Tallentaako Olympus aina automaattisesti kuvat koneelle minun kuviin, jos ei mitään automaattisia asetukisa ole muutettu? Nyt Ib ei aukea ja jos se poistetaan voiko kuvia olla pelkästään siellä ja ne häviää? Näin ymmärsin Olympuksen sivuilta, mutta eräs sanoo toista... Piuhakin on hävinnyt, mistä niitä saa? Olisin todella kiitollinen asiantuntevasta avusta!
Apua, en saa siirrettyä kuvia muistikortilta ib ei aukea
2
278
Vastaukset
- kljkhfuew
Paras ratkaisu on hankkia kortinlukija. maksaa peri kymppiä.
Silloin et tarvitse mitään ohjelmia ja voit siirtää kuvat, mihin haluat ja vaikka yksitellen.
Kortinlukijan mukana tulee myös johto, joka sopii useimpiin kameroihin suoraan, jos halua kytkeä kameran tietokoneeseen.
Lukijaa käytetteässä otetaan kortti pois kamerasta ja laitetaan lukijaan, mikä sitten yhdistetään johdolla tietokoneeseen.
Monissa tietokoneissa on ennestään SD-kortilukija, mikä ei valitettavasti sovi ainakaan vanhoihin Olympuksiin.
Yleensä ohjelman poistaminen ei poista kuvia, tai töitä, sillä työkansiot jää jäljelle ja usein ohjelmakansiokin. Ne voi vain olla hankala löytää.
Eikä sellaista ohjelmaa kannata käyttääkään, joka piilottaa kuvat uumeniinsa.- nytkuvatitku
Kiitos paljon vastauksesta :) Meni ilta pähkäilessä.
Tietokoneessa on kortinlukija ja pitkän etsimisen jälkeen kuvat löytyivät. Enkä usko, että kuvia katoaisi ohjelman mukana. Laitetaan kuitenki CD:lle. Usbjohdot tosiaan lähes 30 € niin sillähän saisi sitten kortinlukijankin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1484872- 1843943
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1203619Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia442926- 1381886
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta441687Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?601360Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk261299Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi211271Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌231223