En oikeesti uskalla suudella mitä tehdä?

epätoivonen

Siis kun oon nytten 15 vuotta tyttö ja oon elämässäni suudellu (sillai kunnolla) tasan yhtä jätkää.
Eli mun ongelma on ku en oikeesti uskalla ikinä suudella ketään ku pelkään että en osaa (tai siis tiedän etten osaa) ja sit se jätkä pitää mua kauheen nolona tms.

Mulla on siis oikeesti elämässä ollu muutamia niin hyviä hetkiä jolloi ois voinu suudella sellasta unelmajätkää mut en vaan oikeesti uskalla, ja mietin vaan et ku näitä hetkiä varmasti tulee vielä lisääkin.

Mitä mun kannattais tehdä, mitään ideoita? D:

24

4402

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyttö97

Soulsister(:

• keeeeee

Oon 17v ja poika, enkä ikinä oo suudellu ketään, mutta uskon että se on ihan helppoa :D

• sepäsejuu

hienoo :DD siis kyllähän suuteleminen on helppoa mutta eri asia on kokonaa et se suutelu tuntuis oikeesti molemmista hyvältä ja nii

• : )

Rohkeesti vaa! Jos et ite osaa ni jätkä osaa sit tai jos sekää ei osaa ni eipähä oo erityisen noloo kummallekkaa : )

• Kerro pojalle asiasta (ujo ilme, maahan luodut silmät ja kuiskaat että et osaa suudella). Poika ymmärtää (ja heltyy) ja sinun ei tarvitse huolehtia siitä ettet osaisi. Voithan jopa pyytää että hän opettaisi.

• noloa?

sama... itekki oon yhessä enkä oo vielkää pussannu mut poika haluis iha älyttömästi ja lähestyy koko ajan . voiko tälläne suhde sit toimii? ja pojan henki haisee että ei kiitos senkää perusteella pusuja :D:Dd noloo ku kaikki on koko aja pakottamas meit pussaamaa :s se ääniki on vaa nii kuvottava, mite sen äänen sais jätettyy pois siitä pussaamisest? :D:Dd

• rainbow six

Oon 16 enkä oo koskaan suudellu ketään. Pistä paremmaks!

• tyttö 14

Oon 14v tyttö. Olin yhen kaa yhes joku 3kk,ja ei pussattu koskaaan. Seuraavan kaa heti ekal kerral ku nähtii:D (ensisuudelmja meni päin persettä,mut oli ihanaaa

• Rohkeasti vaan!

Rohkeesti vaan! Ei ota jos ei anna. Eli jos annat vaan tilaisuutesi mennä nii et tuu koskaa suutelee. Pitää antaa vaa mennä eise varmaa poikaystävää haittaa kauheesti (ei ainakaa minuu) jos jokin menisi pielee. Olen itse missannu monta kertaa ja opin että kannattaa yrittää ja niin sain ensisuudelman joka oli ihana!

• parempi näin

Tehkää se kunnolla. Nimittäin mun yks tyttökaveri taino kaveri ja kaveri.... suuttu mulle kun mua alko naurattaa silloin kun se yritti suudella mua. En huomannu et yritti suudella se käyttäyty niin omituisesti nii alko naurattaa. Rais sekii vaa leikkii munkaa. Siihen päätty se juttu kun se suuttu siintä. Ja mä en oikein ymmärtäny halusin selvittää asian mut sitä ei kiinnostanu nii ei muakaa kiinnostanu siin kohtaa koko likka yhtää!!!

• 15 tyttö ;)

Se on oikeasti helppoa , olen 15 tyttö ja suutelin elän kerran neljätoista vuotiaana seurustelun yhden ihanan jätkän kanssa ja se vaan yhtä äkkiä suuteli Mua ja sitten suutelin takasin ja se oli helppoa . No ei ole tullu suudeltua vähään aikaan kun ei ole poikakaveria Ollutt:(

• 12211

Olet murrosikäinen nuori nainen. Etkä uskalla suudella. Oletko varmasti heteroseksuaali?

• Ei pahaa

Oon 12 vuotias tyttö ja suutelu on ihan helppoo pitää vaa antaa pojan tehdä aloitteen sit huuli vastakkain ei siinä mitään pahaa oo pitää vai uskaltaa :)

• nimim. emt

Ei pahaa on vaan tollain 12-v tyttö joka tulee antaa isommille neuvoi ihanku ite osais. Et varmast oo ees ikin suudellu:D mut alottaja kyl mäkii vas suutelin sellases tilantees et se käveli mua kohti ja mä peruutib ku se kiusotteli ja sit siint vaa suutelin:)

• huumehörhö

mitä voit menettää? tartu vaa hetkee ja iha vaa tunteella vedät nii kaikki hyvin

• asdsa-

muaki jännitti tosi paljon mun ensi suudelma, mut oikeesti sillon ku suutelee ei siihen oo silleen yhtä oikeeta tapaa.. se vaan tulee luonnostaan..

• hei nyt

ei sen pitäs jännittää, tai siis luoda paineita, koska jos sä oikeesti tykkäät siit jätkästä sä luotat siihen ! mä sain mun ensisuudelman 12- vuotiaana, enkä kadu yhtää (:

• lifemocker

ensin tutustutaan. sitten vasta suudellaan

• ei huolta!

Voin luvata sulle et suuteleminen tulee kaikille oikeesti ihan luonnostaan!:) Älä ota siitä turhaa pelkoa äläkä mieti sitä liikaa! Ittelleni neuvottiin just sillon ku olin 15-v että pidän huulet aika pienesti auki ni se on parempi,mut ei sillä kai väliä:D

• Jesss

Taas tää lifemocker :DDd Ihme hinari, eikö täällä ole yhtäkään ketjua missä sä et ole?

• Poliisilla on kone

Ei huolta enää. Lifemocker on poistunut keskuudestamme.

• heeeehehehehehehehee

14v 8kk yhes eikä pussattu. Tänx

• Anonyymi

Olin eilen tyttöystäväni kanssa en uskaltanut pussata mutta se uskalti mitä teen?

• Anonyymi

Grrt47wro55ro74wruwpuf

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä nimistä naista

Täällä kaipailet?
      Ikävä
      77
      1545
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      7
      1518
    3. Minkä nimistä miestä

Täällä kaipailet🤔
      Ikävä
      87
      1426
    4. Mitä ajattelit hänestä

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
      Ikävä
      85
      1155
    5. Mietitkö tosissasi..

..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
      Ikävä
      3
      896
    6. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      856
    7. Se hetki kun

Saisi olla kahdestaan ja rutistaa sua
      Ikävä
      74
      805
    8. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      52
      787
    9. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
      Maailman menoa
      140
      738
    10. Nukkuisitteko hyvin

Toisten lähellä
      Ikävä
      79
      694
    Aihe