Mistä tietää onko ujo poika ihastunut?

ujot on söpöi ;)

ois kiva tietää, ku pidän sellasest ujost pojast ;)

39

8104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rtrttrtrrt

      Ne kyylää, muttei puhu eikä pukahda.

    • hfgfgfgfgf

      Minkäikänen olet?

      • ujot on söpöi ;)

        oon 15 ;)


    • fdsssfaf

      punastellee ja hikkoilee ihastuksensa seurassa

    • Välttämättä ei sitä edes ikinä huomaa. Pitää vain kokeilla häntä niin saat selville tykkääkö hän sinusta.

    • dwwddwdw

      kaikki erilaisia. ite oon ujo pakko myöntää mut yleensä naputan sormillani ja oon kuten en huomais koska vältän katsekontaktia josta jään kiinni. Jotkut kuten mä osaa sellasen sivusilmällä katsomisen että silmät ei käänny vaan näyttäis ku katsois jonnekin ihan muualle. Tekis vaan nii perhanasti mieli mennä juttelee mut ei vaan viiti koska "hihihi ei vittu oikeesti toi on muhun kuses hyi saatana" ja kaikki tietää sen jälkeen ja nauraa. toi on mulle tapahtunu tosin en menny sanomaan vaan kaverit menny 3 kertaa sanoo ihan randomille että oon mukamas kusessa niihin

      • dwwddwdw

        mut s eoli yläasteella, nykyään oon jo amiksen toisel)))))))


      • dwwddwdw kirjoitti:

        mut s eoli yläasteella, nykyään oon jo amiksen toisel)))))))

        Ei vittu joku amis :---D

        Amikseen menee just ne jotka ei osaa lukea ja ne jotka haluaa lihaksia. :DDD
        Toisaalta lukioon menee fiksut pojat ja tytöt, jotka ei vaa "kyylää"

        Amis on perseestä :D


      • HaistaPa

        Haista paska, miten noi lihakset tähä liittyy? Mun isoveli kävi lukion ja on kehonrakentaja. Ja... En mäkää jaksa lukee mut mitä se estää lukioon menemästä? Mä luen vaikken jaksais


      • Anonyymi
        juhani_j93 kirjoitti:

        Ei vittu joku amis :---D

        Amikseen menee just ne jotka ei osaa lukea ja ne jotka haluaa lihaksia. :DDD
        Toisaalta lukioon menee fiksut pojat ja tytöt, jotka ei vaa "kyylää"

        Amis on perseestä :D

        voi jumalauta. Amislaisetkii voi olla fiksuja tms. vituttaa kaikki lukiolaiset jotka on ns. parempia:D


    • tietäjä92

      Yleensähän ujompi mies tekee käytöksellään ihastuksensa hyvin selväksi siitä, ettei ole missään nimessä kiinnostunut hänestä.

      • Anonyymi

        En kyl ymmärrä tota lausetta vaikka oon yrittäny lukee sen noin 50kertaa ':D


    • Covaldak

      No ite on ujo poika ja ihastunu yhteen tyttöön.

      Ite kattelen tyttöä aina "salaisesti" välkillä kun oon kaveri porukassa, tai en nyt sillee toljota, mut aina välillä vilkuilen :) välkillä pitää aina etti se tyttöä katseella sieltä ihmis massasta :D mut joo, en ehkä aloitetta uskaltais tehdä PAITSI jos tietäisin että tyttökin tykkää, silloin ei olisi mitään vaikeeta sitä aloitetta tehdä, mutta kun en tiedä mitä tämä tyttö minusta ajattelee :P

      Pohjois-Savosta päin.

      • ajtjn

        kokeile kattoo sitä sun ihastusta niin kauan että se huomaa. ite olisin tosi ilonen jos huomaisin että joku poika, sellanenkin josta en niinkään tykkää, kattois mua :)


    • skitso

      Sykkeen kuulee toiseen päähän käytävää.

      • totutta tottahan toki

        itse uskon olevani tälläinen että kokemusta on
        Ujo poika saattaa säikähtää sinua tai hermoilla lähistölläsi eikä ole oma itsensä usein tavallista hiljaisempi ettei anna huonoa kuvaa itsestään .puheen aloittaminen on vaikeaa. Vilkuilua todennäköisesti huomattuasi katse kääntyy pois. Kun yrität puhua hän saataa "jäätyä".
        Vaikka näyttäisit ihastumisen merkkejä hän tuskin tekee aloitetta.
        Itse saatan joskus hakeutua samoihin piireihin ihastuksen kanssa mutten suoraan puhua hänelle. Katson häntä niin että hän huomaa sen päivittäin.
        Ja olen 15 v poika


    • tyttö15v

      Ihastumisessa on yks ärsyttävä puoli.. kun vaan tietäis mitä toinen ajattelee, ja jos tietäis että toista ei kiinnosta niin ei sitten tarviis tuhlata aikaa murehtimalla että mitä jos se oliskin kiinnostunut. Voiko poika olla ihastunut mutta ei näytä sitä mitenkään? Mitä tarkoittaa jos poika vilkuilee välillä, onko sillä joku merkitys?

      • tyttö15v

        Piti vielä lisätä että mistä tietää jos poika on edes vähän kiinnostunut?


      • 17v boyy
        tyttö15v kirjoitti:

        Piti vielä lisätä että mistä tietää jos poika on edes vähän kiinnostunut?

        No ite en ainakaa kattele yhtään sellasia jotka ei kiinnosta. Tai ehkä jos on joku hyvännäkönen, mut enimmäksee niitä jotka kiinnostaa. Ja voi todellaki olla sillee, että et ees huomaa että joku on täysin ihastunu, varsinki jos kyseessä on ujo poika. Käyppä juttelemassa ni sillä se selviää ;)


      • tyttö15v
        17v boyy kirjoitti:

        No ite en ainakaa kattele yhtään sellasia jotka ei kiinnosta. Tai ehkä jos on joku hyvännäkönen, mut enimmäksee niitä jotka kiinnostaa. Ja voi todellaki olla sillee, että et ees huomaa että joku on täysin ihastunu, varsinki jos kyseessä on ujo poika. Käyppä juttelemassa ni sillä se selviää ;)

        niin... oon vaan aika ujo ite että en uskalla mennä juttelemaan :D mä mietin että ajatteleeko pojat yleensä jos ne huomaa että joku kattelee niitä, että mitä hittoo toiki tuijottaa?


    • Ujophoeka

      No itse ujona poikana teen tälläin: katselen häntä ainakun on mahollisuus, jos ihastus tullee lähelle alan hikoileen ja punasteleen katselen hänestä pois päin ja menen täysin hiljaseks (juttelen yleensä paljon kavereiden kanssa) ja lisäksi teen aika selväksi jos en tykkää jostaki tytöstä eli en saata tehä ees nopeaa vilkaisua. Noh tossa oli miten itse ujona käyttäydyn, en sitte tiiä muista ujoista mutta veikkaisin että aika samanlaisia

    • kokemust on

      katteli sitä ja jos teidän katseet kohtaa kato viel sadasosa sekunti ja käännä katsees pois. Sit katot koht uudestaa ja jos taas katseet kohtaa kattelet vaan sillai hymyillen et mitäs sä kattelet. Lopulta jää epäselväks kunmi alotti kattelee. Mulle kävi samanlailla mut poika vaan alotti ja lopult en ollu varma kumpi se oli. Ja siit se sit lähti ja ollaa oltu yhes 7kk

    • kthxbye

      Mistä tietää onko ujo poika ihastunu?

      No se kattelee sua sillee et sä et huomaa sitä, ja ainaku huomaat et se kattoo, niin se kattoo ehkä hetken ja kääntää nopeesti pään pois. Ja kattelee myös usein sivusilmäl, vaikka sillee ohimenne vilkasee silmäkulmast, katoksä sitä. Koulus tunnil yks juttu mistä voi kattoo, on jalat. Jos jalkaterät/jalat osottaa suhun päin, eikä ketää sen kaverii oo siin suunnal, niin se on yks juttu mistä vois epäillä et poika tykkää susta. Myös hiusten pörröttäminen tai vaatteiden räplääminen on yks juttu. Ja kuiva yskä ja rykiminen. Sit viä se et poika pyrkii sun seuraas, mut ei puhu sulle/kato sua.

      Tos oli ny jotai, toivottavasti autto :)

    • tyjudxyjx

      voiko kiinnostunut poika käyttäytyä niin että välttelee katsetta mutta saattaa välillä vilkuilla?

      • dfsgh

        juu


    • täällä moro vaan 97

      pienoinen ongelma. siis oon niin kusessa yhteen meiän luokan poikaan. jo pari viikkoa se on vilkuillu mua ja oon yrittäny olla vastassa, koska poika on, nimittäin ujo:) mut nyt yhtäkkiä ei mitään kontaktia, jonkin näköistä pelleilyä tai jotain. ottaa älysti päähän. olis vaan pitäny toimii aikasemmi mut minkä sil enää mahtaa tällane hitaanpuoleinen ku oon. onko muilla selvyyttä samankaltaisesta??

      • Ei vielä ole liian myöhäistä.


    • ytifyjghyjyf

      vastaustataustataustaXD haluan kuula lissssssäääääää

    • frgdsg

      mua mietityttää yks juttu.. jos poika vilkuilee niin onko se kiinnostunut vai kattooko se vaan sen takia että se ihmettelee miks mä katon sitä..? :o

      • sdgsdfg

        puhu sille joskus? eeköhä see seleviä sillä nääs


    • pöö69

      yleensä riippuu pojasta ..

    • Kyllä, ihastuneet pojat voivat vältellä katsekontaktia koska eivät uskalla katsoa.

      Jos poika vilkuilee niin tietenkin hän on jostain syystä kiinnostunut katsomaan suuntaasi, olkoon vaikka lika tahra naamassa jota hän ihmettelee tai sitten ihastuneen haaveilee sinun suuntaasi.

      • mrfrasieronh0m0:D

        noniin kerranki sultaki asiallista vastausta.


      • ...tervee
        mrfrasieronh0m0:D kirjoitti:

        noniin kerranki sultaki asiallista vastausta.

        Ite oon ehkä vähän ujo näissä naisasioissa, mut kun mulla tulee katsekontakti ihastuksen kanssa niin sydän alkaa hakkaamaan niin sillon vaan käännän katseen äkkiä :D


    • Vastauksia.jooko

      Mitä tarkottaa jos poika yleensä on tosi puhelias kaikille mut sitten mun seurassahuomattavasti ujompi? Haluun tidellakin tietää, sillä oon niin kovasti ihastunut siihen poikaan. Ja miten näyttäisin hänelle että olen kiinnostunut? En uskalla mennä juttelemaan koska olen ujo : D
      Pliis vastauksia!

    • Tyttöjostainpäinsuomea

      Onko ujo poika ihastunut minuun jos hän vilkuilee minua välkillä, ja heti kun katson häntä takaisin niin saattaa kääntää katseensa pois? :"D Plus se että huomasin yks välkkä kun joku mun ihastuksen kaveri työnsi mun ihastusta mua päin silleen. Ollaan juteltu instagramissakin mutta se jäi. Ja lisäksi kerran laitoin sille snäpissä viestiä ja on avannut mun snäpit mutta ei vastannut, joka jäi hyvinkin häiritsemään silloin mua. Edelleen se vain vilkuilee ja joskus hymyilee minulle.Tosi vammasesti selitetty teksti mutta tajuutte varmaan. :D

      • Ujo

        Olen ihan samanlainen kun kuvailemasi poika. voin samaistua.
        Aina ku joudun katsekontaktiin, ni katson pois. hävettää vaan mulkoilla.


    • Ujo

      No siis, miten sen ny sanois... Oon ite helvetin huono ihmisten kanssa ja tykkään yhestä tytöstä.
      Yleensä käyttäydyn silleen et jos joudun katsekontaktiin sen kanssa joko jäädyn paikalleni ja alan hikoilemaan, tai katson heti pois.

    • a_b_c

      Olis tosi kiva jutella tytöille mut se vaan on nii perkeleen pelottavaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      41
      2184
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      50
      1714
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      35
      1537
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      42
      1508
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1456
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1450
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      3
      1417
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1351
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      4
      1275
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1243
    Aihe