Oon päättänyt lopettaa tälle palstalle kirjottamisen, tää ei tee hyvää mun uskonelämälle just nyt. ei siinä ettei papit vastaisi hyvin, mutta tää on muutenkin niin hektistä ja on vaikeeta avoimella palstalla kertoa omia näkemyksiä ja uskomuksia. jos haluan jutella pappien kanssa niin mieluummin teen sen evl:s, fb:s, galtsussa tai jossai vastaavassa. :) Aion kyllä vielä sillon tällön lukkee tätä palstaa ja ehkä joskus kirjottaakki jottai mut nyt en ainakaa vähään aikaan aio tänne palata. Kiitos hirveesti kaikille, oon saanu paljon uusia näkemyksiä ja uutta tietoo tän palstan kirjottajilta. siunausta paljon kaikille! :))
Oon päättänyt..
22
143
Vastaukset
- Tie läpi laaksojen
" Kiitos hirveesti kaikille "
Eipä kestä.
Ps. 23:4
Vaikka minä kulkisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä sinä olet minun kanssani. Sinä suojelet minua kädelläsi, johdatat paimensauvallasi.- girl22gr
:)
- Muista kuitenkin
"Kiitos hirveesti kaikille, oon saanu paljon uusia näkemyksiä ja uutta tietoo tän palstan kirjottajilta"
Kannattaa muistaa, että tälläiselle palstalle siivilöityy kaikenlaiset vauhkot, jotka haluavat saada näkemyksilleen äänitorven.- girl22gr
Joo tiedän :)
Mukavaa, että palstasta on ollut iloakin! Ja ymmärrän hyvin, ettei tämä toimi nyt siihen tarpeeseen, joka sinulla on. Pääasia että sinulla on paikkoja missä jutella, netissä ja varmaan myös irl.
Siunausta sinullekin!
Aija-pappi- girl22gr
Joo, kiitos :)
- Mirka...
Pyydä papeilta todisteita esim jumalasta, enkeleistä, demoneista, rukousten toimivuudesta, saatanasta, taivaasta jne...
Todisteita et tule saamaan koska ne kaikki ovat satua ja höpötystä.
Ole rehellinen girl22gr, niin itsellesi kuin myös muillekin.- girl22gr
"Ole rehellinen girl22gr, niin itsellesi kuin myös muillekin."
Olen kyllä. :)
Siunausta sinulle ja Jumalan johdatusta elämääsi! :)
- Mirka ...
Jumala on satua ja höpötystä.
Sinäkin juhani voisit olla rehellinen tämän asian suhteen. - girl22gr
Kiitos Juhani! :)
Mirka ... kirjoitti:
Jumala on satua ja höpötystä.
Sinäkin juhani voisit olla rehellinen tämän asian suhteen.Minulle Jumala on täyttä totta, ja sen myönnän rehellisesti. Rehellinen pitää olla :)
- Mirka ...
juhani1965 kirjoitti:
Minulle Jumala on täyttä totta, ja sen myönnän rehellisesti. Rehellinen pitää olla :)
Uskonto on saastuttanut aivosi.
Mirka ... kirjoitti:
Uskonto on saastuttanut aivosi.
Vaadin että todistat sen. Itse sanot että väitteille pitää löytyä todisteita. Eli en alistu, vaan vaadin että todistat väitteesi.
- kyllävain
Ehkä ihan hyvä päätös.
Minua tämä palsta on ainakin auttanut........ näkemään etten koskaan ryhdy käymään herätysliikkeissä. Täällä kirjoittelevat ihmiset eivät ole ehkä sitä parasta mainosta kyseisille tahoille.
Siunausta elämääsi :)- girl22gr
kiitos:)
- Kui
girl22gr kirjoitti:
Kaikkea hyvää sinulle, girl22gr !
- _Mikael_
girl22gr kirjoitti:
Siunausta ja onnea elämääsi "girl22gr"!
Älä välitä Mirkan ja muiden jutuista. Ole vain oma itsesi.
Terveisin Mikael girl22gr kirjoitti:
Ollos hyvä, toivottavasti viel kohdataan ja jutustellaan lisää, jos ei täällä niin jossakin muualla :) Siukkeja :)
- ELa .K:IM
girl22gr
Hyvää jatkoa, ja siunausta. Näköjään uskikset toivottelevat siunausta, mutta minä sanon GL HF (onnea ja pidä hauskaa). Itekään en kauheasti jaksa täällä enää kirjoitella. Kaikki on sanottu. Samat asiat pyörivät palstalla kiertäen kehää. Ei mitään uutta.
- girl22gr
kiitos vaan kaikille!!! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
PropsApp Koodi
Haluatko ansaita ja kilpailla fiksusti samalla kun seuraat urheilua? Props tekee sen mahdolliseksi. Sovelluksessa pääset23518Persut yrittävät epätoivon vimmalla
kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a1003366"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin572863IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n
eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-612673Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen
Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.922475Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭542181Jari Sillanpää isossa leikkauksessa - Paljastaa, mitä uralle tapahtuu!
Palaako Siltsu keikoille? Artisti, ex-tangokuningas Jari Sillanpää on ollut lonkkaleikkauksessa ja kotiinpaluu on edessä241373- 961298
Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen on selvä
On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen joten3651190Hämmentävä muutos tv:ssä: Roope Salminen OUT, Sointu Borg IN!
Roope OUT, Sointu IN! Mitä tykkäät tästä muutoksesta? Suositun Myyrä-seikkailusarjan alusta asti juontohommissa on oll171065