Allaolevasta linkistä pääset lukemaan kokemuksistani automatkalta Irlannista. Rakastuin maahan pysyvästi! :)
http://jostainmaailmalta.blogspot.com/search/label/Irlanti
Irlantia autoillen
3
1033
Vastaukset
- kipsiintynyt x 2
Oii!Oli ihanaa lukea tarinasi Irlannista. Itse olen käynyt Irlannissa nyt 4 kertaa ja taas syksyllä menossa :) Tarinassasi on monta paikkaa missä haluaisin käydä ja monta paikkaa, jossa jo olen käynyt. Itsekin haluaisin vuokrata auton, mut pelkään sitä ajamista vasemman puoleisessa liikenteessä :/ Kaverini on asunut Corkissa nyt melkeen 6 vuotta ja on aina ajeluttanut mua joka paikkaan. Viimeksi kiersimme Ring of Kerryn.
- nina a
Oi kiitos tästä! Tämä oli omiaan kasvattamaan matkakuumettani Irkkuihin! Suunnitelmissa olisi parin kolmen viikon roadtrip elo- syyskuussa. Mua kiinnostaisi tietää minkäpituinen tuo teidän reissunne oli? Osaisi vähän hahmottaa kuinka paljon tuossa ajassa ehtii nähdä verrattuna teidän reissuun. Entä muistatko paljonko teillä meni bensaa tuolla reissulla? Autojen vuokraushinnat selviää vuokrausfirmoista, mutta tuo besoihin menevän rahan budjetoiminen on jo hankalampaa kuin ei tosiaan oikein osaa arvioida paljonko esim. viikon aikana tulisi ajettua.
- DUBLINER RAMBLER
MUISTAKAA VASEMMAN PUOLEINEN LIIKENNE
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä442369Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2662260- 1151604
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461320- 1151267
Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://271157PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1411150- 741039
- 661007
- 70970