RAYn pokeri haisee erittäin paskalle

++++++++++

Kun se tuli reilu vuosi sitten pystyi talletuksen jälkeen pelaamaan viikonkin voitollista pokeria, mutta se oli yhtiölle liikaa. Nykyisin se on 1-2 päivää niinkuin muillakin yhtiöillä, sitten alkaa alamäki. Liikuttavan samankaltainen kaava kaikilla pokeriyhtiöillä, minäkin vihaan tätä paskaa.

18

1384

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tekninenVirhe

      Muista, että RAY on vain skin. Se ei siis päätä, kuka voittaa ja kuka häviää, vaan sen päättää Playtech.

    • jo 3 vuotta erossa

      Kun otetaan huomioon kimppaan pelaavat huijarit, pokerihuoneiden mainospelaajat joita softa suosii ja näiden päälle vielä korkea reikki niin on helppoa sanoa ettei nettipokerista ole mahdollista voittaa rahaa. Sen lisäksi että tuhlaa rahaansa tuhlaa myös aikaansa kun pöydässä hujahtaa helposti 10 tuntiakin ja se on kaikki pois oikeista harrastuksista.

      • Salainen_Agentti

        Taitaa RAY:lla olla matalin reikki kaikista pokerihuoneista...


    • Iizimanimani

      Eiks toi ole ns. easy money: Talletat vaikka satasen ja painut pariksi päiväksi heaterin ajaksi mahdollisimman isoihin pöytiin hakemaan rahat pois ja sitten alamäen alkaessa vaihdat paikkaa?

    • Salainen_Agentti

      Et pysty pelaamaan voitollista pokeria koska et osaa pelata. Olet paisti. Tee jotain asialle, tai hyväksy faktat.

      • ylijohtaja taapero

        Jos unohdetaan peliyhtiöiden palkkapellet, niin kukaan ei pysty pelaamaan voitollista nettipokeria. Sinäkin olet paisti. Toivottavasti hyväksyt faktat ja älyät lopettaa. Miksi haluat jakaa rahasi kusettaville nettipokeriyhtiöille? Oletko kenties tyhmä tai jotain :D


      • gg man.
        ylijohtaja taapero kirjoitti:

        Jos unohdetaan peliyhtiöiden palkkapellet, niin kukaan ei pysty pelaamaan voitollista nettipokeria. Sinäkin olet paisti. Toivottavasti hyväksyt faktat ja älyät lopettaa. Miksi haluat jakaa rahasi kusettaville nettipokeriyhtiöille? Oletko kenties tyhmä tai jotain :D

        En viitti floodaa samaa postii kahta kertaa nii lue tuolt
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10341837

        Todistappa mulle se, että kukaan ei pelaa voitollista. :P
        Tuskin peliyhtiöiden palkkapellejäkään tuhansia palkataan :D :D :D


    • viimeinen kortti on

      Pelatkaa voitollista pokerii niin kuin minä, niin ei tartte valittaa ristus ! hyvillä lapuilla voittaa ja huonoilla häviää, niin yksinkertaista. En koskaan mene all in ennen riveriä, puhumattakaan enne floppia vaik ois ässät kädessä. Kippaan jopa värisuorankin jos joku menee all in ennen riveriä koska all in tarkoittaa aina että toisella on parempi käsi. Sielhän saattaa juuri silloin olla isompi värisuora ristus ! siitä lähdetään ettei mennä all in ennen kuin viimeinen kortti on pöytään lyöty ! ja sitten voitte opetella seuraavaksi lukemaan vastustajaanne ja laittamaan heitä kädelle !

      • Bra69

        Ei all Inniä ennen riveriä? NO SIINÄPÄ VASTA HYVÄ PELURI. Juu-u. Minäkin kerran sais Jätkäparin käteen (JhJs) Pöytään tuli JdTd7d. löin potin. Olikohan abaut 7€. Se teki minimireissun. Maksoin. Turni oli Jc! Korotin 26€. Se meni all in.. Mietin hetken.. Jos toisenkin. Ja sitten päätin luovuttaa koska tottakaihan sillä oli siellä se värisuora. Ja onneksi oli se periaate ettei mennä all in ennen riveriä. Kun tosiaan hänellä oli enemmän cääshhiä kuin minulla. Näin siinä sitten kävi. Harmittaa vähäsen, mutta oikean ratkaisun tein.


      • rotanloukku_
        Bra69 kirjoitti:

        Ei all Inniä ennen riveriä? NO SIINÄPÄ VASTA HYVÄ PELURI. Juu-u. Minäkin kerran sais Jätkäparin käteen (JhJs) Pöytään tuli JdTd7d. löin potin. Olikohan abaut 7€. Se teki minimireissun. Maksoin. Turni oli Jc! Korotin 26€. Se meni all in.. Mietin hetken.. Jos toisenkin. Ja sitten päätin luovuttaa koska tottakaihan sillä oli siellä se värisuora. Ja onneksi oli se periaate ettei mennä all in ennen riveriä. Kun tosiaan hänellä oli enemmän cääshhiä kuin minulla. Näin siinä sitten kävi. Harmittaa vähäsen, mutta oikean ratkaisun tein.

        Neloset ja värisuora samassa pöydässä.. Ihan normaali ohjelmoitu kuvio, jolla saadaan mahdollisimman paljon rahaa kiertämään sivuston hyväksi.


    • rayon jaska

      Olen pelannut 2 vuotta ray-pokeria/omaha.Aina sama kaava:talletan 10€ sitten voitan yleensä 30-40€ jonka jälkeen alkaa aina uskomaton tappiokierre.Mikään ei auta vaikka pitää välipäivän,vaihtaa pöytiä,vaihtaa pelityyliä,saan hyvät kortit jne
      NOLLAAN ASTI ja sama alusta.Nyt lopetin ajan haaskausta.

      • jaska on ray

        siis mitä...talletan 10 ja voitan 30-40...siis minkä kokoista pöytää pelaat....ei toi 30-40 ole yhtään mitään kassaa aatellen...vai onko siellä euron juusto ei ku pöytä...

        on kyllä jäätävää....


    • pepe6

      Mä taas tein 500e talletuksen pelisaitille, ekaks voitin muutaman satasen....sitten alkoi aivan käsittämätön tappiokierre! Hävisin mm AA vs AK kerran! Loppujen lopuksi oli pakko lyödä pottiin oma pyllynreikä!!!!

    • nii-in

      no mä oon pelannu n. 2 vuotta rayllä ja tätä ennen en ollu koskaan pelannu pokeria.. 40€ oon sinne silloin alussa tallettanu ja voitolla oon n. 750€..

      no nappikauppaahan se on mut voitolla pystyy pelaamaan nettipokeria..

      • Risto Raypas

        Laitoin heinäkuussa 2013 rayn pelitilille pokeria varten 100 euroa. Elokuun lopussa kotiutin sen satasen takaisin pankkitililleni. En ole sen jälkeen kotiuttanut mitään, mutta pelitililläni on nyt hieman vajaat 4000 euroa.


      • Farseeeeeer
        Risto Raypas kirjoitti:

        Laitoin heinäkuussa 2013 rayn pelitilille pokeria varten 100 euroa. Elokuun lopussa kotiutin sen satasen takaisin pankkitililleni. En ole sen jälkeen kotiuttanut mitään, mutta pelitililläni on nyt hieman vajaat 4000 euroa.

        Ootko montakin Päivän Isoa voittanu? Jos kuukauden jokasena päivänä pelaa sen Päivän Ison niin ei oikein voi olla saamatta muutamaa tonnia kuussa tuolla saitilla. Pelin taso on nimittäin jäätävää - SM-kisoja odotellessa. Todennäkösesti tuun voittamaan ainakin kuus titteliä, jos kortti käy. Jos tulee normaalia enemmän bad beatteja vastaan niin täytyy tyytyä vaan Mainin, "Highrollerin" sekä 50€ Ompun ja Hillospessun voittoihin.


      • Risto Raypas
        Farseeeeeer kirjoitti:

        Ootko montakin Päivän Isoa voittanu? Jos kuukauden jokasena päivänä pelaa sen Päivän Ison niin ei oikein voi olla saamatta muutamaa tonnia kuussa tuolla saitilla. Pelin taso on nimittäin jäätävää - SM-kisoja odotellessa. Todennäkösesti tuun voittamaan ainakin kuus titteliä, jos kortti käy. Jos tulee normaalia enemmän bad beatteja vastaan niin täytyy tyytyä vaan Mainin, "Highrollerin" sekä 50€ Ompun ja Hillospessun voittoihin.

        Vain yhden kerran olen voittanut Päivän Ison. En valitettavasti muista miltä voitto tuntui, koska olin niin juovuksissa etten tänäkään päivänä muista mitään koko pelisessiosta. Lunastus oli hieman päälle 800€. Siitä on jo aikaa. En ole varma olenko tänä vuonna pelannut kertaakaan Päivän Isoa, ehkä alkuvuodesta.
        Olen hieman tympääntynyt turnauspelaamiseen ja pelaan nyt enemmän käteispelejä.
        Olen onnistunut joskus pelaamaan noin 20 turnausta peräkkäin olematta kertaakaan rahasijoilla. Sellainen tympii. Toisaalta olen kerran pelannut 11 peräkkäistä turnausta joista olin kymmenessä 1.-3., eli rahasijoilla. Ne olivat vain pieniä turnauksia, joissa oli 10-20 pelaajaa ja yhdessä oli 39 pelaajaa(siinä olin toinen).
        Vuonna 2010 joulukuussa aloitin ray-pokerin ja hävisin 100€. Sen jälkeen 2011 ja 2012 olivat voitollisia. Tämä vuosi 2013 oli minulle heinäkuuhun asti huono ja olin tappiolla, mutta homma kääntyi ja olen nyt voiton puolella ja LUULEN pysyväni plussalla vuoden loppuun asti. Jos en ahnehdi suurempiin pöytiin ja peleihin, niin luuloni voi olla tiedon väärti.


    • Joonas889977456

      rayn pienissä nimimerkillä Chiplender raiskaa pelit. Täysin ylivoimainen,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1806
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1468
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1113
    Aihe