Kello kaksitoista lyö ovi aukeaa, veitsi välähtää, kurkku katkeaa... Äiti, määkin haluun kurkkuvoileivän!
Kauhutarina (Totta)
7
4156
Vastaukset
- kummitusten yö
Kuulin tuon vuosikymmeniä sitten lapsena näin:
Kello kaksitoista lyö,
on kummitusten yö,
kummitukset majoissansa reisiluita syö!
Ovi narahtaa,
veitsi välähtää,
kurkku katkeaa.
Kissa juoksee pissille!- ...
Tuohan oli k a m a l a . Hyi
- vieläkin itkevä tyttö
Kello lyö kaksitoista, veitsi vilahtaa, sudet ulvovat, kurkku katkeaa, pimeästä kuuluu huuto: Eeeeeeeiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-Epäreilua. Mä en saa kurkkuleipää ja isosisko saa. Eeeeeeeiiiiiii!!!!!!!
- näin ikään
Tarinan vitsi on se, että se alkaa hyytävästi, mutta itseasiassa ei tapahdukaan mitään.
- hento nainen...
katseli karkeatekoista miestä joka seisoi hänen edessään suuri veitsi kadessään.Värähtelevällä' äänellä nainen kysyi:"Eikö teillä ole lainkaan sydäntä","Ei" kuului karkea vastaus."No siinä tapuksessa minun on otettava puoli kiloa maksaa"
- ehheh he
Kyl määgi turuus sano lihanleikkaaja kun aurajoen rannassa lammasta nylki.
- m-talkkari
Liittyykö tämä mitenkään ns. ruskeaan taloon?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad831332- 45950
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että367788- 142749
- 55689
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän117667- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594