jos bluerayllä katsoo tavallisia dvd elokuvia, onko kuva parempi kuin normaalilla dvd soittimella.
Blu-ray -soitin vs dvd
7
1715
Vastaukset
- mmkbhjjkjhvh
Yleensä on.
- Zini
Entäs päinvastoin? Voiko tavallisella DVD:llä tai PS3:lla katsoa Blueray-leffoja?
- PS3 rulez
PS3:lla voi tietenkin katsoa Bluray:tä ja DVD:tä sekä soittaa musiikki-CD:t, koska siinä on Bluray-soitin.
- Blu Ray on parempi
Koska tavallisella DVD-soittimella ei voi katsoa Blu Ray levyjä, niin samaan koteloon on toisinaan pakattu mukaan myös DVD-versio.
Blu Ray soittimia saa nykyään viidelläkympillä, joten muutamat liikkeet lopettivat jo vuosia sitten tavallisen DVD-soittimen myynnin. Blu Ray soitin skaalaa kuvan, lähtö on HDMI ja prosessoriteho riittää. Jotkut soittimet voi kytkeä nettiin, jolloin soitin hakee elokuvaan kuuluvaa lisämateriaalia katsottavaksi, jne. Olen ainakin itse jättänyt jo DVD-soittimen lepoon, sillä viimeistään sen scart-lähdössä leffa pilataan lopullisesti.
Blu Ray elokuvien hinnat ovat pudonneet siinä kuin tavallisen DVD:n hintakin. Uutuudet tietenkin maksaa, mutta aikanaan ne siirtyy alle kympin hintaisina tarjoushyllyyn... - miten on :-)
> Voiko tavallisella DVD:llä ... katsoa Blueray-leffoja?
Voiko stereovahvistimeen kytkeä kotiteatterikaiuttimet ja dekoodata Dolby Digitalia?
Voiko kasettisoitin soittaa CD-levyjä?
Voiko CD-soittimella tallentaa?
- Yyyyyyy
Voiko siis ps3:lla katsoa DVD?
- Betavideollakin
Ei, mutta VHS-nauhurilla voi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693