Pitäisikö tuossa uudessa Passatissa olla vakiona tuo media-in liitäntä? Ostin auton ja tinkasin mukaan Ipod-johdon kun luulin, että Iphonen saa suoraan liitettyä sillä. Nyt olenkin tajunnut, että aux-liitännän sijasta pitäisi olla tuo media-in liitäntä...ainakaan toistaiseksi en ole autosta tuollaista liitäntää löytänyt. pelkällä adapterilla ei vissiin paljoakaan tee...?
media-in liitäntä?
7
1966
Vastaukset
- passat hyvä, ei täyd
Auxilla saa ipodin liitettyä auton äänijärjestelmään mutta sen kautta ipod ei lataa, joten ei paras mahdollinen systeemi.
Media-in ei ole vakiona ainakaan comfort-line varustetasossa joka on itselläkin.
Lisävarusteenahan tuon media innin saa mutta maksaa satasia.- toinen iphonekäyttäj
mitäköhän tuo aux-johto maksaa? ja mistä niitä saa?
- Pasuuna
AUX-piuha maksaa muutaman euron. Kyseessä on ihan perus 3.5mm - 3.5mm plugin johto. Laitat sen johdon iPhonen kuulokeliitäntään ja tökkäät vastakappaleen Passatin soittimessa olevaan Aux-pistokkeeseen.
Itse yritän parhaillaan kaivella tietoa, että minkälainen on tämä mystinen VW:n 50euroa maksava iPod-kaapeli, joka tarvitaan iPodin yhdistämiseen. Ihme rahastusta tuokin. - Pasuuna
Viestistä jäi linkki pois, esim. tällainen siihen Auxiin. Tosin tuolla liitännälle et sitten ohjaile sitä iLuuria soittimella.
http://www.clasohlson.fi/Product/Product.aspx?id=170148457
Saa aika monesta perusmarketista... - jsds
Itsellä ainakin siellä kyynärnojan kotelossa joku liitäntä !
- jep pej
No haloo, se on just toi AUX-piuhan liitäntä josta yllä kerrottu.
- ixuspb
Jos et ole erikseen ostanut tuota media pakettia, niin silloin autosta löytyy vain tuo aux litantä.tuolla kaapelilla , et valitettavasti pelkästään tee mitään.
Jos media in liitäntä on autossa niin se on joko kyynärnojassa tai hansikaslokerossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212267- 701146
- 1151036
- 491015
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72999Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57957KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.13918Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31900Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(50856