Apua, en saa siirrettyä kuvia muistikortilta ib ei aukea

eikuviaitku

Tallentaako Olympus aina automaattisesti kuvat koneelle minun kuviin, jos ei mitään automaattisia asetukisa ole muutettu? Nyt Ib ei aukea ja jos se poistetaan voiko kuvia olla pelkästään siellä ja ne häviää? Näin ymmärsin Olympuksen sivuilta, mutta eräs sanoo toista... Piuhakin on hävinnyt, mistä niitä saa? Olisin todella kiitollinen asiantuntevasta avusta!

2

219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kljkhfuew

      Paras ratkaisu on hankkia kortinlukija. maksaa peri kymppiä.
      Silloin et tarvitse mitään ohjelmia ja voit siirtää kuvat, mihin haluat ja vaikka yksitellen.
      Kortinlukijan mukana tulee myös johto, joka sopii useimpiin kameroihin suoraan, jos halua kytkeä kameran tietokoneeseen.
      Lukijaa käytetteässä otetaan kortti pois kamerasta ja laitetaan lukijaan, mikä sitten yhdistetään johdolla tietokoneeseen.
      Monissa tietokoneissa on ennestään SD-kortilukija, mikä ei valitettavasti sovi ainakaan vanhoihin Olympuksiin.

      Yleensä ohjelman poistaminen ei poista kuvia, tai töitä, sillä työkansiot jää jäljelle ja usein ohjelmakansiokin. Ne voi vain olla hankala löytää.
      Eikä sellaista ohjelmaa kannata käyttääkään, joka piilottaa kuvat uumeniinsa.

      • nytkuvatitku

        Kiitos paljon vastauksesta :) Meni ilta pähkäilessä.
        Tietokoneessa on kortinlukija ja pitkän etsimisen jälkeen kuvat löytyivät. Enkä usko, että kuvia katoaisi ohjelman mukana. Laitetaan kuitenki CD:lle. Usbjohdot tosiaan lähes 30 € niin sillähän saisi sitten kortinlukijankin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3209
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2822
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2638
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2598
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2476
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2315
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1763
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1717
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1580
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1436
    Aihe