Hyväntekeväisyys

En ole keksinyt

Annatko rahaa hyväntekeväisyyteen? Joa sulla olis 100 euroa joka kuussa mahdollista antaa hyväntekeväisyyteen, minne laittaisit?
Mien oikeasti esim Suomessa olevan rahaa todella tarvitsevan henkilön voisi tavoittaa???

12

97

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ei mitenkään.

Hyvä syy olla antamatta.

• Tase pappa

Eiköhän noita löydy etsimättäkin noin 5 miljoonaa kappaletta.

Täällä ainakin yksi, erittäin suuressa rahan tarpeessa oleva kansalainen.
      Tervetuloa vain satasesi kanssa joka kuukausi meidän ovelle.
      Voidaan sitten ensitöiksemme käydä ostamassa paketti kahvia,jotta voidaan kahvitella kiitokseksi satkusta.
      Ensi kuussahan taas tavataan.

Jos et viitsi itse tuoda noin mitätöntä summaa, niin voit pistää sen suoraan tililleni.
      Ilmoitahan, mihin voin lähettää toistuvuusavustukseesi tilinumeroni.
      Voithan laittaa vaikka 10 vuoden avustukset kerralla, niin säästyy aikaasi ja vaivojasi.
      Tervetuloa. Niin - ja Kiitos etukäteen.

• Minulle kelpaa kans! Kävisin kampaajalla.

• Olen kyllä antanut aina silloin tällöin.

Mutta kuten tässäkin ketjussa huomaa, kyynärpäillään kiilaten eteen tunkevat monesti ne, joilla ei oikeasta puutteesta tietoa olekaan, eli tässä tulojen vähetessä olen tullut tarkemmaksi avustuksen kohteesta.

• Ollaan avuksi

Lääkäreille ilman rajoja lahjoittaisin rahat.

Ja niin olen tehnykkin.

En tiedä miten suomen köyhät antaa kuulua itsestään, mutta voisit laittaa rahanjakeluilmoituksen lehteen. Saat vastauksia pilvin pimein...kaiken näköisiltä mukaköyhiltä, mutta joukkoon mahtuu heitäkin jotka ovat asialla auttaakseen ahdinkoon joutunutta toveriaan tai tuttuaan. Siis ei itselle, vaan hätää kärsivälle anovat apua.

• *apuja odotellen*

Voi, voi. Täällä olisi monenlaista puutetta.

• apu menee perille...

Jos todella haluat auttaa, niin uskoisin, että apusi olisi tarpeellisin lapsiperheeseen ja sellaisen löydät neuvolan tai sos.huollon kautta varmimmin.

Tällaisiin perheisiin voisi olla myös tervetullut mummi/vaari palvelu esim. lasten ulkoilutus tai muu seuranpito/leikki. (Ei pedofiileille!)

Olisipa edes yksi perhe autettu, ettemme saisi taas lukea lehdestä; isä/äiti tappoi pienet lapsensa, itsensä tai toisensa.

Itse autan lastenhoidolla ja kotitöillä, mutta ns. yleisiin keräyksiin en anna, koska on niinpaljon vääriinkäytöksiä tullut ilmi ja aikuisia lapsettomia en auta koskaan.

No niin, tulipa taas unohduksen erehdys. Autanhan minä talomme juoppoja, jotka saavat EU-avustus kasseja, joissa on jauhoja, ryynejä ja näkkäriä. Koska he eivät osaa leipoa, saan yleensä sen jauhotavaran, joten paistan heille leipää ja piirakoita.

• Anonyymi00009
        UUSI

Lääkäri ja insinööriopiskelijat saavat myös EUlta leipäkasseja koska elävät opintolainalla ilman merkittäviä palkkatuloja mihinkään ei merkitä mitään

• avustetaan koko perhe suurinpiirtein sillä satasella kuukaudessa meidän afrikkalaista "poikaa" ei se avuntarve afrikan manissa lapsuuteen lopu suomessa on niin hyvä sosiaaliturva että täällä kaikki saa apua kun osaa pyytää.

• Anonyymi00006
      UUSI

En yhtään anna ulkomaan eläville enkä varsinkaan Ukrainaan

• Anonyymi00007
      UUSI

Annan sitten hieman enemmän kunhan saan enemmän.

• Anonyymi00008
      UUSI

Jos koottaisin luettelo riippumatto
      mista
      näkisi köhien auttajat kuten Pelastusarmeija, Hursti- porukat ... jne, tiukka seula vainbsuomalaisia

ei mitää sak- mafiosoja ja niiden soppatykkejä tai islampuuhia

ja annettaisiin hyvitys (tunneteko verotermien erot, vähennys, hyvitys ... eri asia)

osinkoveroista johonkin pikkusummaan asti ( esim. tonni vuodessa,) niin nämä voisivat saada hunajaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      44
      3069
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      45
      2877
    3. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      50
      2505
    4. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      47
      2347
    5. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      32
      2096
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      58
      1840
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      45
      1759
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      40
      1612
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      46
      1535
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      26