Loppuihan vinkuminen, kun matemaattispsykologisella tarkkuudella olen todistanut teesieni paikkansa pitävyyden. Nyt on loppuselvittelyjen aika. On peiliin katsomisen aika ja tunnustaa pelkuruutensa. On aika myöntää jotain. Mitähän tässä pitäisi myöntää? Vielä laitan tyrkylle tällaisen kysymyksen. Fiksummat tietävät, missä mennään, tyhmä lyö päätänsä kiviseinään.
Jäätävää analyysia
6
140
Vastaukset
- Etsivä löytää
No sinun juttuihisi ei ole kyllä vielä yhtäkään todistetta löytynyt... (jollei huomioida omia sekavia kirjoitelmiasi joita ei ole julkaistu muualla kuin netissä. Niin ja iso osa niistäkin poistettu asiattomana tekstinä).
Ehkä siis sinun olisi syytä vähitellen myöntää että olet elänyt harhaisessa mielikuvitusmaailmassa.
Ehkä tuon myönnettyäsi voisi olla pikkuhiljaa toiveita että pääset laitoksesta avohoitoon... - hunters life
Avohoitoon!
Älä herra jumala mene tuollaista sille kertomaan.
Laitoksessahan on kaikki hyvin.
Karkaisisi kuitenkin avohoidosta johonkin ojaan. - oho nauru pääsi
Asian ytimessä ollaan taas.
Paskasakille ei voi kuin naureskella.- hunters life
Susianalyytikko kirjoitti:
Heh heh, onhan täällä fiksujakin. Hirnutaan yhdessä typerälle paskasakille.
Haa Haa Ha Ha Ha - Ha - Haa.
On ne susiuskovaiset huvittavia.
Noin. Nyt tuli paskasakille naurettua.
Oliko paskasäkillä muuta?
- No, mikäs siinä...
... kun kerran niinkovasti haluat, nin tunnusta ja myönnä pois.
Ehkä sielusi keventyy ja sinustakin tulee yhteiskuntakelpoinen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706804
- 594572
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s323768- 633081
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271646- 171630
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341419
- 1431187