Rodoksella tekemistä lapsille?

hepe

Olemme lähdössä isohkolla porukalla Rodokselle huhtikuun puolivälissä. Lapsia on yht. 6, iältään 0-12v. Tietäiskö joku mitä kivaa tekemistä ja nähtävää siellä on lapsille. Merivesi vielä kylmää joten lapset eivät kunnolla pääse uimaankaan. Hotellissa on allas mutta se ei ole lämmitetty. :( Ei ollut vara valita hotelleja kun haluttiin kaikki päästä samaan. Vesipuistokin aukeaa vasta toukokuussa. Kaikki vinkit otetaan ilomielin vastaan. Ja vielä Rodoksella huhtikuussa käyneet: Onko ollut aurinkoista ja lämmintä?

14

854

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi itkut

      tulee surkea matka lapsille ja myös aikuisille kun lapsia on yksi päiväkodin luokka mukana. Huhtikuun puoli välissä sinne vielä paleltuu kaiken lisäksi...saanko arvata että matka oli halpa?Kyllä tekeminen on aika vähissä kun kaikki aika menee lapsien vahtimiseen ja siihen että pitää itsensä lämpimänä. sielläkään ei ole huoneissa lämmitystä.

    • hepe

      Oletko itse ollut siellä huhtikuussa lasten kanssa. Miksi aika menisi lapsien vahtimiseen?? Yhtälailla lapsia joutuu vahtimaan kotonakin. Ei nämä 6 lasta ole kahden aikuisen vastuulla. Mukana siis usean perheen lapsia ja kaikilla vanhemmat mukana. Tottakai sinne ollaan lasten ehdoilla menossa, että ihmettelen tuota lastenvahtimiskommenttia. Toiveikkaana ollaan menossa, ja uskon että lämmintäkin on. Olet ainut joka on sanonut että huhtikuussa olisi kylmä. Kokemuksia halusin kuulla, muidenkin.

    • olla hyvä

      tuosta on rouva hyvä ja katsoo mitkä kelit huhtikuussa odottaa....ja kun katsot niin pitää katsoa maaliskuun lukemia....ja tuosta lapsi jutusta ei sen enempää mutta kai se selviää sitten perillä...ettekai te tällä kokoonpanolla elä Suomessa? Mutta matkalla kun pitää olla vielä enemmän varuillaan ja vastuu painaa. Ja kyseessä todella pienet lapset. Jo pelkkä lentäminen on melkoinen kokemus...alle 2 vuotiaat istuu sylissä.



      http://freemeteo.com/default.asp?pid=24&la=10&gid=264371

    • kevätmatkailija

      Tämä edellinen kirjoittaja ei ole tainnut itse käydä huhtikuussa Rodoksella, ei vastannut kysymykseenkään.. Itselläni on pelkästään hyviä muistoja huhtikuussa rodoksella käynnistä. Kävimme lasten kanssa ja ilmat olivat lapsille juuri sopivat, ei liian kuuma niinkuin kesällä. Lämpöä oli reilusti yli 20 jokapäivä. Merivesi tosin on vielä viileää, mutta onhan siinä erilaisessa ympäristössä jo lapsille paljon ihmettelemistä :) Säätiedotukset eivät aina pidä paikkaansa, joka ulkomaanreissulla lämmintä on ollut enemmän kuin ennusteissa. Uskon, että teillä tulee mukava reissu olipa sää mikä tahansa :)

      • 100 varma

        ei muuten takuulla ole 20C lämpötilat...kai tuon nyt kaikki tietää...meressä uinti ei myöskään onnistu...vasta toukokuussa alkaa se 20C onnistua mutta ei huhtikuun puolivälissä...tilastokin kertoo vajaat 13C.



        http://freemeteo.com/default.asp?pid=24&la=10&gid=264371


      • p
        100 varma kirjoitti:

        ei muuten takuulla ole 20C lämpötilat...kai tuon nyt kaikki tietää...meressä uinti ei myöskään onnistu...vasta toukokuussa alkaa se 20C onnistua mutta ei huhtikuun puolivälissä...tilastokin kertoo vajaat 13C.



        http://freemeteo.com/default.asp?pid=24&la=10&gid=264371

        Vastaa kysymykseen. Oletko käynyt rodoksella Huhtikuussa?


      • p
        100 varma kirjoitti:

        ei muuten takuulla ole 20C lämpötilat...kai tuon nyt kaikki tietää...meressä uinti ei myöskään onnistu...vasta toukokuussa alkaa se 20C onnistua mutta ei huhtikuun puolivälissä...tilastokin kertoo vajaat 13C.



        http://freemeteo.com/default.asp?pid=24&la=10&gid=264371

        ja huom. tämän ennusteen mukaan suomessakin olisi kesällä enintään 16 C.. ei pidä ihan paikkaansa jos paria edellistä kesää katsoo., taitaa olla puolet enemmän lämpöä. että se siitä ennusteista!

        http://freemeteo.com/default.asp?pid=24&gid=658225&la=10

        p.s. katso rodoksen tämänhetkinen sää, siellä on nyt n. 15 parhaimmillaan, eiköhän 2 kk:n päästä lämpö ole noussut enemmän kuin 1 asteen.. haloo!


      • ap
        p kirjoitti:

        ja huom. tämän ennusteen mukaan suomessakin olisi kesällä enintään 16 C.. ei pidä ihan paikkaansa jos paria edellistä kesää katsoo., taitaa olla puolet enemmän lämpöä. että se siitä ennusteista!

        http://freemeteo.com/default.asp?pid=24&gid=658225&la=10

        p.s. katso rodoksen tämänhetkinen sää, siellä on nyt n. 15 parhaimmillaan, eiköhän 2 kk:n päästä lämpö ole noussut enemmän kuin 1 asteen.. haloo!

        Ja esim. ensi lauantaina täysin aurinkoista ja 18! Vois tuo "100 varma" tunkee hanuriinsa ton tilaston. Taitaa olla sama tyyppi joka yrittää muidenkin matkafiiliksiä latistaa, siinä onnistumatta. Muka tietää joka paikan/maan ja aina kun joku kyselee säästä tms. niin tämä just tietää että siellä sataa tai on kylmä jne..olipa vuodenaika ja kuukausi mikä tahansa. :) Ei ole tyyppi tainnut käydä kotikyläänsä kauempana. Tekisi hyvää käydä vähän maailmaa ja elämää katsomassa eikä roikkua täällä kommentoimassa turhaan muiden matkoja. Raukasta loistaa katkeruus ja kateus läpi.


      • en ole tyhmä
        p kirjoitti:

        Vastaa kysymykseen. Oletko käynyt rodoksella Huhtikuussa?

        en ole kun tiedän että silloin sielä ei tarkene...olen käynnyt 12. kertaa elokuu-syyskuu.


    • ap

      Rouva hyvä tietää ettei huhtikuussa siellä ole mikään helle, mutta parikymmentä meille riittää. Ei olla ekaa kertaa lentämässä lasten kanssa ulkomaille. Ihan otsikosta voi lukutaitoinen päätellä mitä tällä viestin aloituksella hain.

    • Auli rhodokselta

      Itse asun Rhodoksella ja vain ilmpoittaa etta useimmiten onnistuu myos huhtikuussa lomasi ettet vieta lomaasi hotelli-huoneessa sateen takia. Tanaan esim. oli paivalampo 17 astetta ja ollaan helmikuussa. Voi jonain paivana sataa mutta voi myos olla etta on ihan sateeton huhtikuu en usko etta menetatte kaikkia lomapaivia sateen takia. Lapsiperheilta olen kuullut etta kehuvat SUN-ving hotellia SUN-garden . Kuulemma hyvia hotelleita lapsia ajatellen. En itse ole asunut enka ole ollut toissa naissa hotelleissa mutta kehuja olen kuullut en tieda kuka myy matkoja suomesta naihin hotelleihin. TERVETULOA , Ensi kesana olen toissa Mandrakin satamassa myymassa lippuja Symin saarelle. Jos tarvitsette apua tai neuvoja minut saa kiinni NIKOLAOS X-laivan lipun myynnista . Olen aina valmis auttamaan ja neuvomaan. Halusin kirjoittaa myos tahan viestiin tyopaikkani koska minulle on kertynyt paljon ystavia naiden vuosien aikana ja olen vaihtanut tyopaikkaa ja ehka nain loytavat minut. terveisia kaikille rhodoksen kavijoille.

      • turha kuvitella

        Täällähän on sama meininki kuin Kanarialla...aina liki 20C ja tänäänkin virallinen lukema 13C ja yöllä 7C. Puhukaa mitä puhutte mutta huhtikuussa on pirun kylmää kun huono tuuri käy. Se on ainakin varmaa ettei meressä uinti ole nautittavaa. Älkää luvatko liikoja ...voi olla ettei sitä 20 sitten ole huhtikuussa.


      • ap

        Kiva kuulla jotain positiivista! Kaikenlaista kommenttiä täältä saakin lukea. Naurettavaa "tappelua" säästä. Uskon että meille tulee mahtava loma, oli siellä sitten jokunen sadepäivä tai ei. Eiköhän siellä jokatapauksessa riitä nähtävää ja koettavaa. :)


    • Kierrän kaukaa

      Minä olen päättänyt että kreikka on kyllä viimeinen paikka minne matkustan. Kun maksavat meille velkansa niin katsotaan sitten. Voi olla että moni ei edes uskalla matkustaa Kreikkaan? Voi olla kesällä myös näin?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Au Pairit Maltalla - Keskustelua !!

      Keskustelua uudesta kaudesta. Täällä kaikki jaksot katsottu kun verot pakko maksaa.. Myyn ulkopuolelle jättäminen oli su
      Tv-sarjat
      253
      2680
    2. Suomalaisia valmistautuneena pakenemaan

      https://yle.fi/a/74-20084635 “Auto on aina tankattuna ja pari laukkua valmiiksi pakattuna, jos tulee äkkilähtö.”
      Maailman menoa
      377
      1762
    3. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      64
      1662
    4. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      85
      1458
    5. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      111
      1223
    6. Ei kiinnosta idän humpuuki

      Onko kukaan ihminen koskaan hyötynyt idän opeista pätkääkään? Ei ole, uskallan väittää!
      271
      1040
    7. Ristinryövärin kastamattomuus?

      KASTAMATON RISTINRYÖVÄRI Ristinryövärin pelastumista ilman kastetta on joskus käytetty perusteena sille, ettei kasteell
      Luterilaisuus
      274
      943
    8. Ikävöin sinua nainen

      Vaikka lopetin yhteydenpidon kokonaan. Ehkä joskus ymmärrät, et se oli ainoa järkevä vaihtoehto. Ei rakkaus lopu siihe
      Ikävä
      41
      925
    9. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      29
      785
    10. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      95
      759
    Aihe