Tuo VR:n hinnoittelu on aivan älytöntä, kun ajan omalla henkilöautolla, pääsen ovelta ovelle MILLON HALUAN, AJOISSA ja paljon HALVEMMALLA kuin VR:llä. Olen huomioinut laskelmiin auton pääoma-, polttoaine- ja huoltokulut.
ÄLÄ MATKUSTA VR:LLÄ
6
142
Vastaukset
- Hahhaa!!
Outo otsikko. Miksi en saisi matkustaa junalla? Jos sä pääset autolla halvemmalla niin mitä sitten. Eikös se lähinnä kerro siitä, että autosi on loppuunajettu parin tonnin riisikuppi.
Mä maksan mielelläni junalipun hinnan, et pääsen lepäämään matkan aikana. Vaihtoehtoisesti saatan nauttia ravintolavaunun antimista.
Mut köki sinä happamana siellä kotterossasi ja keskity ajamiseen. Me muut voidaan ottaa rennommin sillä aikaa.=) - Ärsyttää_
Ärsyttää nämä huutajat. ÄLÄ TEE SITÄ. ÄLÄ TEE TÄTÄ. ÄLÄ OSTA TUOLTA.
- suomenmatkaaja
Ymmärrän idean mut en ilmasutapaa...
VR on liian kallis nykyään, oikeesti ei vähätulosella oo siihen varaa. Autolla tulee halvemmaks ajaa suomen halki, ikäväkyllä...- matkustajakoko
mulla on kuusihenkinen perhe, neljä lasta ja 2 aikuista. meitä rangaistaan kaikesta, mihin menemmekkin. perhe alennukset kun ovat vain max 2 lasta ja 2 aikuista....
omalla autolla on pakko matkustaa, vaikka mieluiten olisi ihanaa lepoa olla toisen vietävänä.
- kokomatkustaja
Sinkkuja rankaistaan vielä enemmän. Yhden hengen huoneesta joudut maksamaan lähes yhtäpaljon kuin kahden hengen huoneesta. Automatkailijana joudut maksaman bensat ja muut auton kulut yksin. Auton kuljettaminen laivalla maksaa yhtä paljon kuin kahdelta tai usemmalta. Leiripaikoillakin vaunupaikka maksaa saman verran kuin perheellisellä.
- runku
ajakaa fillarilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882