Allaolevasta linkistä pääset lukemaan kokemuksistani automatkalta Irlannista. Rakastuin maahan pysyvästi! :)
http://jostainmaailmalta.blogspot.com/search/label/Irlanti
Irlantia autoillen
3
1068
Vastaukset
- kipsiintynyt x 2
Oii!Oli ihanaa lukea tarinasi Irlannista. Itse olen käynyt Irlannissa nyt 4 kertaa ja taas syksyllä menossa :) Tarinassasi on monta paikkaa missä haluaisin käydä ja monta paikkaa, jossa jo olen käynyt. Itsekin haluaisin vuokrata auton, mut pelkään sitä ajamista vasemman puoleisessa liikenteessä :/ Kaverini on asunut Corkissa nyt melkeen 6 vuotta ja on aina ajeluttanut mua joka paikkaan. Viimeksi kiersimme Ring of Kerryn.
- nina a
Oi kiitos tästä! Tämä oli omiaan kasvattamaan matkakuumettani Irkkuihin! Suunnitelmissa olisi parin kolmen viikon roadtrip elo- syyskuussa. Mua kiinnostaisi tietää minkäpituinen tuo teidän reissunne oli? Osaisi vähän hahmottaa kuinka paljon tuossa ajassa ehtii nähdä verrattuna teidän reissuun. Entä muistatko paljonko teillä meni bensaa tuolla reissulla? Autojen vuokraushinnat selviää vuokrausfirmoista, mutta tuo besoihin menevän rahan budjetoiminen on jo hankalampaa kuin ei tosiaan oikein osaa arvioida paljonko esim. viikon aikana tulisi ajettua.
- DUBLINER RAMBLER
MUISTAKAA VASEMMAN PUOLEINEN LIIKENNE
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1535986
- 755339
- 994355
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753740Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603398- 442990
- 152347
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582089- 462015
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381773