Tyttöjen ympärileikkauksen yleisyys?

515

Tuolla aikaisemmin oli keskustelua tyttöjen ympärileikkauksesta, ja se (tietysti) tyrmttättiin heti. Itsellenikin tuo oli joskus ajankohtaista, luulin olevani ainoa. Onkohan tämä yleistä Suomessa, että muslimipuolisot haluavat tyttärensä ympärileikattavaksi?
Millaista keskustelua teidän perheissä on asiasta käyty?

3

242

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suomalainen äiti

Haluaisin uskoa, että jokainen nainen ajttelisi ja toimisi lapsensa edun mukaan näissä tilanteissa, oli kyse sitten tytöstä tai pojasta. Olen itse ollut näissä tilanteissa ja tiedän, millaista henkistä painostusta (eli henkistä väkivaltaa, laput pois silmiltä sitä se on eikä vain mitään kulttuurieroa) saa osakseen. Silti, vanhemman rakkauden lasta kohtaan tulee voittaa ja kestää. Vaikka mikä olisi. Rohkeutta. Lapsen ihmisoikeudet ja oikeus koskemattomuuteen, terveyteen - ja voi kyllä, myös uskonnonvapauteen- ovat arvokkaampia, kuin inkään kulttuurisen barbarian tukeminen/ymmärtäminen.

Kuinka moni on uskaltanut nousta näitä vaatimuksia vastaan? Haluaisin tietää, olenko ainoa.

• menkää pois suomesta

todella sairasta silpoa tyttöjen vaginat he eivät koskaan tunne seksissä mielihyvää,eli noi sairaat muslimit tahtovat tehdä naisista vai synnytys koneita jolla on reikä siellä miehen himoja tyydyttämään ja persreikää unohtamatta.

• Joutsenkaula-

Joo täällä nää rascistit nyt tyrmää kaiken vähänkään erilaisen. Mulle on nyt ajankohtaista pohtia lapsen kaulan pidennystä ja huulen venytystä, se kun kuuluu tämän isän kulttuuriin. Miten teillä on kaulaa alettu venyttämään? Käyvätkö tarkoitukseen vaikka renkaanheittopelin muovirenkaat? Onko teidän perheessä käyty keskustelua, kuinka pitkäksi kaula tulee venyttää? Riittääkö 30 cm? Toivoisin asiallisia vastauksia eikä mitään junttimaista kauhistelua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      155
      2107
    2. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      130
      1195
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      135
      1135
    4. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      981
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      72
      958
    6. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      58
      892
    7. Millä nimellä

kutsut kaivattuasi omassa mielessäsi?
      Ikävä
      38
      727
    8. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      76
      727
    9. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      687
    10. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      245
      674
    Aihe