Kollageenilisä

Golla-

Olisiko kellään kokemuksia kollageenilisistä - hyviä tai huonoja? Siis semmoisista kapseleista, joita otetaan päivittäin. Niiden luvataan vaikuttavan niveliin, hiuksiin ja ihoon positiivisesti. Tekisi mieli kokeilla, mutta teho, hinta ja turvallisuus mietityttää.

6

890

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Xilla

olen syönyt Purelogicol-kapseleita lähes vuoden, mutta täytyy sanoa, että tuloksia en havainnut ihossa tai hiuksissa, Ostin netin kautta Briteistä, huomattavasti halvempia kuin Suomessa. Kosmetologi suositteli myöhemmin kokeilemaan hainrustoeväkapseleita, toimivat kuulemma samalla tavalla ja ovat huomattavasti halvempia. Jäi kokeilematta. Kun vanhenee niin vanhehee.

• vakuuttunut

Itse olen käyttänyt PureLogicol -kollageenikapseleita pian pari vuotta jättäen ne aina välillä pois. Kynteni ja hiukseni kasvavat selvästi nopeammin ja vahvistuvat kollageenikapseleilla. Nyt käytän niitä säännöllisesti. Iho minulla on aika hyvässä kunnossa muutenkin, joten siinä vaikutuksia vaikeampi huomata. Hintaahan noilla hivenen on, mutta kun en tupakoi, enkä käytä alkoholia, niin niihin verrattuna päivähinta on kahvikupillisen hinta.

• Nainen 48

Olen käyttänyt PureLogicol- kapseleita ainakin 5-6 vuotta ja olen sitä mieltä että tämä tuoten todella toimii. Ihoni on kimmoisa ja hyvänvärinen. Kun aloin syömäänkapseleita niin huomasin hyvän vaikutuksen myös hiuksissa ja kynsissä. Välillä käytin jotain muuta kollageenikapselia, mutta en ollut niihin niin tyytyväinen. Onneksi löysin nämä kapselit ajoissa sillä kollageenin tuotanto vähene neljänkympin tietämissä.

• okodsdksads

ilmeisesti markkinoiden vahvin kollageenikapseli on tuo ultracoll. tosin varmaan tuloksia voi saada pienemmilläkin määrillä kollageenia.

• nainen53_

Entä gelatiinijauhe, eikö vaikuta niveliin , hiuksiin ja ihon kimmoisuuteen. Kattelen tuolta iherbistä.

• hyväihonen

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      49
      4143
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      66
      3803
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3328
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3230
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      94
      2227
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2138
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1999
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      36
      1989
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      1969
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1874
    Aihe