Onko sää Budapestissä yhtään lämpenemään päin? Toivon maalis-huhtikuun vaihteelle jo vähän lämpimämpää keliä.
säästä
10
401
Vastaukset
- Lotto-mies
Kuulin huhua, että googlettamalla selviää lämpötilat Budapestista eri kuukausina, mutten ole aivan varma.
Loogisesti päätellen: mitä lähemmäs kesää mennään niin sitä lämpimämmäksi pitäisi sään mennä, mutten ole tästäkään aivan varma. - Saludomies
Minun mielestäni sää kylmenee kesää kohti mentäessä... Olen itsekin kuullut tuosta Googlesta, onko se jokin uusi kahvimerkki, joka stimuloi aivoja? Itse olen juonut jo vuosikymmeniä tarjoussaludoa...
- TuotaKylläEpäilinkin
"Itse olen juonut jo vuosikymmeniä tarjoussaludoa... "
- budapestvierailija
Minkä takia kaikkien on oltava noin negatiivisia ja epäystävällisiä vastaillessaan toisten kysymykseen. Kysymyksestä riippumatta pitäisi ihmisten ymmärtää käytöstavat myös netissä.
- Vänr H.
Ihmisten pitäisi käyttää sitä kuuluisaa maalaisjärkeä...
- Järvinen
Uusavuttomuus kunniaan.
- budassa asuva
Eilen oli lämminpäivä. Viikonlopuksi luvattu 20 astetta .
Kyllä nyt kelpaa oleskella ilmojen puolesta- tiedosta kiitollinen
minkäläista säätä siellä olisi tarjolla 28.4-4.5 sinne eka kertaa matkustava, ja mikä on hintataso että tietää varata rahaa mukaan
tiedosta kiitollinen
Sääennusteet:
http://www.met.hu/elorejelzesek/
Kurssi 1EUR=290HUF
esimerkki hinta: pikän kaavan mukaan lounas esimerkiksi Trofea ketjun ravintolassa noutopöytä viikonloppuna, hinnassa 5500HUF noin 20 EUR juomineen - ei ole paha ;-)
kakkukahvi onnistuu noin 1000-1500 HUF riippuen kahvista ja torttuvalinnasta, siis 4-6 euroa
kulttuuria - oopperaan saat hyvä paikka noin 20-30EUR, mutta alkaen 6 euroa löytyy :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1817617
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes883599- 592454
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se721589Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3741504Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201406- 571393
Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171091Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791040Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841038