Paras webhotelli käyttööni?

robottiwebbi

Olen aiemmin käyttänyt Suncometia, mutta nyt ollut pari vuotta ilman mitään webhotellia. Olen kuitenkin lukenut, että nykyisin Suncometin sivut ovat olleet hitaat ja on ollut paljon katkoja. Tämä en siis kauheasti houkuttele, vaikka olen aina ollut tyytyväinen Suncometin erittäin nopeaan asiakaspalveluun.

Tarvitsisin nyt siis webhotellin, johon tulisi miellään domain kaupan päälle. Tulee toimia PHP, MySQL, FTP. Alidomaineja tulisi olla rajattomasti tai ainakin vähintään 5, mielellään vähintään 10. Sähköpostitilejä riittää käytännössä yksi, mutta enemmän olisi parempi. Olisi hyvä, jos webhotelliin olisi mahdollista liittää myös useampia domaineja. Lisäksi niin, että UTF-koodaus olisi vakio, eikä tarvitsisi alkaa säätää, että ääkköset toimivat.

Hinta mieluiten 25 - 50 euroa.

Kuten huomaa, olen tottunut Suncometin halpaan hintaan ja todella hyviin ominaisuuksiin. Mutta onko olemassa vielä jokin yhtä hyvä tai parempi palvelu? Olisi erittäin hyvä, jos webhotelli tulisi käyttööni parin päivän sisällä.

9

708

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pantteri^

Miten olisi www.RIEKALE.fi

• BjornKa
    • verkkosivuntekijä
    • tietäjä ja kokemusta

KOLME SURKEINTA!

USKOKAA - ON FACTA

1. Nettihotelli.fi surkein
      2. Suncomet tosi surkee (älä edes harkitse)
      3. Ammuu ihan ihme firma!

• fakiiri56

Mä en ole löytänyt suncometista kun sitä itseään ja haisee pahalle!

• Ukk0_nen

Verkkosivuntekijä on ihan oikeilla jäljillä!

Hostgator.com tarjoaa vielä 25% alennusta ekasta tilauksesta Koodilla ' 25pointsOff '
      Käyttämällä paypalia et tarvitse luottokortteja vaan se laskutetaan suoraan paypalin kautta pankkitililtäsi!

http://secure.hostgator.com/~affiliat/cgi-bin/affiliates/clickthru.cgi?id=atbatb

• Ei huonoa sanaa

Mitäpä jos ihan kotimaista? www.vhosti.fi

• Pekutsi
    • Main0staja

Tarkka kuin ankka!

Mikä on ankka.eu?
      Ilmaista webhostia tarjoava sivusto.

Miksi valita meidät?
      Meiltä löydät tilavat palvelimet ja täyden asiakaspalvelun.

Tarjoamanne palvelimen tehot?
      Tarjoamme kahta erilaista palvelinta: Ilmaista ja maksullista(2,50e/kk)!
      Löydät palvelimemme tehot sivuiltamme(http://ankka.eu/).

Avajaistarjous!
      Tilatessasi koodilla "50pois" saat 50 senttiä alennusta kuukausihinnasta!
      Tarjous on voimassa 19. kesäkuuta asti.

http://ankka.eu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      126
      6121
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      561
      2167
    3. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      30
      1443
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      112
      1278
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      1143
    6. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      48
      1025
    7. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      991
    8. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      61
      943
    9. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      65
      941
    10. Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain

muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.
      Tuusniemi
      27
      938
    Aihe