Kohta on turha mennä tarjoamaan vaihdossa Ooppelia. Kukaan ei maksa sikitä mitään.
Ooppeli smenossa konkkaan Saabin malliiin!!
5
316
Vastaukset
- Saabejakin ostetaan
Miksei maksaisi? Eihän kukaan sitä firmaa ole ostamassa, vaan autoa
- DS Pallas -73
Sama pelle kirjoittelee tätä samaa paskaa eri nimimerkeillä myös Citroen ja Peugeot palstalle.
- 1.9 cdti
Minkähän takia ooppelia myydään vain euroopan alueella, GM kun laskisi merkin myynnin myös Aasian ja Amerikan puolelle niin miltähän ne myyntiluvut sitten näyttäisivät ?
Samaa autoa kuitenkin myydään eri mantereille eri merkkien voimin.
Olisihan se mielenkiintoista nähdä kuinka käy GM:lle jos myyvät ooppelin jonnekin, voipi tekninen kehityskin kärsiä sen jälkeen. - Onnen poika
1.9 cdti kirjoitti:
Minkähän takia ooppelia myydään vain euroopan alueella, GM kun laskisi merkin myynnin myös Aasian ja Amerikan puolelle niin miltähän ne myyntiluvut sitten näyttäisivät ?
Samaa autoa kuitenkin myydään eri mantereille eri merkkien voimin.
Olisihan se mielenkiintoista nähdä kuinka käy GM:lle jos myyvät ooppelin jonnekin, voipi tekninen kehityskin kärsiä sen jälkeen.Mitä horajat? Istun täällä Singaporen auringon alla ja olen bongannut liikenteessä Astra H:n ja Zafiran, ratti oikealla ja Opel logot (ei siis Vauxhall, vaikka varmaan samassa tehtaassa tehty)....
No suurin osa paikallisten autoista on korealaisia ja japonialaisia päristimiä, hyvin suosittu näyttää olevan myös Biimerin 730L...
- aamukierto
jokos ne nuin aikasin avaa koneet siellä niuvanniemessä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504158
- 543632
- 513156
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292056