Pääseekö ystävystymään tavallisten naisten kanssa? Osaako ne englantia?
Rigan naiset?
5
383
Vastaukset
- Hän He
Pääsee toki, miksei pääsisi? Niistä en tiedä, sillä Latviassa naisista puhuttaessa käytetään hän -muotoa se-muodon sijaan. Heistä taasen osa puhuu hyvinkin sujuvaa englannin kieltä ja osa ei.
- turha toivo
HAHHAAA turva toivo.....vanhemmat naiset eivät puhu inglantia korkeintaan nuoret ja nekin ovat häipyneet britanniaan
hotelli lavian yökerhossa voi kyllä tavata niitä naisia - Van Hooks
Ihan siinä kuin Suomessakin voi tutustua paikallisiin naisiin täällä Latviassa.
Fiksusti käyttäytyvä ulkomaanelävä on jopa etu, mikäli siis olet sellainen ja osaat käyttäytyä fiksusti. Ei tarvi esittää rikasta nenä pystyssä, eikä örveltää. Pukeudu fiksusti, käyttäydy kohteliaasti. Muista, että täällä naiset haluavat olla naisellisia korostetusti. Heidät tulee huomata, ja pitää kuin kukkaa kämmenellä. Täällä ei miehen ja naisen roolit ole vielä niin sekoittuneet ja laimentuneet kuin siellä Suomessa. - basic hetero
jep...ja homojakaan ei ole niin paljon kuin suomessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904