Oletteko muut bit samaa mieltä, että kyrvät ovat aina mukavan näköisiä, mutta pimpit eivät läheskään aina?
Sukuelinten esteettisyys
10
618
Vastaukset
- biijätkä
Hehe, ajattelin jo hetken ihan tosissaan olevani ainoa joka on tätä mieltä :D. Joo, kyllä vain, itse pidän kanssa kyrpää kivemman näkösenä kuin pimpsaa. Pimpsa on ehkä se yksi ainoa pieni turnoffi naisissa. Musta se näyttää vaan jotenkin tosi rumalta. Muuten naiset on ihan jees. :)
- kuusunrukka
Ehkä. Mutta on se pimpsa paremman tuoksuinen.
- jaska joku
Ulkoäössä kyrpä ja naimisessa miehelle on pimppi
- Mikey86
Olen aika pitkälti samaa mieltä. Tosin poikkeuksiakin löytyy. :)
- Komea on
Mistähän muuten johtuu, että miesten kyrvät kiehtovat ukkomiehiä jne saunoissa, halleissa yms paikoissa. Kyylätään jos varsinkin iso penis jalkojen välissä. Bivikaa useissakin miehissä. Seuratkaapa vaan asiaa. Monet biukm myös käyvät halleissa juuri sen vuoksi.
Toisaalta kun mietin niin kyllä se miehinen kalu on komea näky jos iso ja varsinkin erektiossa. Mitä näkemistä siinä naisen värkissä oikeastaan on. Piilossa ja usein kurttuinen "römpsä".
Joku kirjoitti ettei se piirakka haise mutta kyllä aika usein juuri se "römpsä" haisee "sillille" ja naisten genitaalialueella usein erilaisia vaivoja, hiivaa alapään vaivaa.- jormalainen=>
ja miehenksö ei haise !esinahan alla löyhkää,hikee ja valkosta tahnaa !
- naiskauneus
Itse taas ajattelen juurikin päinvastoin,
- Ihmetteleväää
Ne joilla löytyy jotakin mönjää kyrvästä, mikseivät ne sitten pese värkkiään kunnolla? Ei sen nyt luulisi niin vaikeata olevan...
- tykiouiouu
Hyi. En voi sietää miehen vehkeitä, vaikkakin naimisissa miehen kanssa olenkin.
- iddeez
Saattaa kuulostaa vähän oudolta, mutta hyvännäköistä kyrpaa imeskelisin ilomielin, pimppaan en sen sijaan tunkisi kieltä mistään hinnasta vaikka naisista muuten tykkäänkin, uskokaa tai älkää. Sanokaa homoksi jos haluatte, mutta tota mieltä olen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621208- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 99613
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56574