Olisiko kellään kokemuksia kollageenilisistä - hyviä tai huonoja? Siis semmoisista kapseleista, joita otetaan päivittäin. Niiden luvataan vaikuttavan niveliin, hiuksiin ja ihoon positiivisesti. Tekisi mieli kokeilla, mutta teho, hinta ja turvallisuus mietityttää.
Kollageenilisä
6
842
Vastaukset
- Xilla
olen syönyt Purelogicol-kapseleita lähes vuoden, mutta täytyy sanoa, että tuloksia en havainnut ihossa tai hiuksissa, Ostin netin kautta Briteistä, huomattavasti halvempia kuin Suomessa. Kosmetologi suositteli myöhemmin kokeilemaan hainrustoeväkapseleita, toimivat kuulemma samalla tavalla ja ovat huomattavasti halvempia. Jäi kokeilematta. Kun vanhenee niin vanhehee.
- vakuuttunut
Itse olen käyttänyt PureLogicol -kollageenikapseleita pian pari vuotta jättäen ne aina välillä pois. Kynteni ja hiukseni kasvavat selvästi nopeammin ja vahvistuvat kollageenikapseleilla. Nyt käytän niitä säännöllisesti. Iho minulla on aika hyvässä kunnossa muutenkin, joten siinä vaikutuksia vaikeampi huomata. Hintaahan noilla hivenen on, mutta kun en tupakoi, enkä käytä alkoholia, niin niihin verrattuna päivähinta on kahvikupillisen hinta.
- Nainen 48
Olen käyttänyt PureLogicol- kapseleita ainakin 5-6 vuotta ja olen sitä mieltä että tämä tuoten todella toimii. Ihoni on kimmoisa ja hyvänvärinen. Kun aloin syömäänkapseleita niin huomasin hyvän vaikutuksen myös hiuksissa ja kynsissä. Välillä käytin jotain muuta kollageenikapselia, mutta en ollut niihin niin tyytyväinen. Onneksi löysin nämä kapselit ajoissa sillä kollageenin tuotanto vähene neljänkympin tietämissä.
- okodsdksads
ilmeisesti markkinoiden vahvin kollageenikapseli on tuo ultracoll. tosin varmaan tuloksia voi saada pienemmilläkin määrillä kollageenia.
- nainen53_
Entä gelatiinijauhe, eikö vaikuta niveliin , hiuksiin ja ihon kimmoisuuteen. Kattelen tuolta iherbistä.
- hyväihonen
Gelatiinia nivelille:
http://karrikoivula.fi/gelatiini
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.424786- 612595
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2691749Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2611716Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151659Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531216Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ941197Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331127- 681121
Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2721106