Paljonko teillä on palanut käyttörahaa pakettimatkalla kun lennot ja hotelli on jo maksettu? Eli syömiseen, juomisee ja kulkemiseen lähinnä tarkoitan.
Jotkut safarit jne nyt on oma kulu lukunsa :)
Paljonko palanut käyttörahaa pakettimatkalla?
2
721
Vastaukset
- halpaa on
kaikkialla afrikassa on edullista. kun hotellit ja matkat on etukäteen maksettu,mietitään käyttörahaa,sitähän sää kysyit?! kaikenlaista mukavaa ostettavaa löytyy,pientä ja vähän isompaakin. matkamuistoja,käyttöesinettä,vaatetta jne. Kun 2,5 vuotta sitten kävin afrikassa,varasin kuitenkin kolmesataa tuhatta euroa taskurahaksi.kaikki meni melkein ja vielä olis mennyt lisääkin. nyt joku varmaan luulee että tulin ryöstetyksi, en tullut vaan tuhlasin kaiken mukana olleen rahan. tavaraa kertyi siinä määrin että kotipuolessa 8 taksia toi tavarani kotiin. kehoittaisin sinua kuitenkin varaamaan sen viisisataa tuhatta euroa,ei lopu ainakaan kesken.
- juju2
eiköhän se ole 300 ja 500 euroa?! eikä 300 000 ja 500 000 euroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997690- 1055532
- 2664748
- 494703
- 713441
- 502778
- 582467
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222418Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292382- 412254