Onko minua sumutettu? Sain autoliikeesta Nissan Almeron 2litran koneella sedan malli , automaatti , ilmastointi myös automaatti, vetokoukku vuosimalli 1998 263km ajettu- Arvon pitäisi olla 4000€. mitäs sanotte. Onko se samanarvoinen kun mondeo 201 2005km ajettu joka oli ekaversio liikeestä
mikä arvo?
3
192
Vastaukset
- TH
Ei se 98 Almera 263tkm ajettu niin arvokas ole.
2000 alun Almera ilmastoinilla 150tkm ajettu pyörii liikkeessä noilla kohdilla.
Mulla 1,8l 2003 157tkm ajettu ja paras varustetaso mikä löytyy ja siinä on vielä lisävarusteita. Ja silti sen arvo noin viiden tonnin molemmin puolin!
Nissania ei arvosteta niin kuin pitäisi!!!- Autoileva miesten mi
JULISTUS
Autosi arvo on 1000euroa. Tuon toisen arvo on vajaan sen.
Kyllä nissania arvostetaan se minkä kuuluu. Nissan on peltipurkki. Kun panet oven kiinni ääni on kuin kaksi sardiinipurkkia kapsahtaa.
TIEDÄN. Koska olen omistanut muutaman nissanin ja tapellut niitten kanssa. Mene autoliikkeeseen ja vaihda oikeaan autoon, vakka Toyotaan niin loppuu vittuilu.
- .,.,
Tai vaikka mercedes benz w124 siinä kunnon auto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1064928Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631413259Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503165Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4192306Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2371422Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121251- 761217
- 731180
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311148Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1221059