Miksi Jeesus kutsuu itseään Saata-naksi?

Merkurius

Johanneksen Ilmestyskirjassa Jeesus sanoo selkeästi olevansa Kointähti eli Lucifer, joka on sama kuin Saa-tana.

Johanneksen ilmestys 22:16
Minä, Jeesus, lähetin enkelini todistamaan näitä teille seurakunnissa. Minä olen Daavidin juurivesa ja hänen suvustansa, se kirkas kointähti."

Tähti oli messiaaninen symboli juutalaisille ja Jeesusta kutsutaan Uudessa Testamentissa Venukseksi, taivaan kirkkaimmaksi tähdeksi eli Kointähdeksi.

Oliko Jeesus Saa-tana?

12

83

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ½Q

Venus planeetan kiertorata kulkee maan ja auringon välistä, joten Venus ei
      koskaan näytä nousevan korkealle taivaalla. Lisäksi Venus näkyy vain auringon
      noustessa ja laskiessa.
      Sen vuoksi myytti taivaasta syöstystä Lusiferista syntyi selittämään, miksi Venus
      ei koskaan ole havaittavissa keskellä yötä, kuten tähdet. Jesaja 14:12

• hawarva

Merkuriukselle, sinun johtopäätöksesi Saa-tanasta on täysin väärin ymmärretty.
      Miksi Jeesus laittoi itsestään nimityksen Kointähti?

Eikö siksi, että Hänen tähtensä on tullut aikojen alusta, auringon noususta.
      Keskialueen näkymättömyys selittyy aikojen ahdingolla.

Lopun ajan loiste, tarkoittaa kansojen tuomion aikaa, kuten nyt onkin alkanut.
      Odottakaa siis niin näette Hänen tähtensä loiston.

Lucifferejä on ollut paljonkin aikojen aikoina.

• Kilmoor.

Entäpä jos sittenkin Jeesus onkin Lucifer itse? Mitä se merkitseekään uskon kansalle?

• Sitä yrittää
        Kilmoor. kirjoitti:

Entäpä jos sittenkin Jeesus onkin Lucifer itse? Mitä se merkitseekään uskon kansalle?

Lucifer yritääkin naamioitua Jeesukseksi. Meidän pitää pysyä valveilla.

• ??
        Kilmoor. kirjoitti:

Evankeliumi Matteuksen mukaan 12
        26. Jos nyt saatana ajaa ulos saatanan, niin hän on riitautunut itsensä kanssa; kuinka siis hänen valtakuntansa pysyy pystyssä?
        27. Ja jos minä Beelsebulin voimalla ajan ulos riivaajia, kenenkä voimalla sitten teidän lapsenne ajavat niitä ulos? Niinpä he tulevat olemaan teidän tuomarinne.
        28. Mutta jos minä Jumalan Hengen voimalla ajan ulos riivaajia, niin on Jumalan valtakunta tullut teidän tykönne.

Mieti sitä.

• Aika paha juttu

Jeesus joka oli Saata-na itse naamioitui Jeesukseksi eli uskikset palvovatkin Saa-tanaa, eikä suinkaan ateistit ja ne jotka eivät usko Jesseen.

Uskikset ovat toitottaneet jo koko palstan olemassaolon ajan, että Raamattu on totta, joten ainoa johtopäätös on se, että Jeesuksen itsensä sanoma asia on totta eli Jesse on itse Lucifer eli Paholainen naamioituneena hyvyyteen.

• armahdettu

Jeesus rakastaa sinuakin!

• nnnmmmtfg

Kointähti tarkoittaa aamutähteä, aamunkoiton tähteä. Se viittaa siihen, että armon päivä on koittamassa. Jeesus oli Jumalan armon ensiairut.

Ateistit tekevät jatkuvasti vääriä raamatuntulkintoja, koska heillä ei halua eikä perustietoja niin paljon, että he Raamatun ymmärtäisivät.

• Oikea tulkinta

En ymmärrä millä perusteella kointähti on muutettu Saatanaksi,sitä se ei ole.
      Kointähti on kreikaksi fosforos ja jolla on sama merkitys kuin aamutähdellä.Tiettyinä vuodenaikoina ne ovat viimmeisiä tähtiä itäisellä taivaanrannalla ennen auringon ilmaantumista joten ne ennakoivat uuden päivän koittoa.Toinen Pietarin kirje 1:19 viitataankin Jeesukseen Kristukseen Kointähtenä,joka tuo uutta tullessaan meille ihmisille.

• Merkurius

Wikipedia määrittelee Luciferin kointähdeksi eli saa-tanaksi, joten onko Jeesus itse ollutkin antikristus eli antivoideltu ja saata-na, joka oli naamioitunut hyväksi ja saanut nyt viekoiteltua joukkoonsa miljoonia ja miljoonia seuraajia.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Lucifer

• gcvdw76yh

"Wikipedia määrittelee Luciferin kointähdeksi eli saa-tanaksi......"

Lucifer-nimi on jossain yhteyksissä käännetty "valon tuojaksi". Alunperin Lucifer oli vain yksi enkeli muiden joukossa eikä hänen nimessään tietenkään ole mitään vikaa, se on hyvä nimi enkelille.

Luciferista tuli Saatana vasta lankeemuksensa jälkeen. Tietysti vieläkin häntä voidaan nimittää Luciferiksi mutta enemmän käytetään nykyään Saatanan, Perkeleen ja sielunvihollisen nimityksiä.

• rvcxsdew33209

Kun Jeesusta nimitetään kointähdeksi, se voi tarkoittaa, että tuollainen arvonimi voi kuulua useille eri henkilöille. Se voi tarkoittaa myös sitä, että Jeesus voitti Saatanan perusteellisesti erämaan kiusauksissa ja ristillä ja sen seurauksena Jeesus sai Kointähden arvonimen ja aseman omakseen. Saatana menetti siis enkelin oikeutensa ja hänet ajettiin pois taivaasta siinä vaiheessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      23
      2401
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      95
      1526
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      118
      1264
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1130
    5. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      18
      959
    6. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      52
      862
    7. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      249
      861
    8. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      19
      840
    9. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      209
      840
    10. Mun tuli yhtäkkiä

Ikävä sua❤️...
      Ikävä
      34
      795
    Aihe