ABIRISTEILY

abiiii2012

Kuinkas moni oli abiristeilyllä? Mitäs siellä tapahtu teillä?

Itsellä meni hyvin, tuli pyöritettyä useita naisia tanssilattialla, sekä jokunen tuli myös iskemään minua baarissa kavereiden edessä noin vain :D

14

1764

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdasd12

      Sama juttu, itse olin 16.2 Tallinkin laivalla. Laivalla oli niin upeita naisia...

    • fgdgdkdg

      Jep, jää kaipaa noita hetkiä

    • FFFFUUUUUUUUUUU

      ainut joka anto oli sataman limppa-automaatti

    • whatthefuck

      Kuinka monta hundee meni ja mitä joitte? :D

    • seguruvaan..

      Jaa-a matkaan meni n.130e kai sisältäen lipun laivaan, illallisen, hytin, ja bussimatkan 100km

      Laivalla juomiin meni n. 70e. Repesin kun lonkero makso 5.5e ja oli sellatteessa desilitran kipossa:D alkuillassa. Aamuyöstä juomat oli jo latrattu vedellä niin, että niissä tuskin oli alkoholia.

      Join lonkkuu, olutta, muutamia drinkkejä kuten kelkka, abina.. ja vettä meni 6 litraa, koska tanssilattialla sitäkin tarvittiin. puolenlitran vesipullo makso 2e!

      Yhteensä koko matka teki varmaa noin 200e

    • Abirsteily

      Ite olin tammikuussa siljlla abiristeilylla, eli 2 yötä. Join reissun aikana 2 viinapulloa lava kaljaa yöllä baarissa, mitä tuli ostettua skumppapullo tytölle ja pari shottia. Paljon halvemmalla selvisin, kun tapana on saada hyvät kännit ennen baariin menoa, jotta säästää rahaa. Menomatkalla valvoja osti viinan.
      Ja menosta... Oli kyllä tämän vuosituhannen parhaat bileet ja flaksi kävi petihommissa. Tulomatkalla olinkin jo hyvin reippaassa kännissä ja rahaa paloi, mutta ei sen väliä, koska kaiken kaikkiaan todella siisti reissu.

      • .......

        Olisipa tytön viinapää, niin säästyisi siinäkin rahaa.


      • gehwkppqpqh

        Taidat huijjaata. Munaa sait perseeseesi.


    • lukiopioika21

      tapasin elämäni miehen, tulikin otettua suklaareikään oikein kunnolla niin kuin tyypillinen lukiohomo.

    • kkkko

      Latasin jotain akkaa naamaa ku se kaato tuoppinsa mun päälle jostai kumman syystä ja alko vituttaa se kitinä.
      Ei mikää erikoinen risteily ollut.

    • hffhfhfh

      mil laival olit? ja koska? Ainakin Baltic Princessilla oli 17.2-18.2 hyvä meno

    • fuuuuuuuuuuck

      loppui lyhyeen ku puolilta öin rupes laatta lentää ja muisti katkes.......

    • dd

      17.2 Baltic Princessillä oltiin kanssa :)
      matka makso 120e, siihen 10e junaliput lisäks, laivalla meni ehkä 40 euroa..

    • Anonyymi

      Olin 47v kun satuin abiristeilylle tömatkalla. ostin viinaa hyttiin kunnolla koska osa varmaan menee eikä kotia jää. Menot oli jo kovassa vauhdissa kun avasin oven nuori tyttö jo vähän nuokkui seinää vasten kysyi heti saanko käydä vessassa kun kavereilla avaimet, Laitoin heti kaksi lasia pöytään ja fisu pullon viereen. Tyttö tuli vessasta tarjosin juomaa nakkasi takin lattialle ja nän heti pyöreät tisut ja lyhyen hameen skoolattiin muutama paukku, sanoin tytölle olin juuri lähtemässä mutta pitää vaihtaa eri housut riisuin housuja ja kalu pääsi valloilleen pienet alkkarit korosti kalun kaarea. Tyttö katsoi röyhkeästi ja kosketti, voi kun ihana ja vetäisi housut alas laskeutui ja imasi suuhun nauroi maksan vessa vuokraa samalla nosteli puseroaan ja avasi hametta.
      edessäni oli nuori karvaton pillu laskeuduin heti als ja nuolin tyttö kiljaisi mutta levitti haaroja sormetin ja pillu oli heti märkä katsoi tyttöä työsi minut seljälleen ja sanoi haluan tuota parrua keinui päällä hullun lailla ja kiljahteli tämä on eriä kun pojilla kun sai orgasmin tärisi ja huojui ja jatkoi lisää sanoin olen paljaalla nauroi olen odottanut tätä risteilyä kaikki on hallussa kuiski syökse sisään anna en kestä sanoin kohta kohta tyttö kiljui kun laskin sisään näykki nännejäni olit ihana ja nousi kuului suihkun ääntä tuli ja pukeutui , voin tarvia vessaa toistekkin. Makoilin sängyllä tovi aikaa. Menin tanssi lattian viereen ja tanssitin naisia, huomasin tyttöporukan tyttö huiskutti ja nauroi. Jonkin ajan päästä tuli nuori tyttö viereen kumarruin kuiskasi nait minun siskoa sinulla on kuulema iso ja puristi kalua piti kättä siinä kuiskasi uudelleen mennään. Hytissä melkein heti riisui sanoi nuole kuin siskoani laitoin tytö hajareisin huulille ja nuolin tämä oli villimpi kuiski kukaan ei ole ennen nuollut nai kunnolla huulia otti kalusta kiinni suukotti tämä on kyllä iso ja kääntyi antoi tiukkaan piillun kalua olin kuin tiukassa liukkaassa tupessa kun suukotin nännejä samalla kiljui että ei kestä työnsi ja työnsi ja sai orgasmin lysähti päälle, viina varmaa auttoi että en tullut. Työnsin tytön pos ja käänsin kontalleen katsoi pientä pyllyä limaiset pienet pillun huulet työnsin väliin kun sain kunnolla sisään panin tyttö vain riekkui ja huusi tyynyyn kysyin käykö huusi ei kun pane vaan kun sain rytmistä kiinni pidin pienistä pakaroista kiinni ja annoin tulla tyttö kirkui ja lysähti kääntyi ja sanoi tuo sun jorma sai munut antamaan hulluna nousi ja suihkutti itsensä antoi suukon olit tosi kiva. Kävin suihkussa ja menin petiin. Aamu yöllä heräsin ääniin käytävällä kun hiljeni kuulin koputuksen avasin vähän ovea tämä eka tyttö hymyili päästin sisään tyttö tuli viereen meillä oli ahdasta ja piti kalusta kiinni.
      Kertoi että koko illan oli haluttanut lisää laskeutu peiton alla ja imi kunnolla nousi ja nauroi täällä tuoksuu mun siskon pillu, se oli niin iloisena että kertoi saaneensa kunnolla nyt tyttö makasi päällä ja nautti sievästi kun painoin pakaroista kuiskasi luoja olt aivan pohjassa tuntuu heti että haluan sinun ruiskuttavan puistin päätä tyttö nauroi ihanaa nauttia kunnolla pojat tulee heti sisään ja se on siinä, rakasteltiin tosi pitkään. Aamulla heräsin tyttö nukkui kävin suihkussa kun tuli nousi ja antoi suukon kalulle, en halua sotkea tätä heti ja toiseksi pillu on ihan tulessa ihana turvonnut olo. Tyttö meni käytävään ja kuului heti missä hitossa olet ollut, jaahah tule sisään. Kun lähdin aamupalalta tytöt vihelti perään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4925
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3114
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1621
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1233
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1207
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1197
    Aihe