oletteko käyneet nlp practioner-kurssia ja millaisia kokemuksia, onko oikeasti ollut hyötyä työssä? missä kannattaisi kouluttautua
nlp-practioner koulutuskokemuksia?
4
2767
Vastaukset
- Tyytyväinen
Itse kävin nlp opistolla helsingissä. Kouluttaja oli tosi hyvä ja en ihmettele yhtään, että kaveri pyörii nykyään näköjään TV:ssäkin - todella taitava!
Hyötyä oli runsaasti oman itseni "hallintaan" sekä asiakaskohtaamisiin. Nykyisin osaa paljon paremmin käsitellä asiakkaita ja auttaa heitä vaikeissakin tilanteissa nopeasti voimaan paremmin.
Uskallan kyllä suositella. - edddd
onko parempi intensiivinen viikon kurssi vai vaikka syksyn mittainen nlp-kurssi, tyyliin yksi ilta/vko?
- Tyytyväinen
Itse tykkäsin tuosta viikon kurssista - se meni yhdessä hujauksessa ja näin jälkikäteen olen sitä mieltä, että paljon mukavampi saada tiedot kerralla kuin pitkän ajan kuluessa.
- hyöty elämään
NLP-kursseista on ihan uskomaton hyöty - työhön, vapaa-aikaan...ihan joka paikkaan.Itse kävin syksyn mittaisena, mielestäni NLP poikkeaa jostain muusta koulutuksesta juuri siksi, ettei sitä voi nopsasti vain "lukea" vaan se pitää sisäistää. Hoitotyössä auttaa asiakkaan ja omaisten kohtaamisessa, paljon! Ja mielestäni V.M. Toivonen ON hyvä opettaja.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763418
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753137Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683012On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601628