Hei! Mulla oli 2 rottaa, mut toinen piti lopettaa..... yks n jäljellä ja hankin sille kaverin :) Mutta aikoisin hankkia silloin myös uuden häkin, joten.......... käykö tällainen kahelle rottapojalle http://www.zooplus.fi/shop/jyrsijat/hakit_aitaukset/rotan/rotta_80cm/143041 , Onko se liian pieni? :)
käykö?
,;SuklaaRotta;,
4
55
Vastaukset
- 9+8
Ensinnäkin: ota kaksi uutta rottaa. Jos otat aikuiselle poikasen kaveriksi, ei mene kauan että siitä aikuisesta aika jättää ja pieni on yksin.
Tuo on suositeltu minimikoko 2-3 aikuiselle. Kyllä ne tuossa menee, kunhan on virikkeitä ja vapautta tarpeeksi. Saisitko sitä vanhaa häkkiä yhdistettyä tuohon päälle tai viereen? Silloin tilaa olisi vielä enemmän. - Rottis
Samaa mieltä ed. kanssa.
- ,;SuklaaRotta;,
"9 8", En tullut ajatelleeksi....(hieman noloa;D) Joo otan sitten 2 poikasta :) Ja eiköhän niitä häkkejä saa yhdistettyä :)
KIITOS KUN VASTASITTE - dosgahh
kyl sun ite pitäis tietää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774592- 1801837
- 1241540
- 351016
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️16981- 103930
- 78913
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78842- 45807
- 4798