Tuubin videon Taistelukenttä on pari asetta, joita en tunnista.
Kohdassa 16.23 etummainen mies kantaa rakennuksesta ulos varsinaista raskasta jotain? Jalusta tullenee perässä.
Kohdassa 19.03 kiinnittää rynkkyyn jotain? Samaisella ammutaan 19.38.
http://www.youtube.com/watch?v=FJvrY04r8io&feature=related
Mitkä aseet?
2
309
Vastaukset 2
- res.ylil.
16.23:Suomessa neuvostoliittolaiset 30 mm AGS-17-kranaattikonekiväärit on otettu käyttöön 1993. Ne ovat Saksan liittotasavallan myymiä entisen Saksan demokraattisen tasavallan kansanarmeijan aseita. Nykyään Suomen puolustusvoimilla on käytössä 40 KRKK 2005 -kranaattikonekivääri kaupunki-, erikois- ja rannikkojääkärikomppanioissa.
Suomessa kranaattikonekivääriä on suunniteltu käytettäväksi asutuskeskustaistelussa sen suuren tulivoiman vuoksi. Kutsutaan myös nimellä paholaisen ruoska.
19.03:kaasuportti kiinni ja kiväärikranaattia ampumaan. Tarkka kuin mikä, osuu vaikka ladon seinään jos ammut ladossa sisällä. Nimitetään yleisesti pedofiilin painajaiseksi.- LöydäMM-lippu
Ei ollut mun aikaan...
Tuo AGS näyttäis olevan melkoinen hehtaaripyssy, mutta se lienee sen tarkoituskin ihmismassoja vastaan. Kätevästi näyttäis varsinainen toimivan myös lonkalta. Tosin ei tuota 18 kg ihan pelkästään ilokseen kantele
http://www.youtube.com/watch?v=KGg3jjB9S8c
Tuossa uudemmassa KRKK:ssa näyttäisi olevan jonkinlainen tähtäinkin. Oletettavasti tarkkuus on parantunut? Infrapuna- ja yönäkölaitteilla mallikkaan näköinen vehje.
http://en.wikipedia.org/wiki/File:HK_GMW.jpg
Näiden keskinäinen hintaero kerrottaneen kymmenissä.
Tuohon varsinaiseen ( pituus 1090 mm ) vielä pehmusteet ja kiinnikkeet hihnoille niin menis oviaukoissa kumartaen selässäkannettavaksi kakkosaseeksi.
Hyh-hyh, kun rumasti sanottu kiväärikranaattia ladossa toimivaksi ”pedofiilin painajaiseksi”.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Onko vassarin lääkkeet(mt) jääneet taas ottamatta
Sen verran järjetöntä persuhuutoa taa näkyville. Tuo yksi häiriintynyt ei osaa kuin "huutaa" isoilla kirjaimilla, se on191315Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?1701072Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran1041070- 65785
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.57762Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.51761Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."
Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y27729Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.47714- 51669
Venäjä häviämässä 30 vuoden sodan
Ukraina vapautti kolme aluetta, operaatio Vivaldi laajenee560630Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.30617Poliisi etsii kadonnutta henkilöä Lapualla
Henkilö on kadonnut 18-19.9.2026 välisenä yönä. Henkilö on hoikka,n 185 cm pitkä. Kadonneella on ollut katoamishetkellä32602- 84588
Oot komea
etkä näytä vanhenevan. Mieskarkki. Mä en yritä mitään, mä oon sulle liian vanha. Olis kuitenkin kiva tutustua suhun. n20573- 31551
- 7544
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl14525- 43523
- 44511
Se oli molemminpuolinen limerenssi
Limerenssi myös sinulla kun näin pitkän ajan jälkeen päivystää palstaa. 🤭81499