http://www.valmennuskeskus.fi/page.php?page_id=84&news_id=131
Saat tunnukseni oppimisympäristöön videoiden katselua varten (salasanan voi muuttaa), sekä postitse kaiken tulleen materiaalin, jotka ovat käyttämättömiä. Harjoituskokeet tulevat alkuperäiseen osoitteeseen minulle, mutta lähetän ne suoraan ostajalle omaan piikkiini saman tien kirjeen saatuani.
Kysy lisää infoa sähköpostitse
donitsi20(at)gmail.com
Hinta 650e (ovh. 970e toimituskulut)
Materiaalien (monta kiloa) postitus sisältyy hintaan.
Valmennuskeskus KOTI 2012 Lääketieteen valmennuskurssi
Donitsi20
4
284
Vastaukset
- miks?
Miksi olet myymässä kurssia? Eikö toi kotikurssi olekkaan hintansa arvoinen?
- Donitsi20
Tuo kurssi on arvokkaampi jopa kuin mitä tuo ovh. on. Käytännössä vastaa Lääketiede Pitkä -kurssia, joka videoiden kanssa maksaa n. 2300e. Mielestäni jopa parempi katsoa videolta nuo kurssit kuin istua luennoilla, kuitenkin saa luennon edetessä yhtä lailla esittää livenä kysymyksiä netin välityksellä.
Myydään sen takia, että olen kerinnyt loggaamaan tuonne ehkä kaksi-kolme kertaa ja tiedän, ettei lukemisista tule tänä keväänä mitään. - Donitsi20
Hinnan tiputus 590 euroon!
- Donitsi20
Tuote myyty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52892Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623