onko kellään tietoa mistä voisi ladata tuon amnesian koko version ilmaiseksi? ja tietysti melko turvallisesti,ilman mitään viruksia!
demo minulta löytyy jo,mutta olisin kiitollinen jos joku kertoisi linkin mistä voi ladata tuon amnesian koko version ilmaiseksi!!
KIITOS JO ETUKÄTEEN JOS JOKU KERTOO :DD
AMNESIA ILMAISEKSI!!!
27
1269
Vastaukset
- Sad Panda
Kyseinen peli löytyy 15 € hintaan Steamista, joka ei ole todellakaan paha hinta tästä teoksesta. Sitä paitsi kyseessä on viiden ihmisen tekemä Indie-peli, joten jokainen sentti on heille tärkeä, jos haluamme joskus saada jatkoa pelille.
- bpt
Laillisesti et tietysti mitenkään, ja jos et tiedä mistä sen saat laittomasti ladattua, niin et kyllä satavarmasti osaisi sitä tehdäkään. Miten helvetin avuttomia ihmiset ovatkaan?
En näe mitään syytä miksi kukaan auttaisi sinua ja tekisi periaatteessa samalla itse rikoksen. Jos jonkun tarvitsee warettaa, yleensä hän myös tietää kuinka se tehdään. Sitäpaitsi lyön vetoa ettei sinulla ole ikää pelata Amnesiaa. - pera91
haistappa v*ttu jne. pentu.
- amnesiahullu
VITTU kertokaa ny helevetti mist saa sen kokoversion tai mist voi tehä oman mapin?
- saaaataaanaaaaaaaaaa
miks mun amnesia demo ei toimi ? O.o
- hihhuuu hei
Jonnet ei taaskaan osaa mitään muuta, kuin kaivaa nenäänsä. Haa haa jonnet!
- patrhig
pikku pojat puhuu amnesiasta :-ddd
- plää
vanha peli .
- Jotenkin mahdollista
Kaverini sai sen jostain ladattua/huijattua itselleen mutta ei suostunut kertomaan että mistä se sen sai. Latas vaan ja huijas jotain hommeliinia. Se o nykyään pelannut sen koko peli storyt läpi ja aikoo vetää toisenkin kerran ne kaikki..
- TehTerooreT
LOLOLOLOLOLOLOLO taas jonnet itkemässä. Onko kukaan teistä kuullut semmoisesta paikasta kuin thepiratebay? Hakuun vaan kirjotatte et Amnesia - The Dark Descent ni johan löytyy.
- ufyf
thepiratebay ei toimi enää -.-
- fasas
ufyf kirjoitti:
thepiratebay ei toimi enää -.-
Ai ei toimi vai... Huomaa taas että täällä kirjottelee 10v jonnet
- Herra-tikki
mistä sen amnesian voi okein ladata??!!
- Blö
ilma viruksia pitäis ostaa...
- Amnesiapro morso
tos näyttää olevan skidrow tai ei en jaksanu kattoo mut ois amnesia http://thepiratebay.se/torrent/7518582/Amnesia_The_Dark_Descent
- MAGIC_MUSHROOM
ei ole niin vitun vaikeeta ostaa 15€ jostai steamista taikka sit oot vaan niin vitu köyhä jonne
- haluaaamnesian
Minäkin haluaisin Amnesian koko version tietysti mutta mistäs voi ladata? :( Jos haluaa ladata piratebaysta pitää asentaa utorrent mutta en tiedä ollenkaan miten sitä käytetään.
- lippalakki jonnet!
Teillä pelle jonneilla ei ole ikää/rohkeutta pelata kyseistä peliä. Tästä syystä teitä pyydetäänkin painumaan v!ttuun.
- jojojojonnne
älä käytä semmosta sanaa jota et oo koskaan nähny, saati sitten koskettanu...
Ja tarkotin sitten tota vittu sanaa.
Googleta jos et tiedä fucking jonnesonni
On kirjota google hakuus että lataa lataa amnesia kokoversio
- hohhoijaa
näyttäs tässäkin keskustelussa kaikki olevan semmosia jotka on perseraiskattu 5 vuotiaana... Vitun säälittävää oikeesti -.- GO Jonnet GO
- mörökölli96
Mä luulen et sulla ei oo ees visaa ja äiti ei suostu maksamaan omalla kortilla.
- 14vlikka
Aika kusipäitä kun kukaan ei kerro -.-
- girlygirllllllllllll
mikset osta? D:
- MRjuusto
Oon pelannu demon ja kokoversion läpi.
- sabaton on best never
Mällinaama
Mursu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä642116Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721722Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811186
- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3571126Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3291103