Olisiko kellään kokemuksia kollageenilisistä - hyviä tai huonoja? Siis semmoisista kapseleista, joita otetaan päivittäin. Niiden luvataan vaikuttavan niveliin, hiuksiin ja ihoon positiivisesti. Tekisi mieli kokeilla, mutta teho, hinta ja turvallisuus mietityttää.
Kollageenilisä
6
882
Vastaukset
- Xilla
olen syönyt Purelogicol-kapseleita lähes vuoden, mutta täytyy sanoa, että tuloksia en havainnut ihossa tai hiuksissa, Ostin netin kautta Briteistä, huomattavasti halvempia kuin Suomessa. Kosmetologi suositteli myöhemmin kokeilemaan hainrustoeväkapseleita, toimivat kuulemma samalla tavalla ja ovat huomattavasti halvempia. Jäi kokeilematta. Kun vanhenee niin vanhehee.
- vakuuttunut
Itse olen käyttänyt PureLogicol -kollageenikapseleita pian pari vuotta jättäen ne aina välillä pois. Kynteni ja hiukseni kasvavat selvästi nopeammin ja vahvistuvat kollageenikapseleilla. Nyt käytän niitä säännöllisesti. Iho minulla on aika hyvässä kunnossa muutenkin, joten siinä vaikutuksia vaikeampi huomata. Hintaahan noilla hivenen on, mutta kun en tupakoi, enkä käytä alkoholia, niin niihin verrattuna päivähinta on kahvikupillisen hinta.
- Nainen 48
Olen käyttänyt PureLogicol- kapseleita ainakin 5-6 vuotta ja olen sitä mieltä että tämä tuoten todella toimii. Ihoni on kimmoisa ja hyvänvärinen. Kun aloin syömäänkapseleita niin huomasin hyvän vaikutuksen myös hiuksissa ja kynsissä. Välillä käytin jotain muuta kollageenikapselia, mutta en ollut niihin niin tyytyväinen. Onneksi löysin nämä kapselit ajoissa sillä kollageenin tuotanto vähene neljänkympin tietämissä.
- okodsdksads
ilmeisesti markkinoiden vahvin kollageenikapseli on tuo ultracoll. tosin varmaan tuloksia voi saada pienemmilläkin määrillä kollageenia.
- nainen53_
Entä gelatiinijauhe, eikö vaikuta niveliin , hiuksiin ja ihon kimmoisuuteen. Kattelen tuolta iherbistä.
- hyväihonen
Gelatiinia nivelille:
http://karrikoivula.fi/gelatiini
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot9017100Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss369900Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen284871Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki2333865Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman333123Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.142820Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä1102771Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.252712"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita502607Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling752470