Annatko rahaa hyväntekeväisyyteen? Joa sulla olis 100 euroa joka kuussa mahdollista antaa hyväntekeväisyyteen, minne laittaisit?
Mien oikeasti esim Suomessa olevan rahaa todella tarvitsevan henkilön voisi tavoittaa???
Hyväntekeväisyys
12
97
Vastaukset
Ei mitenkään.
Hyvä syy olla antamatta. - Tase pappa
Eiköhän noita löydy etsimättäkin noin 5 miljoonaa kappaletta.
Täällä ainakin yksi, erittäin suuressa rahan tarpeessa oleva kansalainen.
Tervetuloa vain satasesi kanssa joka kuukausi meidän ovelle.
Voidaan sitten ensitöiksemme käydä ostamassa paketti kahvia,jotta voidaan kahvitella kiitokseksi satkusta.
Ensi kuussahan taas tavataan.
Jos et viitsi itse tuoda noin mitätöntä summaa, niin voit pistää sen suoraan tililleni.
Ilmoitahan, mihin voin lähettää toistuvuusavustukseesi tilinumeroni.
Voithan laittaa vaikka 10 vuoden avustukset kerralla, niin säästyy aikaasi ja vaivojasi.
Tervetuloa. Niin - ja Kiitos etukäteen. Olen kyllä antanut aina silloin tällöin.
Mutta kuten tässäkin ketjussa huomaa, kyynärpäillään kiilaten eteen tunkevat monesti ne, joilla ei oikeasta puutteesta tietoa olekaan, eli tässä tulojen vähetessä olen tullut tarkemmaksi avustuksen kohteesta.- Ollaan avuksi
Lääkäreille ilman rajoja lahjoittaisin rahat.
Ja niin olen tehnykkin.
En tiedä miten suomen köyhät antaa kuulua itsestään, mutta voisit laittaa rahanjakeluilmoituksen lehteen. Saat vastauksia pilvin pimein...kaiken näköisiltä mukaköyhiltä, mutta joukkoon mahtuu heitäkin jotka ovat asialla auttaakseen ahdinkoon joutunutta toveriaan tai tuttuaan. Siis ei itselle, vaan hätää kärsivälle anovat apua. - *apuja odotellen*
Voi, voi. Täällä olisi monenlaista puutetta.
- apu menee perille...
Jos todella haluat auttaa, niin uskoisin, että apusi olisi tarpeellisin lapsiperheeseen ja sellaisen löydät neuvolan tai sos.huollon kautta varmimmin.
Tällaisiin perheisiin voisi olla myös tervetullut mummi/vaari palvelu esim. lasten ulkoilutus tai muu seuranpito/leikki. (Ei pedofiileille!)
Olisipa edes yksi perhe autettu, ettemme saisi taas lukea lehdestä; isä/äiti tappoi pienet lapsensa, itsensä tai toisensa.
Itse autan lastenhoidolla ja kotitöillä, mutta ns. yleisiin keräyksiin en anna, koska on niinpaljon vääriinkäytöksiä tullut ilmi ja aikuisia lapsettomia en auta koskaan.
No niin, tulipa taas unohduksen erehdys. Autanhan minä talomme juoppoja, jotka saavat EU-avustus kasseja, joissa on jauhoja, ryynejä ja näkkäriä. Koska he eivät osaa leipoa, saan yleensä sen jauhotavaran, joten paistan heille leipää ja piirakoita.- Anonyymi00009UUSI
Lääkäri ja insinööriopiskelijat saavat myös EUlta leipäkasseja koska elävät opintolainalla ilman merkittäviä palkkatuloja mihinkään ei merkitä mitään
avustetaan koko perhe suurinpiirtein sillä satasella kuukaudessa meidän afrikkalaista "poikaa" ei se avuntarve afrikan manissa lapsuuteen lopu suomessa on niin hyvä sosiaaliturva että täällä kaikki saa apua kun osaa pyytää.
- Anonyymi00006UUSI
En yhtään anna ulkomaan eläville enkä varsinkaan Ukrainaan
- Anonyymi00007UUSI
Annan sitten hieman enemmän kunhan saan enemmän.
- Anonyymi00008UUSI
Jos koottaisin luettelo riippumatto
mista
näkisi köhien auttajat kuten Pelastusarmeija, Hursti- porukat ... jne, tiukka seula vainbsuomalaisia
ei mitää sak- mafiosoja ja niiden soppatykkejä tai islampuuhia
ja annettaisiin hyvitys (tunneteko verotermien erot, vähennys, hyvitys ... eri asia)
osinkoveroista johonkin pikkusummaan asti ( esim. tonni vuodessa,) niin nämä voisivat saada hunajaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi443069Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs452877100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es502505Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo472347Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks322096Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581840- 451759
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä401612- 461535
- 261361