Parasta abiristeilyssä?

12334521

Kertokaas mikä oli mielestänne parasta tässä syntien risteilyssä?

Itse tykkäsin melkeinpä kaikesta: viina virtasi, musiikki soi, hyvä yhteishenki, aina löytyi juttuseuraa baaritiskiltä jne. Mutta parasta olivat naiset tanssilattia! Oli se jotain niin mahtavaa tanssia vesirajamekoilla varustettujen kauniiden naisten kanssa...

35

3696

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lukijax

      no parasta oli tietenki hyvä meininki ja kerranki bileet ilman amiksia ja ilman alle 18- vuotiaita.

      • yhyyyyyyyyyyy

        olin sairaana enkä päässy :(


    • PAIMIO

      PAIMIO PAIMIO PAIMIO JA SILJA EUROPA

    • asdasdasdadssad

      Baltic Princess ja Sun Discon meininki keskiyön jälkeen! Terkut yhdelle blondille, oli kiva tanssia kanssasi!

    • dz

      Parasta oli MIKKELI! =D

      • Mikkelikikkeli9294

        : D moni tuli käytävällä vastaan: "etkai vain ole MIKKELISTÄ?!" : DDD


        no enpä ole : D


    • amish keuda

      lukio on paskaa amis tienaa sen ajan ku lukiolainen viel opiskelee ammattia ja iha yhtä lailla sama palkka... tietty jos ammattimaiseks nörtiks kouluttautuu ni sit ehkä eri asia muuten ei joten lukio on turha ja laivalle pääsee ilmankin abi risteilyitä jossa teitä nörttejä on. kiitos ja näkemiin

      • Lukio ja amis on ihan yhtä arvokkaita.
        Ite oon amiksessa ja nään sen hyödylliseks siinä missä lukionki.

        Antaa toisten nauttia ansaitusta risteilystään eikä tartte tänne tulla itkemään.


    • mish keuda

      VOISIKO laivalla dokaajat hilata kölin ali :D taikka runtata potkureihin, toisten juhlia pilaamasta....

    • Abiristeily99

      Mulle jäi abiristeilystä vuonna 1999 mieleen Jonna Tervomaa joka oli silloin Viking Cinderellalla. Sitten joku yritti opettaa mua polttamaan kakkoskannella johon en suostunut. Ja olen tehokkaasti ollut polttamatta tähän päivään saakka. Jotkut laivalla olleet ei täysi-ikäiset yritti saada mut ostamaan niille alkoholia ja en suostunut siihenkään.. Sen jälkeen katottiin kieroon koska en suostunut ostamaan niille alkoholia taxfreestä. Että se siitä abiristeilystä. Jäi vaan mieleen tosta tupakkajutusta. Myös Jonna Tervomaa heilu siellä ja oli siis keikalla.

      • Jatta4+12=

        Ölin abiriteilyllä 2000 vuonna josta on poika muistona.


    • persiistäö

      Oli ihan järjettömän tylsää. Vuosi oli 2005. Kävin kun "kuului asiaan", mutta siirryin aika pian hytin rauhaan katsomasta sitä yrjöilyä ja toisten kaulassa roikkumista.

    • hieno muisto.

      Muistan että abiristeily järjestettiin aikanaan kolmannen vuositason opiskelijoille, mutta itse sinne lähtenyt sillä minulla ei lukiossa ollut juurikaan kavereita.

    • KramppiPohje

      Baltic Princessilla vedettii tanssilattialla koko yö kuumien muijien kanssa. Parasta oli! Hyvää musaa ja mahtavaa seuraa.. Vois ottaa uusiks milloin vain !

      • kevin 33

        parasta oli kun sain tiukaa bimberoa. joutu myös poskeen mällit!


    • Abina2005

      Vuosi oli 2005, laiva M/S Mariella. Meininki oli aivan mieletön, TikTak oli esiintymässä. Vilaustakaan en bändistä nähnyt mutta täysillä oltiin mukana. Tanssilattia oli aivan täynnä ja siellä mentiin lössin mukana kun laiva keinahteli puolelta toiselle. Bailattiin baarissa niin pitkään kuin se oli auki, sitten siirryttiin hyttiin, jossa syntyi paljon kuolemattomia juttuja. Uusiksi ottaisin milloin vain, mahtis reissu!!!

      • 11+7

        Myös 2005, meininki kova ja TikTak lavalla. Bändistä ei oo mitään muistikuvaa kun olin vähän liiankin kovaa meiningissä mukana. Taisin maata jo hytissä siihen aikaan. Epämääräsiä välähdyksiä seiniin nojailusta, roskikseen oksentamisesta ja muusta hauskasta. Kavereitten kertomat jutut omista toilailuista oli sitten vielä nolompia. Nyt vois jopa ottaa uusiks kun osaa nauttia kohtuudella alkoholia. Tuo tais kuitenkin itellä olla eka kerta kun olin oikeasti juomassa, niin lapasestahan se lähti.

        Mitä tästäkin sitten oppi? Ota ainakin kerran viinaa ennen kuin lähet laivalle. Ja TikTakin missaaminen harmittaa vieläkin :( Fanitin sillon sitä ihan oikeasti.


    • ...höh...

      Ei mitään muistikuvia

    • Hellä pimppi

      P-i-l-l-u vieläkin aivan hellänä koko reissusta.

    • Abidabi

      Kolme naista...

      Samaan aikaan samassa sängyssä...kunnon ABInan raivolla vedettiin.

    • gggggggggdfdf

      Oliko kukaan Baltic Princessillä 17.2-18.2?

    • my habit's people

      Omalla kohdallani helmikuussa 2002 Cinderellalla se oli vähän sellaista "sirkusta" – seisovassa pöydässä upotin tuolloiset, poikkeuksellisen rankat naishuoleni kuppendaaliin. Viini virtasi, mikä todennäköisesti sai aikaan myös sen, että mä kovaan ääneen siellä mesosin tunnekuohujani ulos.

      Mutta toisaalta myös myöhemmin illalla kuljin käsi kädessä sekä syleilin yhden tytön kanssa siellä, sellaisen tytön, jolla oli poikaystävä - ja joka oli samalla laivalla vielä! Eipä tuo kuitenkaan mustasukkaista sorttia ollut. Niin – tulinhan mä antaneeksi loppujen lopuksi poskisuudelmankin kyseiselle likalle baaritiskillä. :D

      Runsas ja huoleton alkoholinkulutus odotetusti kostautui aamulla siten, että annoin ylen hytin WC:n pöntön kannelle, peiliin ja seinään. Kaikkialle paitsi sinne minne ois pitäny, tiedän. Mutta em. naishuolien läpikäymisen jälkeen olin/olen sitä mieltä, että se krapulakin oli siihen verrattuna hyvä olo.

    • jäi mieleen

      Seksin harrastaminen oli parasta aivan jumalattoman kauniin naisen kanssa. Se oli viel kiimainen kuin kani mut parii kertaa enempää en pystynyt ku lakkas seisomasta.

    • Koistinen

      Miltä risteilyltä????

    • Matkalla mukana

      Olin matkalla samaan aikaan kun siellä oli abi porukkaa. Minua keski-ikäistä miestä homma ei häirinnyt. Hauska katsella iloisia ihmisiä.
      -
      Joku abi tyttö iski silmänsä minuun kun sen sporttinen poika ystävä oli pettänyt ja jättänyt sen sillä laivalla. Tyttö halusi kostaa jonkun ei ex-poikaystävän tyylisen kanssa.
      -
      Olin suuresti hämilläni, minä keski-ikäinen sohvaperuna...

    • abigirl2002

      Mun silloinen avomies petti mua jonkun laihan lutkan kanssa. Ei ollu hirveen hyvä meininki eikä aika tule ikinä kultaamaan muistoja :(

    • jaaahoooooo

      Täällä ketään, jotka oli Baltic Princessilla 17.2? On the DanceFloor?!

    • Jusa

      Olin abiristeilyllä vuonna 1952. Dallabe ja Kauko Käyhkö! Tanssittiin foxtrottia.
      Yhdellä naapurinkylän pojalla oli kuulema taskussaan Jaloviinaa. Kyllä kukaan tyttö ei tanssinu sen kanssa.
      Syötiin ihania oopperavoileipiä ja juottin teetä.
      En unoha sitä syntistä menoa koskaan!

    • Jepjep

      Vuosi oli 2007. Hatarat on muistikuvat, mutta hauskaa oli. Kirkkovene oli piirrettynä otsaan, mutta se ei menoa haitannut.

    • asdsadsad

      Ite olin 16.2.12 Baltic Princessillä. Ihan vitun jees meno ja mahtavaa porukkaa!! Tekis mieli ottaa joskus uusiksi!

    • kikuli

      Vuosi 1979.Ruotsinlaivalla oltiin. Pillua sain ja krapulan.Tyttöystävä kotona ei tykännyt hirveistä fritsuista, mut se oli sen ajan tyyli.

    • '10

      Ite olin abi vuonna 2010. Oli hienoa. Kaverin kanssa saatiin sellainen kunnollisen kokoinen 2 hengen hytti kun suurinosa jumitti siellä pikkusissa kopeissa nelistään.
      Syötiin paljon ja juotiin sopivasti.
      Ei vietetty iltaa tanssilattialla vaan kierreltiin laivaa. Oli paljon mukavampaa ja näki paljon ihmisiä. Nukuttiin sikeästi ja mentiin virkeinä aamupalalle.
      Ihan parasta. Menisin uudestaan koska vaan jos sais saman porukan.

    • Pasox

      Ite jorasin kavereiden kanssa tanssilattialla lähemmäs kuuteen asti aamulla, en tajua miten virta riitti koko yön, ei väsyttänyt edes aamulla.. Ja ei herranjumala miten paljon vesirajamekkoja voi mahtua yhdelle laivalle!

    • twer34rwertr

      Ai perkele että oli pohkeet jumissa yön jorailujen jälkeen, mutta hauskaa oli! Olin Baltic Princessillä 16.2

    • Anonyymi

      aappppo pani

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3417
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      155
      2057
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      200
      1722
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1633
    5. 80
      1145
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      267
      1010
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      125
      959
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      919
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      875
    Aihe