Onko minua sumutettu? Sain autoliikeesta Nissan Almeron 2litran koneella sedan malli , automaatti , ilmastointi myös automaatti, vetokoukku vuosimalli 1998 263km ajettu- Arvon pitäisi olla 4000€. mitäs sanotte. Onko se samanarvoinen kun mondeo 201 2005km ajettu joka oli ekaversio liikeestä
mikä arvo?
3
243
Vastaukset
- TH
Ei se 98 Almera 263tkm ajettu niin arvokas ole.
2000 alun Almera ilmastoinilla 150tkm ajettu pyörii liikkeessä noilla kohdilla.
Mulla 1,8l 2003 157tkm ajettu ja paras varustetaso mikä löytyy ja siinä on vielä lisävarusteita. Ja silti sen arvo noin viiden tonnin molemmin puolin!
Nissania ei arvosteta niin kuin pitäisi!!!- Autoileva miesten mi
JULISTUS
Autosi arvo on 1000euroa. Tuon toisen arvo on vajaan sen.
Kyllä nissania arvostetaan se minkä kuuluu. Nissan on peltipurkki. Kun panet oven kiinni ääni on kuin kaksi sardiinipurkkia kapsahtaa.
TIEDÄN. Koska olen omistanut muutaman nissanin ja tapellut niitten kanssa. Mene autoliikkeeseen ja vaihda oikeaan autoon, vakka Toyotaan niin loppuu vittuilu.
- .,.,
Tai vaikka mercedes benz w124 siinä kunnon auto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sebastian Tynkkynen (pers.) ei vastusta raiskauksia
"Sebastian Tynkkynen oli ainoa 14 suomalaismepistä, joka vastusti uutta suostumuksen puuttumiseen perustuvaa raiskauslak684219Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei
Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka483173- 372836
- 342008
Kaunis Martina taas lehtihaastattelussa - kommentoi Stefua
Martina sanoi, että Isabella on käytännössä aina hänen kanssaan. "Minä olen se vanhempi, joka ottaa 100-prosenttisen vas5041676- 631595
Gallup: Kenet sinä haluaisit nähdä Yökylässä-sarjassa?
Yökylässä Maria Veitola -sarjaa on nähty jo 10 kautta tv:ssä, ja Veitola on yöpynyt satojen suomalaisten julkkisten kode461462- 411370
- 681294
Mitäs mieltä
Hakeekohan pikkunennmies alavuden kaupunginjohtajaksi? Pakkoliitos ähtäri-alavus. Taas olis mieliharmi johtamassa suoho171266