media-in liitäntä?

myyjän höynäyttämä?

Pitäisikö tuossa uudessa Passatissa olla vakiona tuo media-in liitäntä? Ostin auton ja tinkasin mukaan Ipod-johdon kun luulin, että Iphonen saa suoraan liitettyä sillä. Nyt olenkin tajunnut, että aux-liitännän sijasta pitäisi olla tuo media-in liitäntä...ainakaan toistaiseksi en ole autosta tuollaista liitäntää löytänyt. pelkällä adapterilla ei vissiin paljoakaan tee...?

7

1966

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • passat hyvä, ei täyd

Auxilla saa ipodin liitettyä auton äänijärjestelmään mutta sen kautta ipod ei lataa, joten ei paras mahdollinen systeemi.

Media-in ei ole vakiona ainakaan comfort-line varustetasossa joka on itselläkin.

Lisävarusteenahan tuon media innin saa mutta maksaa satasia.

• toinen iphonekäyttäj

mitäköhän tuo aux-johto maksaa? ja mistä niitä saa?

• Pasuuna

AUX-piuha maksaa muutaman euron. Kyseessä on ihan perus 3.5mm - 3.5mm plugin johto. Laitat sen johdon iPhonen kuulokeliitäntään ja tökkäät vastakappaleen Passatin soittimessa olevaan Aux-pistokkeeseen.

Itse yritän parhaillaan kaivella tietoa, että minkälainen on tämä mystinen VW:n 50euroa maksava iPod-kaapeli, joka tarvitaan iPodin yhdistämiseen. Ihme rahastusta tuokin.

• Pasuuna
    • jsds

Itsellä ainakin siellä kyynärnojan kotelossa joku liitäntä !

• jep pej

No haloo, se on just toi AUX-piuhan liitäntä josta yllä kerrottu.

• ixuspb

Jos et ole erikseen ostanut tuota media pakettia, niin silloin autosta löytyy vain tuo aux litantä.tuolla kaapelilla , et valitettavasti pelkästään tee mitään.

Jos media in liitäntä on autossa niin se on joko kyynärnojassa tai hansikaslokerossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      21
      2267
    2. Vieläkö odotat että

Näkisitte hänen kanssaan?
      Ikävä
      70
      1146
    3. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      115
      1036
    4. Haluan sinun kanssa sänkyyn

Ja läheisyyttä, koska rakastan sinua mies.
      Ikävä
      49
      1015
    5. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      72
      999
    6. Jos olisin

Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p
      Ikävä
      57
      957
    7. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      13
      918
    8. Luotathan?

Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na
      Ikävä
      31
      900
    9. Minun on niin vaikeaa uskoa, että

todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.
      Ikävä
      55
      898
    10. Voi kun pian voisi varmuudella sanoa

mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(
      Ikävä
      50
      856
    Aihe