Johanneksen Ilmestyskirjassa Jeesus sanoo selkeästi olevansa Kointähti eli Lucifer, joka on sama kuin Saa-tana.
Johanneksen ilmestys 22:16
Minä, Jeesus, lähetin enkelini todistamaan näitä teille seurakunnissa. Minä olen Daavidin juurivesa ja hänen suvustansa, se kirkas kointähti."
Tähti oli messiaaninen symboli juutalaisille ja Jeesusta kutsutaan Uudessa Testamentissa Venukseksi, taivaan kirkkaimmaksi tähdeksi eli Kointähdeksi.
Oliko Jeesus Saa-tana?
Miksi Jeesus kutsuu itseään Saata-naksi?
12
83
Vastaukset
- ½Q
Venus planeetan kiertorata kulkee maan ja auringon välistä, joten Venus ei
koskaan näytä nousevan korkealle taivaalla. Lisäksi Venus näkyy vain auringon
noustessa ja laskiessa.
Sen vuoksi myytti taivaasta syöstystä Lusiferista syntyi selittämään, miksi Venus
ei koskaan ole havaittavissa keskellä yötä, kuten tähdet. Jesaja 14:12 - hawarva
Merkuriukselle, sinun johtopäätöksesi Saa-tanasta on täysin väärin ymmärretty.
Miksi Jeesus laittoi itsestään nimityksen Kointähti?
Eikö siksi, että Hänen tähtensä on tullut aikojen alusta, auringon noususta.
Keskialueen näkymättömyys selittyy aikojen ahdingolla.
Lopun ajan loiste, tarkoittaa kansojen tuomion aikaa, kuten nyt onkin alkanut.
Odottakaa siis niin näette Hänen tähtensä loiston.
Lucifferejä on ollut paljonkin aikojen aikoina.- Kilmoor.
Entäpä jos sittenkin Jeesus onkin Lucifer itse? Mitä se merkitseekään uskon kansalle?
- Sitä yrittää
Kilmoor. kirjoitti:
Entäpä jos sittenkin Jeesus onkin Lucifer itse? Mitä se merkitseekään uskon kansalle?
Lucifer yritääkin naamioitua Jeesukseksi. Meidän pitää pysyä valveilla.
- ??
Kilmoor. kirjoitti:
Evankeliumi Matteuksen mukaan 12
26. Jos nyt saatana ajaa ulos saatanan, niin hän on riitautunut itsensä kanssa; kuinka siis hänen valtakuntansa pysyy pystyssä?
27. Ja jos minä Beelsebulin voimalla ajan ulos riivaajia, kenenkä voimalla sitten teidän lapsenne ajavat niitä ulos? Niinpä he tulevat olemaan teidän tuomarinne.
28. Mutta jos minä Jumalan Hengen voimalla ajan ulos riivaajia, niin on Jumalan valtakunta tullut teidän tykönne.
Mieti sitä.
- Aika paha juttu
Jeesus joka oli Saata-na itse naamioitui Jeesukseksi eli uskikset palvovatkin Saa-tanaa, eikä suinkaan ateistit ja ne jotka eivät usko Jesseen.
Uskikset ovat toitottaneet jo koko palstan olemassaolon ajan, että Raamattu on totta, joten ainoa johtopäätös on se, että Jeesuksen itsensä sanoma asia on totta eli Jesse on itse Lucifer eli Paholainen naamioituneena hyvyyteen.- armahdettu
Jeesus rakastaa sinuakin!
- nnnmmmtfg
Kointähti tarkoittaa aamutähteä, aamunkoiton tähteä. Se viittaa siihen, että armon päivä on koittamassa. Jeesus oli Jumalan armon ensiairut.
Ateistit tekevät jatkuvasti vääriä raamatuntulkintoja, koska heillä ei halua eikä perustietoja niin paljon, että he Raamatun ymmärtäisivät. - Oikea tulkinta
En ymmärrä millä perusteella kointähti on muutettu Saatanaksi,sitä se ei ole.
Kointähti on kreikaksi fosforos ja jolla on sama merkitys kuin aamutähdellä.Tiettyinä vuodenaikoina ne ovat viimmeisiä tähtiä itäisellä taivaanrannalla ennen auringon ilmaantumista joten ne ennakoivat uuden päivän koittoa.Toinen Pietarin kirje 1:19 viitataankin Jeesukseen Kristukseen Kointähtenä,joka tuo uutta tullessaan meille ihmisille. - Merkurius
Wikipedia määrittelee Luciferin kointähdeksi eli saa-tanaksi, joten onko Jeesus itse ollutkin antikristus eli antivoideltu ja saata-na, joka oli naamioitunut hyväksi ja saanut nyt viekoiteltua joukkoonsa miljoonia ja miljoonia seuraajia.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Lucifer- gcvdw76yh
"Wikipedia määrittelee Luciferin kointähdeksi eli saa-tanaksi......"
Lucifer-nimi on jossain yhteyksissä käännetty "valon tuojaksi". Alunperin Lucifer oli vain yksi enkeli muiden joukossa eikä hänen nimessään tietenkään ole mitään vikaa, se on hyvä nimi enkelille.
Luciferista tuli Saatana vasta lankeemuksensa jälkeen. Tietysti vieläkin häntä voidaan nimittää Luciferiksi mutta enemmän käytetään nykyään Saatanan, Perkeleen ja sielunvihollisen nimityksiä.
- rvcxsdew33209
Kun Jeesusta nimitetään kointähdeksi, se voi tarkoittaa, että tuollainen arvonimi voi kuulua useille eri henkilöille. Se voi tarkoittaa myös sitä, että Jeesus voitti Saatanan perusteellisesti erämaan kiusauksissa ja ristillä ja sen seurauksena Jeesus sai Kointähden arvonimen ja aseman omakseen. Saatana menetti siis enkelin oikeutensa ja hänet ajettiin pois taivaasta siinä vaiheessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 232401
- 951526
- 1181264
- 751130
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa18959- 52862
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa249861Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo19840MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil209840- 34795