Mitä mieltä olette uudesta julkihomosta kansanedustaja Oras Tynkkysestä
ORAS TYNKKYNEN
7
1611
Vastaukset
- poitsu
ihan kivan näkönen kundi...
mist tiedät et se ois homo? - Sami
Kaikin puolin ärsyttävä tapaus. Poliitikon uraputki oli selvä jo pentuna. Toistaiseksi siloposkinen pikkugay, jonka pyllyreikä kyllä maistuisi.
Ei kuitenkaan mene kauan, kun tämä Tynkkynen on Anneli Jäätteenmäen kaltainen valkosipulintuoksuinen poliittinen lahna, joka ajelee lähiössä sijaitsevaan omakotitaloonsa jollakin Nissan Primeralla. - Osku the man
http://www.oras.net/henkilokuvat.html
Tuossa parempia kuvia hänestä. - Anonyymi
Eikö tämä kirjottelu oo tosi vanhan aikaista eihän kaipa hän saa antaa reikää kelle haluaa.
- Anonyymi
Kiva kun tuo näkyvyyttä homojen monipuolisuudesta ettei kaikki ole tanssijoita, tarjoilijoita, muusikoita, juontajia, sairaanhoitajia. Hänellä taitaa olla vielä yhteiskuntatieteiden tutkinto yliopistosta.
- Anonyymi
Mitäs ihmeellistä siinä, tuohan on tiedetty jo edellisellä eduskuntakaudella.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k293750- 412559
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut422488Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82255- 201799
- 381709
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461613Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3001449- 1411447
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461398