Onko sää Budapestissä yhtään lämpenemään päin? Toivon maalis-huhtikuun vaihteelle jo vähän lämpimämpää keliä.
säästä
10
412
Vastaukset
- Lotto-mies
Kuulin huhua, että googlettamalla selviää lämpötilat Budapestista eri kuukausina, mutten ole aivan varma.
Loogisesti päätellen: mitä lähemmäs kesää mennään niin sitä lämpimämmäksi pitäisi sään mennä, mutten ole tästäkään aivan varma. - Saludomies
Minun mielestäni sää kylmenee kesää kohti mentäessä... Olen itsekin kuullut tuosta Googlesta, onko se jokin uusi kahvimerkki, joka stimuloi aivoja? Itse olen juonut jo vuosikymmeniä tarjoussaludoa...
- TuotaKylläEpäilinkin
"Itse olen juonut jo vuosikymmeniä tarjoussaludoa... "
- budapestvierailija
Minkä takia kaikkien on oltava noin negatiivisia ja epäystävällisiä vastaillessaan toisten kysymykseen. Kysymyksestä riippumatta pitäisi ihmisten ymmärtää käytöstavat myös netissä.
- Vänr H.
Ihmisten pitäisi käyttää sitä kuuluisaa maalaisjärkeä...
- Järvinen
Uusavuttomuus kunniaan.
- budassa asuva
Eilen oli lämminpäivä. Viikonlopuksi luvattu 20 astetta .
Kyllä nyt kelpaa oleskella ilmojen puolesta- tiedosta kiitollinen
minkäläista säätä siellä olisi tarjolla 28.4-4.5 sinne eka kertaa matkustava, ja mikä on hintataso että tietää varata rahaa mukaan
tiedosta kiitollinen
Sääennusteet:
http://www.met.hu/elorejelzesek/
Kurssi 1EUR=290HUF
esimerkki hinta: pikän kaavan mukaan lounas esimerkiksi Trofea ketjun ravintolassa noutopöytä viikonloppuna, hinnassa 5500HUF noin 20 EUR juomineen - ei ole paha ;-)
kakkukahvi onnistuu noin 1000-1500 HUF riippuen kahvista ja torttuvalinnasta, siis 4-6 euroa
kulttuuria - oopperaan saat hyvä paikka noin 20-30EUR, mutta alkaen 6 euroa löytyy :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903235
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 281732
- 211691
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi331355- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319