Missä rivieran parhaat rannat??

Ensikertaa Rivierall

Nizza on varmasti mielenkiintoinen paikka , mutta vähän pienempikin paikka kelpaisi kunhan vain on hyvät rannat ottaa arskaa. Se on nimittäin vaimolle tärkeää. Olen ajatellut Mentonia , kun on kauniiksi kehuttu , mutta onko millainen paikka viettää rantalomaa? Olen suunnitellut n. viikon matkaa , jossa voisi myös hieman tutustua ympäristöön. Mitä Ranskan rivieran paikkaa te jo siellä käyneet suosittelisitte? Kiitos vinkeistä etukäteen!

2

633

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nissabella

Nizzassahan ranta on omaleimainen: pitkä rantaviiva on kokonaan vuosien saatossa kulunutta sileää kiveä. Erittäin vaikuttava on Nizzan ranta ja sininen rannikko kuten nimi Cote d'Azur kertoo. Mutta jos Nizzan ulkopuolelta ajattelee niin sanoisin, että Antibes&Juan les Pins varmoja hyviä kohteita. Molemmissa pienempiä ja isompia hiekkarantoja, ovatko sitten ruuhkaisia, riippuu paljon vuodenajasta. Antibes n. 15 km länteen päin Nizzasta. Tuolta voi sukkuloida sitten vähän kaikkialle, junalla pääsee kätevästi, myös bussilla. Antibes on sellainen n. 100 000 asukkaan kaupunki, kaunista arkkitehtuuria, hyvä ravintoloita, kahviloita ja etelä-ranskalaista kulttuuria. Euroopan suurin huvivenesatama löytyy Antibesista.

• mentonnaise

Mentonia voi suositella lämpimästi! Vanha kaupunki on todella kaunis ja auringonottoon ja uimiseen sopivia rantoja (kivirantaa ja hiekkarantaa) löytyy aivan kaupungin keskustassa. Ja Mentonista on helppo kulkea Nizzaan ja Italiankin puolelle.
        Mutta niinkuin edellä todetaan Nizzan ranta on jotenkin aivan omanlaisensa: ihastuttava !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      90
      1338
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      45
      687
    3. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      20
      639
    4. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      52
      584
    5. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      46
      569
    6. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
      Ikävä
      38
      549
    7. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      70
      541
    8. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
      Sinkut
      132
      538
    9. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä
      41
      512
    10. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      177
      486
    Aihe