Onko joku kokeillut seikkailla Via Appiaa fillaroiden? Tiedä, että siellä on useampikin vuokraamo, mutta onko tarkempaa kokemusta, uskaltautuako liikenteen sekaan - onko liikennettä arkena kuinka paljon? Olen käynyt ennenkin, mutta sunnuntaina, kun ei muut autot kuin bussit kulje siellä - tällä kertaa sunnuntai ei vain onnistu. Olisi kivaa katsella maisemia laajemmalti, mutta niin, että voi pysähtyä juuri siihen mihin itse haluaa - bussista se ei oikein onnistu. Ja kävellenhän tuota ei oikein jaksa 'suorittaa' ;) Olisin kiitollinen asiallisesta vastauksesta. Ja kyllä, olen fillaroinut muualla Italiassa ja tiedän kyllä sen liikenteen...
Via Appiaa pyöräillen?
fan italiana
1
172
Vastaukset
- Toinen nonno
Jos tarkoitat via Appia Nuovaa, on siellä melkoisesti liikennettä yötä päivää. Autoilla ja moottoripyörillä ajo onnistuu mainiosti, tosin usein melkoisessa ruuhkassa. Polkupyörän kanssa en lähtisi sekaan seikkailemaan ainakaan varsinaisen kaupungin alueella. Liikenne harvenee 5-10 kilometrin päässä San Giovannilta ja siellä voisin kuvitella jo pyöräilevänikin.
Kaikki riippuu siitä, millaisessa liikenteessä olet tottunut liikkumaan, ei sitä lopulta kukaan voi toisen puolesta arvioida.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on1209935- 1039795
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä349101- 217901
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776284Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist585488Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?104952Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.304802- 394438
- 404425