Näin aluksi:
- Onkos joku muukin lähdössä toukokuussa Alanyaan? Mikä on matkapäivä? :)
- Mikä hotelli?
- Kokemuksia Lavinia apart huoneistohotellista?
- Vinkkejä nähtävyyksistä? (Erityisesti ns. lapsiystävälliset kohteet.)
- Kokemuksia Alanyasta matkakohteena
- Milloin on mielestänne paras aika matkustaa Alanyaan?
Ollaan lähdössä toista kertaa turkkiin toukokuussa. Viime syksynä oltiin ensimmäisen kerran Alanyassa, ja ihastuin paikkaan suunnattomasti. Kävimme syksyllä kiertelemässä kanjonit, manavgatit ja kalet. Nyt olisi tarkoitus pistääntyä Anamurissa ja viettää muutoin rentoa perhelomaa auringosta ja lämmöstä nauttien. Toivottavasti säät suosivat jo toukokuussakin (?)
Kovasti olen tätä palstaa seuraillut ja lueskellut matkakuumetta lieventääkseni. On mukava kuulla toisten kokemuksia, niin hyviä kuin huonojakin. Asiallisia kommentteja kaipailen tämän otsikon alle. Kiitos :)
Toukokuu 2012
11
529
Vastaukset
- yum yum
kesä kuun alussa ollaan menossa ja ensikertalaisia kanssa :D
Me lähdetään 16.5 vaasasta lähtö ja hotelli on mayflower
- jiiboy
onko ketään menossa 3.6 helsinki vantaa lentokentältä ?
- Jossu...
mä oon menos 6.6. yksin. dääm, ku ei ollu sama päivä :(
- jiiboy
matkustan itekkin yksin sinne mutta olen 3päiv yksin ja 6.6 kaveritkin tulee sinne :D
ois ollu kiva jos ois ollu joku muukin lähössä sinne samoihin aikoihin kun minä niin ei ois tarvinnu olla yksin siellä :D onko ketään hotelli gallioniin menossa ei oo kyllä mikään 10 tähden hotelli mut kuitenkin :D- Jossu...
Mä oon ollu siel Gallionissa, ihan jees hotelli, pääkadun varrella. Rannalle iha lyhyt matka ja sataman baareihinki ehkä 10 - 15 min kävelymatka.
Mun kaverit tulee vasta 13.6, joten ehkäpä törmäillään sit siel ja jos ei ni oikein hauskaa matkaa :)
- Ceepe
Lavinia on aivan asiallinen perushotelli, Oikein sopiva sellaiseen matkailuun, jossa ei hotellilla juuri viihdytä muuta, kuin nukkumiseen.
Sijainti minusta hyvä rannan rauhallisen poikkikadun varrella, biitsille n. 400m, ydinkeskustaan yli km, mutta alle 1,5 km. Poikkikatua ylöspäin 500m on Kipa, alueen suurin kauppa, Prisma-tyyppinen ja Alanium-ostoskeskus n. 1 km.
Hyvää matkaa ja lomaa, tuskin petyt, kunhan vain et odota hotellilta liikoja, vaan lähdet liikenteeseen sieltä.... - jiiboy
jossu ------> onko siellä gallionin hotellista millasta kertoisitko vähän siitä ? kun sulla on näköjään kokemusta sieltä :D
- Jossu...
Siis siinä se on ihan kleopatrarannan lähellä ja pääkadulla. Allasalue on aika pieni, eikä ainekaa sillo ollu ns. allasbaariaa siellä. Ainoo huono puoli, että siellä aika vähän suomalaisia, ainaki sillo ku me oltii. Ite olin siellä 2008.
Hotellin ravintola on siis kadulla, mutta sieltä sai tosi hyvää ruokaa ja se oli siis muidenki kuin vaan hotskun asukkaiden käytössä. Siellä näkyy myös suomen kanavat ja iltasin aika paljo siinä kokoontu ihmisiä kattomaan futista isolta tv-näytöltä.
Huoneet tosi vaatimattomia ja pieniä, mut ihan siistejä. Sillon siellä lattialla koko lattiamatto Turkkilaiseen tyyliin. Hotellin vieressä moskeija, joten paikalliset miehet kävi päivisin siellä suurin joukoin rukoilemassa. Moskeijan äänet ei muistaakseni kyl pahemmin häirinny. Vastapäätä on paikallisten asuttamia kerrostaloja. Meillä oli huone rannan puolella, joten pääkadun liikenteen äänet ei kuulunu, en tiijä kuuluuko ne miten siihe etupuolelle.
Satamaan on siitä joku 15 minsan kävely ja takseja saa helposti siint kadulta. Vastapäätä on isompi ruokakauppa ja Burger King iha vieressä. henkilökunta oli tosi mukavaa, ei valittamista. :D
Siitä myös suht lyhyt matka, alta kilsa suomibaareihin, kuten heikin baariin, tai Alexille.
- Lumia12
Heips! Olen menossa 22.5.12, Alanyaan, Gumus-hotelliinn Ihanin hotelli Turkissa :) Tämä on kolmas kerta ja nyt mukaan tulee "ottotyttäreni" &poikaystävä. Henkilökunta aivan taivaallisen Ihania. Kun aika menisi nopeasti..pääsisi ihanien ihmisten ja auriongon luo :)
- karat
6.5 lähdetään ystävän kanssa Alanyaan. Toivottavasti aurinkoa riittää hieman enemmän kuin huhtikuussa viime vuonna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683031
- 922845
- 492067
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201535- 151329
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51308Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131291Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131243Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241212- 181210