Koska tämä uskovaisen miehen vaimo ei halua lukuisista pyynnöistä huolimatta palauttaa yhden ihmisen ihmis- ja perusoikeuksia, niin tänään asiassa on edetty siten että näitä oikeuksia on pyydetty Kristillisen Armo Yhdistyksen taholta, johon hänen aviomiehensä Pentti Väliahdet kuuluu!
Näin Pentti Väliahdet kirjoittaa yhdistyksen sivuilla!
http://www.ecredo.fi/kan/data/liitteet/lahimmainen_2_2008.pdf
Nyt jokainen lukija voi todeta seisooko YLE:n kaikkien dokumenttiohjelmien vastaava tuottaja sanojensa takana, vai onko uskovaisuutensa ja kuuluminen uskovaiseen yhdistykseen vain kulissitoimintaa! Rohkeneeko hän ottaa asian esille vaimonsas kanssa ja antaa ARMOn pitkäaikaisen ajojahdin ja vainon kohteelle ja palauttaa hänen oikeutensa!
Tässä lähetetty viesti ARMO yhdistykselle!
HYVÄ KRISTILLINEN ARMO YHDISTYS
Ajattelin kääntyä puoleenne seuraavassa asiassa, koska vaikeassa tilanteessani en enää muutakaan keksi!
Asiani koskee läheisesti erästä jäsentänne Pentti Väliahdetta ja siksi ajattelin kääntyä teidän puoleenne. Mutta kerronpa asiani mahdollisimman lyhyesti!
Pentti Väliahteen vaimo Maarit Björkman järjesti pitämässään taidekoulussa minua vastaan 2003 vuonna erittäin törkeän laittoman kokouksen, jossa minua vastaan on esitetty törkeitä syytteitä ilman että minulle on annettu tiedoksi mistä minua syytetään tai että olisin saanut rehellistä tilaisuutta puolustautua näitä esitettyjä törkeitä syytteitä vastaan.
Pyysin jo kouluaikana Maarit Björkmannilta rehellistä tilaisuutta puolustautua esitettyjä syytteitä vastaan selittäen minulla olevan tähän laillinen oikeus, mutta siitä huolimatta en vastausoikeutta saanut. Koulun jälkeen vein asian viralliseen tutkintaan eduskunnan oikeusasiamiehelle asti, mutta koska Maarit Björkman on Pentti Väliahteen vaimo ja YLE:llä kaikkien dokumenttiohjelmien vastaava tuottaja, ei asioita tutkittu edes maamme ylimpien laillisuusvalvojien toimesta. Ja tähän on vaikuttanut se että Pentti Väliahteen työpaikka YLE:llä on poliittinen ja asia jätettiin tutkimatta poliittisten suhteiden ansiosta!
Mutta minun elämästäni on tehnyt helvetin, se etten ole saanut rehellistä tilaisuutta puolustautua, minua vastaan esitettyjä törkeitä syytteitä vastaan. Psykologista väärinkäyttöä koskeva kirjallisuus kertoo Maarit Björkmannin toiminnan, olevan toimintaa jolla pyritään aiheuttamaan uhrille eli minulle mahdollisimman suuret psykologiset vauriot ja pahimmassa tapauksessa ajaa uhri itsemurhaan! Psykologista väärinkäyttöä koskeva kirjallisuus kertoo myös että niin kauan kuin uhri ei saa rehellistä tilaisuutta puolustautua, jatkuu hänen itsemurhaan ajamisen yrittäminen.
Nyt se etten ole saanut rehellistä tilaisuutta puolustautua, on estänyt tehokkaasti minun itseni elättämisen ja lasteni kouluttamisen omalla työlläni, samoin olen joutunut lähes kymmenen vuotta kestäneen valtavan ajojahdin ja vainon kohteeksi näiden minua syyttäneiden taholta, kun olen uskaltanut lähteä oikeuksiani julkisestikin hakemaan! Ja nyt toivoisin että te ARMO yhdistys voisitte ottaa jäsenenne Pentti Väliahteen kanssa asiani esille ja pyytäisitte hänen kauttaa minulle ARMOA ja irtipääsyä vaikeasta tilanteestani.
Joten nyt pyytäisin teiltä ARMO yhdistys, että pyytäisitte jäsentänne Pentti Väliahdetta ottamaan asian esille vaimonsa kanssa ja pyytämään hänen kauttaan hänen vaimoltaan minulle ARMOA pitkäaikaiseen piinaamiseeni jonka hänen vaimonsa on aiheuttanut. Eli että Maarit Björkman palauttaisi minulle minun oikeuteni ja antaisi rehellisen tilaisuuden puolustautua laittomissa kokouksissa esitettyjä törkeitä syytteitä vastaa. Jotta voisin viimein saada rehellisen tilaisuuden elättää itseni ja kouluttaa lapseni omalla työlläni!
Eli pyydän yhdistyksenne jäseneltä ARMOA JEESUKSEN KRISTUKSEN NIMESSÄ, jotta pääsisin piinallisesta tilanteesta jonka Maarit Björkman Pentti Väliahteen vaimo on laittomilla toimillaan aiheuttanut. Rukoilen myös teiltä rohkeutta ottaa asia esille Pentti Väliahteen kanssa, ja korostan että minä en ole pyytänyt kuin lakisääteisiä oikeuksiani ja jotta voisin elättää itseni ja kouluttaa lapseni omalla työlläni! Sekä päästä irti noin kymmenen vuoden piinasta jonka Pentti Väliahteen vaimo on aiheuttanut!
Oikeudeton!
61
1076
Vastaukset
- Ja jotta....
...totuus ei unohtuisi niin näitä iänikuisia "oikeuksiaan" etsii vieläkin niin monien vuosien jälkeen Taiteilijaksi itseään tituleeraava Markku Laitinen helsingistä. Hän kun ei ole pässyt niin sanotusti "ratsastamaan" siinä autuaassa taidejulkisuudessa! :D
Nooh, varmaankin kaikki käsittää "missä oikeasti mennään"! ;)- Tiedetääntiedetään;)
Nähtävästi nyt on jääneet lääkkeet ottamatta tai ne on loppuneet tyystin! XD
Toisaalta nythän on viikonloppu ja kyseessä on ns. pidennetty versio perjantaipullosta:D
Toivoisin vain että ylläpito jättäisi tämän aloituksen poistamatta sillä tämä on absurdiudessaan ihan yliveto! Tähän periaatteessa kulminoituu tuo hänen vainoharhaisuutensa ja itse aiheutettu epätoivonsa. Oikein kouluesimerkki yksinkertaisuudesta! - Oikeudeton!
Tiedetääntiedetään;) kirjoitti:
Nähtävästi nyt on jääneet lääkkeet ottamatta tai ne on loppuneet tyystin! XD
Toisaalta nythän on viikonloppu ja kyseessä on ns. pidennetty versio perjantaipullosta:D
Toivoisin vain että ylläpito jättäisi tämän aloituksen poistamatta sillä tämä on absurdiudessaan ihan yliveto! Tähän periaatteessa kulminoituu tuo hänen vainoharhaisuutensa ja itse aiheutettu epätoivonsa. Oikein kouluesimerkki yksinkertaisuudesta!Aivan, toivottavasti ylläpito tällä kertaa ei poista viestiä! tämähän luvfattiin laittaa jo viime talvena, mutta ajankohta sopii tähän paremmin ja kaikki muukin luvattu tulee aikanaan!
Ja katsotaan miten oikeuksien käy tällä kertaa, kiinnostava kokeilu, ollaankos sitä oikeasti hartaita uskovaisia, vai esitetäänkö sitä vain oman statuksen ja profiilin nostattamiseksi?
Ajatelkaapa kun mennään jeesuspuku päällä hakemaan uskovaiseksi itseään kutsuvalta henkilökohtaisesti näitä oikeuksia videoimalla tilanne, taitaa youtube saada valtavat katsojamäärät!? tai sitten Veoh! - Oikeudeton
""Taiteilijaksi itseään tituleeraava Markku Laitinen helsingistä.""
Kyllä toi juttu on lähetetty ihan omalla nimellä, eikä siinä mitään hävettävää ole, siinähän vain pyydetään omia perusoikeuksia! Mutta kuka sinä olet mukana olleista?
""Hän kun ei ole pässyt niin sanotusti "ratsastamaan" siinä autuaassa taidejulkisuudessa!""
Kuule olen kieltäytynyt julkisuudesta tämän jutun takia jo noin kymmenen vuoden ajan, vaikka on pyydetty jopa televisioon ja vain ja ainoastaan tämän kesken jääneen jutun takia. Muutenhan olisin jo jättijulkkis, katsos osaaminen ja ideat herättävät aiheesta huomion!
""Nooh, varmaankin kaikki käsittää "missä oikeasti mennään"!""
Aivan, jatkat monivuotista ajojahtiasi jonka aloitit jo kouluaikana!
- Kunkiec
Kyllähän tuo ihmeelliseltä kuulostaisi jollei noita oikeuksia palautettaisi tuollakaan pyynnöllä, onhan tuo aikamoinen juttu ja moniko tosiaankin ryhtyisi tuohon. Kyllä nuo oikeudet täytyy olla hyvin tärkeitä ja ihmetyttää todella miksei pyydettyjä oikeuksia ole palautettu jo aikaisemmin, eikö kukaan todellakaan halua kuunnella oikeudenpyytäjän vastinetta noihin esitettyihin syytteisiin. siis eikö kukaan todellakaan ole kiinnostunut kuuntelemaan laittomuuksien kohteeksi joutunutta uhria, onko kansa ja ennenkaikkea taiteilijat todella näin raukkamaista joukkoa?
Jos tosiuskovaiselta pyydetään oikeutta ja armoa oikein jeesuksen nimessä, en usko kenenkään tosiuskovaisen kieltäytyvän!
Täytyykin linkittää ketju uskonnollisille palstoille ja kysyä mitähän ne siellä ovat asiasta mieltä?- Huomio hei!
"siis eikö kukaan todellakaan ole kiinnostunut kuuntelemaan laittomuuksien kohteeksi joutunutta uhria,"
Käsitykseni mukaan mitään laittomuuksia ei ole ollut. Minkäänlaista näyttöä tällä tyypillä ei asiassa ole! Sehän tässä onkin nurinkurista kun mies vaahtoaa täysin "tyhjin käsin" ja on ryhtynyt tällaiseen epäsaialliseen 'kampanjointiin' ihmisiä kohtaan joilla ei asiassa ole osaa eikä arpaa. Tuo aloitus täyttää kaikki kunnianloukkauksen ja solvauksen tunnusmerkit!
Kaikella kunnioituksella nimimerkki "Kunkiec" mutta osoitat itsekin aikamoista ajattelemattomuutta ja tunnut olevan ihan täysin samaa "koulukuntaa" tuon oikeudettoman kanssa! Et näytä ymmärtävän että 'tyhjästä on paha nyhjästä', eli kun mies on kolunnut asian kanssa kaikki mahdolliset....sanotaan vaikkapa 'oikeusasteet'- eli virkakunnat poliiseja myöden, pitäisi siinä piillä edes jonkinlainen totuuden siemen jos kyseinen syytös ei riitä mitättömine näyttöineen vaatia etujaan vaikkapa oikeudessa.
Entäpä sitten tämä: "Ihminen on syytön niin kauan kunnes syylisyys todetaan oikeudessa". Tyyppi nimittäin on sentään syyllistänyt aika liudan entisiä koulutovereitaan!
Käsittänet että jo tuo nimimerkkisi hiukan haiskahtaa, sillä noin kahjoa ajattelutapaa tuskin moneltakaan löytyy....ellei sitten ole jostakin "niuvanniemestä" karannut. - Kunkiec
Huomio hei! kirjoitti:
"siis eikö kukaan todellakaan ole kiinnostunut kuuntelemaan laittomuuksien kohteeksi joutunutta uhria,"
Käsitykseni mukaan mitään laittomuuksia ei ole ollut. Minkäänlaista näyttöä tällä tyypillä ei asiassa ole! Sehän tässä onkin nurinkurista kun mies vaahtoaa täysin "tyhjin käsin" ja on ryhtynyt tällaiseen epäsaialliseen 'kampanjointiin' ihmisiä kohtaan joilla ei asiassa ole osaa eikä arpaa. Tuo aloitus täyttää kaikki kunnianloukkauksen ja solvauksen tunnusmerkit!
Kaikella kunnioituksella nimimerkki "Kunkiec" mutta osoitat itsekin aikamoista ajattelemattomuutta ja tunnut olevan ihan täysin samaa "koulukuntaa" tuon oikeudettoman kanssa! Et näytä ymmärtävän että 'tyhjästä on paha nyhjästä', eli kun mies on kolunnut asian kanssa kaikki mahdolliset....sanotaan vaikkapa 'oikeusasteet'- eli virkakunnat poliiseja myöden, pitäisi siinä piillä edes jonkinlainen totuuden siemen jos kyseinen syytös ei riitä mitättömine näyttöineen vaatia etujaan vaikkapa oikeudessa.
Entäpä sitten tämä: "Ihminen on syytön niin kauan kunnes syylisyys todetaan oikeudessa". Tyyppi nimittäin on sentään syyllistänyt aika liudan entisiä koulutovereitaan!
Käsittänet että jo tuo nimimerkkisi hiukan haiskahtaa, sillä noin kahjoa ajattelutapaa tuskin moneltakaan löytyy....ellei sitten ole jostakin "niuvanniemestä" karannut.Jos kaverilla ei ole näyttöä asioista ja solvauksen ja kunnianloukkauksen tunnusmerkit täyttyvät, niin miksi asiaa ei viedä viranomaisille tutkittavaksi, vaikka eikö tuo videokin jolla oikeuksia haetaan, ole ollut tälläkin palstalla esillä jo vuosikausia?
Näillä tiedoilla on vaikea uskoa ettei mitään kokouksia tai laittomuuksia häntä vastaan ole tehty. en usko kenenkään hakevan oikeuksia näin pitkään turhaan.
Eräässä asiassa kunnioitan nykyistä presidenttiämme, hän on aina julkisuudessa sanonut että kaikkia olisi kuunneltava ja asiat pitäisi aina käsitellä avoimesti. Sama ilmiö toistui Haaviston kanssa, menemällä Hakkaraisen sahalle kyläilemään, hän näytti kansalle kykenevänsä keskustelemaan vaikeistakin asioista avoimesti ja olevansa valtiomiestasoa!
Nyt tulee sellainen tunne, että kun videon kohteena olevat eivät ole tehneet mitään jolla saisivat solvauksien ja kunnianloukkauksien tekijän vastuuseen tekemisistään, niin joku syyhän tähän täytyy olla. En minä sietäisi syyttömänä tuollaista vuosien ajan!
Ehkä asiat ovat osallisille vain niin vaikeita käsitellä, on ehkä tullut tehtyä jotain harkitsematonta jota tekohetkellä ei niin tarkkaan ole tullut ajateltua ja nyt asiasta halutaan vaieta. Saattaahan olla että jos häntä vastaan on esitetty törkeitä syytteitä laittomasti, niin syytteiden esittäjällä varmasti on halu estää kaveria saamasta oikeutta!
Mutta kyllä vaikeatkin asiat olisi syytä käsitellä ihan avoimesti, eikö juuri se ole aikuisuuden merkki? Pitkittämällä tällaisia juttuja, ne muuttuvat yleensä vain pahemmiksi, on meillä siitä tässä maassa jo riittävästi esimerkkejä. Minä neuvoisin laittamaan asiat kuntoon kertaheitolla, silloin tällaisista ei tule ikuisuuden kestäviä kahinoita, niin kuin nyt näyttää käyneen!
Tehköön kaverista viranomaisille ilmoituksen tai sitten vaihtoehtona palauttakoon hänen pyytämänsä oikeudet, miten vain, pääasia että aikuiset ihmiset kykenisivät lopettamaan tällaiset vuosien jutut! - Huomio hei!
Kunkiec kirjoitti:
Jos kaverilla ei ole näyttöä asioista ja solvauksen ja kunnianloukkauksen tunnusmerkit täyttyvät, niin miksi asiaa ei viedä viranomaisille tutkittavaksi, vaikka eikö tuo videokin jolla oikeuksia haetaan, ole ollut tälläkin palstalla esillä jo vuosikausia?
Näillä tiedoilla on vaikea uskoa ettei mitään kokouksia tai laittomuuksia häntä vastaan ole tehty. en usko kenenkään hakevan oikeuksia näin pitkään turhaan.
Eräässä asiassa kunnioitan nykyistä presidenttiämme, hän on aina julkisuudessa sanonut että kaikkia olisi kuunneltava ja asiat pitäisi aina käsitellä avoimesti. Sama ilmiö toistui Haaviston kanssa, menemällä Hakkaraisen sahalle kyläilemään, hän näytti kansalle kykenevänsä keskustelemaan vaikeistakin asioista avoimesti ja olevansa valtiomiestasoa!
Nyt tulee sellainen tunne, että kun videon kohteena olevat eivät ole tehneet mitään jolla saisivat solvauksien ja kunnianloukkauksien tekijän vastuuseen tekemisistään, niin joku syyhän tähän täytyy olla. En minä sietäisi syyttömänä tuollaista vuosien ajan!
Ehkä asiat ovat osallisille vain niin vaikeita käsitellä, on ehkä tullut tehtyä jotain harkitsematonta jota tekohetkellä ei niin tarkkaan ole tullut ajateltua ja nyt asiasta halutaan vaieta. Saattaahan olla että jos häntä vastaan on esitetty törkeitä syytteitä laittomasti, niin syytteiden esittäjällä varmasti on halu estää kaveria saamasta oikeutta!
Mutta kyllä vaikeatkin asiat olisi syytä käsitellä ihan avoimesti, eikö juuri se ole aikuisuuden merkki? Pitkittämällä tällaisia juttuja, ne muuttuvat yleensä vain pahemmiksi, on meillä siitä tässä maassa jo riittävästi esimerkkejä. Minä neuvoisin laittamaan asiat kuntoon kertaheitolla, silloin tällaisista ei tule ikuisuuden kestäviä kahinoita, niin kuin nyt näyttää käyneen!
Tehköön kaverista viranomaisille ilmoituksen tai sitten vaihtoehtona palauttakoon hänen pyytämänsä oikeudet, miten vain, pääasia että aikuiset ihmiset kykenisivät lopettamaan tällaiset vuosien jutut!"Nyt tulee sellainen tunne, että kun videon kohteena olevat eivät ole tehneet mitään jolla saisivat solvauksien ja kunnianloukkauksien tekijän vastuuseen tekemisistään, niin joku syyhän tähän täytyy olla. En minä sietäisi syyttömänä tuollaista vuosien ajan!"
Ehkäpä nuo videolla olevat jo tuntevat äijän. Ehkä he tietävät että se mahdollinen pieni rangaus siitä ei häntä edes pysäyttäisi. Onhan tuo jo nähty täällä varsin hyvin. Hänen lukemattomat rikosilmoituksensa sekä tutkimuspyyntönsä asiassa ja johtopäätökset niistä. Normaalijärjen omistava ihminen olisi uskonut jo vähemmästäkin että mitään laitonta ei ole tapahtunut.
Jos nyt sitten oikeasti olet joku muu kuin tuo oikeudeton, niin luulisin että tuo edes saisi sinun ajatuskoneiston hieman raksuttamaan.
Niin ikään tämä: "Saattaahan olla että jos häntä vastaan on esitetty törkeitä syytteitä laittomasti, niin syytteiden esittäjällä varmasti on halu estää kaveria saamasta oikeutta!" ???? En nyt ymmärrä jos et ole tuo Oikeudeton- että edes sinä et muka ymmärtäisi että eihän tuollainen edes ole mahdollista täällä suomessa että joku muka pystyisi manipuloimaan poliisiviranomaisia ja tuota suurta koneistoa!!! Oikeudettoman logiikkana tuon asian kyllä vielä ymmärrän, mutta että joku muukin tuollaista naivia ajattelutapaa käyttää, niin sellainen tuntuu kyllä jo ihan mahdottomalta!!!!!
Ainakin minä uskon että tuo "syyllistetty porukka" on päättänyt että "antaahan laivan itse upottaa itsensä". Sehän on kaikista paras kosto heppua kohtaan joka on noinkin monia vuosia haukkunut ja parjannut tällä niin tuota koulua kuin sen opettajia ja entisiä oppilastovereitaan....eikä pelkästään tällä palstalla.
Ainakin minä suosittelen heille ihan juuri tuota samaa linjaa lisättynä vielä sillä että joka kerta kun hän nimimerkin takaa julkaisee tuon videonsa- tai kirjoittelee tuohon sävyyn nimeten noita "uhrejaan", niin joku muu ikäänkuin allekirjoittaa kuka oikeasti etsii niitä oikeuksiaan. Periaatteella "potut pottuina". Eikö siinä sinunkin mielestäsi olisi ajatusta? Eihän muuten kukaan oikeasti tiedä kelle ne mahdollisesti löydetyt oikeudet pitää loppupeleissä palauttaa. ;) Tuotakaan en oikein ymmärrä kuinka yleensä tuollaiset oikeudet palautetaan ja mitä se kaikki pitää sisällään???? ;) - Kunkiec
Huomio hei! kirjoitti:
"Nyt tulee sellainen tunne, että kun videon kohteena olevat eivät ole tehneet mitään jolla saisivat solvauksien ja kunnianloukkauksien tekijän vastuuseen tekemisistään, niin joku syyhän tähän täytyy olla. En minä sietäisi syyttömänä tuollaista vuosien ajan!"
Ehkäpä nuo videolla olevat jo tuntevat äijän. Ehkä he tietävät että se mahdollinen pieni rangaus siitä ei häntä edes pysäyttäisi. Onhan tuo jo nähty täällä varsin hyvin. Hänen lukemattomat rikosilmoituksensa sekä tutkimuspyyntönsä asiassa ja johtopäätökset niistä. Normaalijärjen omistava ihminen olisi uskonut jo vähemmästäkin että mitään laitonta ei ole tapahtunut.
Jos nyt sitten oikeasti olet joku muu kuin tuo oikeudeton, niin luulisin että tuo edes saisi sinun ajatuskoneiston hieman raksuttamaan.
Niin ikään tämä: "Saattaahan olla että jos häntä vastaan on esitetty törkeitä syytteitä laittomasti, niin syytteiden esittäjällä varmasti on halu estää kaveria saamasta oikeutta!" ???? En nyt ymmärrä jos et ole tuo Oikeudeton- että edes sinä et muka ymmärtäisi että eihän tuollainen edes ole mahdollista täällä suomessa että joku muka pystyisi manipuloimaan poliisiviranomaisia ja tuota suurta koneistoa!!! Oikeudettoman logiikkana tuon asian kyllä vielä ymmärrän, mutta että joku muukin tuollaista naivia ajattelutapaa käyttää, niin sellainen tuntuu kyllä jo ihan mahdottomalta!!!!!
Ainakin minä uskon että tuo "syyllistetty porukka" on päättänyt että "antaahan laivan itse upottaa itsensä". Sehän on kaikista paras kosto heppua kohtaan joka on noinkin monia vuosia haukkunut ja parjannut tällä niin tuota koulua kuin sen opettajia ja entisiä oppilastovereitaan....eikä pelkästään tällä palstalla.
Ainakin minä suosittelen heille ihan juuri tuota samaa linjaa lisättynä vielä sillä että joka kerta kun hän nimimerkin takaa julkaisee tuon videonsa- tai kirjoittelee tuohon sävyyn nimeten noita "uhrejaan", niin joku muu ikäänkuin allekirjoittaa kuka oikeasti etsii niitä oikeuksiaan. Periaatteella "potut pottuina". Eikö siinä sinunkin mielestäsi olisi ajatusta? Eihän muuten kukaan oikeasti tiedä kelle ne mahdollisesti löydetyt oikeudet pitää loppupeleissä palauttaa. ;) Tuotakaan en oikein ymmärrä kuinka yleensä tuollaiset oikeudet palautetaan ja mitä se kaikki pitää sisällään???? ;)Saat tietenkin kuvitella minut keneksi tahansa, mutta se mitä itse huomioisin, on että hyvin tarkkaan olet tietoinen tapahtuneista ja mitä noihin motiiveihin tulee, joilla yrität vakuuttaa miksei solvauksia ja kunnianloukkauksia viedä viranomaiskäsittelyyn, eivät vakuuta minua lainkaan!
Mitä taas tulee tuohon tämän oikeutta halajavan henkilöllisyyteen, niin eiköhän tuo nyt ole tullut jo kaikille selväksi?
Eikö tosiaankin kannattaisi viedä asia viranomaisille käsiteltäväksi, jos kerran kyse on pelkistä solvauksista ja kunnianloukkauksista? Aatteleppa miten kaverin uran taiteilijana kävisi, kun oikeus olisi todennut nuo syytteet todeksi. Sehän kaatuisi samantien ja tehän (oletan että olet jotenkin asiassa mukana) voisitte päästä kaverista kertaheitolla, eihän hänen juttujaan silloin uskoisi enää ketään!
Mutta jotenkin kuulostaa niin rankalta pyytää tuolla tavoin oikeuksiaan ja noinkin pitkään, etten kyllä aivan heti usko sitä ihan turhaksi ja aiheettomaksi. Jotenkin tuntuu asiassa olevan joku koira haudattuna! Uskovaiselta mieheltä pyytää kristillisen yhdistyksen kautta omia oikeuksiaan, ei kyllä asia on kerrassaan uskomaton, jos osoittautuu vedätykseksi. Ja vielä Jeesuksen Kristuksen nimeen!
Mutta lopetan tällä erää, juttu on vain aika kiinnostava sen käänteiden johdosta, ehkä asiat jonakin päivänä valaistuvat minullekin? - Huomio hei!
Kunkiec kirjoitti:
Saat tietenkin kuvitella minut keneksi tahansa, mutta se mitä itse huomioisin, on että hyvin tarkkaan olet tietoinen tapahtuneista ja mitä noihin motiiveihin tulee, joilla yrität vakuuttaa miksei solvauksia ja kunnianloukkauksia viedä viranomaiskäsittelyyn, eivät vakuuta minua lainkaan!
Mitä taas tulee tuohon tämän oikeutta halajavan henkilöllisyyteen, niin eiköhän tuo nyt ole tullut jo kaikille selväksi?
Eikö tosiaankin kannattaisi viedä asia viranomaisille käsiteltäväksi, jos kerran kyse on pelkistä solvauksista ja kunnianloukkauksista? Aatteleppa miten kaverin uran taiteilijana kävisi, kun oikeus olisi todennut nuo syytteet todeksi. Sehän kaatuisi samantien ja tehän (oletan että olet jotenkin asiassa mukana) voisitte päästä kaverista kertaheitolla, eihän hänen juttujaan silloin uskoisi enää ketään!
Mutta jotenkin kuulostaa niin rankalta pyytää tuolla tavoin oikeuksiaan ja noinkin pitkään, etten kyllä aivan heti usko sitä ihan turhaksi ja aiheettomaksi. Jotenkin tuntuu asiassa olevan joku koira haudattuna! Uskovaiselta mieheltä pyytää kristillisen yhdistyksen kautta omia oikeuksiaan, ei kyllä asia on kerrassaan uskomaton, jos osoittautuu vedätykseksi. Ja vielä Jeesuksen Kristuksen nimeen!
Mutta lopetan tällä erää, juttu on vain aika kiinnostava sen käänteiden johdosta, ehkä asiat jonakin päivänä valaistuvat minullekin?No eiköhän tuo nyt viimeistään tullut aika selväksi että oikeasti olet eksynyt tuosta alkuperäisestä nimimerkistäsi. ;) Siis hyvinkin selväksi!
Nimittäin en suostu tällä syönnillä uskomaan että olisi kahta noin uskomattoman vainoharhaista ja naivisti ajattelevaa tyyppiä tällä palstalla- ja nyt viittaan tähän:
"mutta se mitä itse huomioisin, on että hyvin tarkkaan olet tietoinen tapahtuneista ja mitä noihin motiiveihin tulee, joilla yrität vakuuttaa miksei solvauksia ja kunnianloukkauksia viedä viranomaiskäsittelyyn, eivät vakuuta minua lainkaan!"
Myöskin tämä toinen asia mihin suhtaudut kovinkin uskomattomalla tavalla ilman minkäänlaista häveliäisyyttä "normaaliksi ihmiseksi":
"Uskovaiselta mieheltä pyytää kristillisen yhdistyksen kautta omia oikeuksiaan, ei kyllä asia on kerrassaan uskomaton, jos osoittautuu vedätykseksi. Ja vielä Jeesuksen Kristuksen nimeen!"
Sanon sinulle vain tämän yhden kerran että en kuulu mihinkään ryhmään noista mitä olet jahtaamassa!
Huhhuh, tuntuisi tosiaan kummalta jos tuo vainoharhaisuus olisi noin tarttuvaa lajia!!! Joten eiköhän sinun olisi aika taas päivittää tuo oma nimimerkkisi- minkä sinä epäilemättä varmaan teetkin tämän jälkeen ;D Et sinä enää mustaa saa valkoiseksi tiedä se! Olet tässä ihan yksin, mikä sinua nähtävästi nyt risoo. - Oikeudeton
Huomio hei! kirjoitti:
No eiköhän tuo nyt viimeistään tullut aika selväksi että oikeasti olet eksynyt tuosta alkuperäisestä nimimerkistäsi. ;) Siis hyvinkin selväksi!
Nimittäin en suostu tällä syönnillä uskomaan että olisi kahta noin uskomattoman vainoharhaista ja naivisti ajattelevaa tyyppiä tällä palstalla- ja nyt viittaan tähän:
"mutta se mitä itse huomioisin, on että hyvin tarkkaan olet tietoinen tapahtuneista ja mitä noihin motiiveihin tulee, joilla yrität vakuuttaa miksei solvauksia ja kunnianloukkauksia viedä viranomaiskäsittelyyn, eivät vakuuta minua lainkaan!"
Myöskin tämä toinen asia mihin suhtaudut kovinkin uskomattomalla tavalla ilman minkäänlaista häveliäisyyttä "normaaliksi ihmiseksi":
"Uskovaiselta mieheltä pyytää kristillisen yhdistyksen kautta omia oikeuksiaan, ei kyllä asia on kerrassaan uskomaton, jos osoittautuu vedätykseksi. Ja vielä Jeesuksen Kristuksen nimeen!"
Sanon sinulle vain tämän yhden kerran että en kuulu mihinkään ryhmään noista mitä olet jahtaamassa!
Huhhuh, tuntuisi tosiaan kummalta jos tuo vainoharhaisuus olisi noin tarttuvaa lajia!!! Joten eiköhän sinun olisi aika taas päivittää tuo oma nimimerkkisi- minkä sinä epäilemättä varmaan teetkin tämän jälkeen ;D Et sinä enää mustaa saa valkoiseksi tiedä se! Olet tässä ihan yksin, mikä sinua nähtävästi nyt risoo.Ai, taas tällaisia väitteitä ja nimimerkin suojasta!
- Tällainen....
....on mielestäni äärimmäisen paheksuttavaa ja vastenmielistä "oikeudettomalta"!
Jotain sentään pitäisi jopa sinulla olla pyhää jopa tuossa julkisuuden kipeydessäsi!
Saisit hävetä!- Oikeudeton
Mielestäsi ihmis- ja perusoikeuksien pyytäminen itselleen ja pitkäaikaiseen järjestelmälliseen ja systemaattiseen kiusaamiseen apua pyytäminen on siis julkisuustemppu ja hävettävää toimintaa? Voisitko perustella asian jotenkin?
- Turhaa...
....sillä perustelut eivät auta mitenkään! Sinulla ei ole kuin "yksi totuus" mitä toistelet monotonisesti niinkuin robotti. Inhimillisyys sinusta on kovin kaukana!
- Oikeudeton
Niin perustelunjen sijaan, esität etteivät ne auta mitenkään ja en usko ettei kyse ole siitä, vaan siitä ettei perusteluja ole olemassakaan, ainakaan pitäviä ja päteviä!
Ja mitä inhimillisyyteen tulee, niin ihmis- ja perusoikeudet kuuluvat kyllä kategoriaan!
- Ja tuon sinä...
"Ja mitä inhimillisyyteen tulee, niin ihmis- ja perusoikeudet kuuluvat kyllä kategoriaan!"
...kerrot aloittaessasi ensin ketjun noin raflaavalla ja ikävällä tavalla!! Etkö todellakaan kykene edes hetkeksi menemään itseesi ja miettimään mitä tuossakin aloituksessa tuli sanottua!? Miksi vedät täysin ulkopuolisia tuohon "pyytämiseesi" etenkin kun varmasti tiedät että kukaan noista ei sinua voi auttaa!? Tiedät varsin hyvin että tässä asiassa saat avun pelkästään valkotakkisilta ihmisiltä- ja sanon noin ihan vain sinua säästääkseni!
Sinä "Oikeudeton"- tai "Kunkiec"- eli ihan miten vain tahdot itseäsi kutsuttavan, olet varsinkin tässä ketjussa todellakin "lyönyt itsesi läpi" ja luulisi että sinua nyt hävettää ihan normaalia järjen juoksua ajatellen. Mutta kaikki on kuitenkin ihan oikeasti korjattavissa....tosin aika hitaasti, mutta korjattavissa on jos otat itseäsi niskasta kiinni ja tunnustat itsellesi että olet toiminut "sairaasti" ja oikeasti otat yhteyttä oikeisiin ihmisiin!
Muussa tapauksessa vetoan sinun henkilökohtaisiin tuttuihisi että he puuttuisivat tuohon sinun vainoharhaiseen ja itsellesi jopa vaaralliseen käyttäytymiseen. Olethan täälläkin moneen otteeseen uhannut itsemurhalla ja jopa peitellysti jopa väkivallalla näitä kirjoittajia.
Muutoin on aika helppo ennustaa kuinka sinun tulee käymään.
Ota neuvoistani vaarin ja pyydä apua oikeilta ihmisiltä!!!!!!- Oikeudeton
Ei hävetä, enkä koe itseäni sairaaksi sen takia, että haen vain omia lakisääteisiä oikeuksiani!
Ja mitä tulee muiden sotkemisesta asioihin, niin sinä tuskin olet paras sitä sanomaan!
Mutta eikö sinua hävetä jatkaa epätoivoista ajojahtiasi, jonka aloitit jo kouluaikana ja eikö sinun itsesi pitäisi hakea ammattiapua raukkamaisuutesi johdosta? - Pikku jatko!
Oikeudeton kirjoitti:
Ei hävetä, enkä koe itseäni sairaaksi sen takia, että haen vain omia lakisääteisiä oikeuksiani!
Ja mitä tulee muiden sotkemisesta asioihin, niin sinä tuskin olet paras sitä sanomaan!
Mutta eikö sinua hävetä jatkaa epätoivoista ajojahtiasi, jonka aloitit jo kouluaikana ja eikö sinun itsesi pitäisi hakea ammattiapua raukkamaisuutesi johdosta?""Muussa tapauksessa vetoan sinun henkilökohtaisiin tuttuihisi että he puuttuisivat tuohon sinun vainoharhaiseen ja itsellesi jopa vaaralliseen käyttäytymiseen.""
Mitäpä jos pyytäisit henkilökohtaisilta tutuiltani seuraavaa! Pyytäisit heitä antamaan minulle mahdollisuuden puolustautua minua vastaan esitettyihin syytteisiin ja sitten kysyisit heiltä mitä olen vastannut näihin syytteisiin!
Olisiko sinusta siihen? Lyön etukäteen vetoa koko omaisuuteni että vastausten jälkeen teistä osallisista ei kukaan ole sitä mieltä ettei minulle olisi alunperinkin pitänyt antaa oikeutta puolustautua!
Mieti nyt ja käytä järkeäsi, (olen suhteellisen varma että olet juuri se opettaja joka järjesti kokouksen), miksi olen näinkin kauan halunnut vastata esitettyihin syytteisiin? Eikä ole tarkoituskaan antaa periksi, vaan jos käy kiuten sanoit, ettei oikeuksia palauteta tälläkään keinolla, niin sitten siirrytään seuraavaan!
Ja vielä kerran, ajattele sitä miksi olen todellakin halunnut julkisen tilaisuuden vastata, mieti sitä todella, koska vastaus saattaa yllättää sinut. Vihjaan hieman, yhdellä teistä kokouksiin osallistuneella on erittäin hyvä syy estää vastausoikeuteni ja tämä on se syy miksi minä en anna periksi! Mutta kyseessä on niin törkeä temppu, että kun sen saat tietää, niin silloin ymmärrät kaiken ja kaikki muutkin ymmärtää saman asian ja silloin varmasti hävettää ja kunnolla!!!
Tekisi mieli sanoa jopa kolmannenkin kerran, mutta ehkä kaksi kertaa menee jakeluun!
- Voivoivoi!
"Eikä ole tarkoituskaan antaa periksi, vaan jos käy kiuten sanoit, ettei oikeuksia palauteta tälläkään keinolla, niin sitten siirrytään seuraavaan!"
Jos minulta noita asioita penäät niin voin sanoa että se on ihan hukkaan heitettyä aikaa sinulta, sillä ikipäivinä en sinulle edes voisi palauttaa oikeuksiasi koska en tiedä mitä ne edes sisältää. Yksinkertaisesti siitä syystä koska en ole millään tavalla osallisena koko jutussa vastoin noita sinun skitsofrenisia luulojasi....en todellakaan edes tunne sinua!
Niin että eiköhän sinun jo kannata siirtyä siihen "seuraavaan" sillä se kiinnostaa jo minuakin ihan pelkästä uteliaisuudesta...kunhan et uhkaa ketään väkivallalla, niinkuin tuolla yhdessä viestissäsi peitellysti jo teit.
Minä todellakin tarkoitin ihan vakavissani että sinun olisi syytä kääntyä valkotakkisten puoleen tuossa asiassa, sillä taistelet täysin tuulimyllyjä vastaan niinkuin olet huomannut. Olet vain joutunut naurun alaiseksi noiden vainoharhaisten luulojesi vuoksi ja siitä sinun on vaikea nousta.- Oikeudeton
Kirjoituksistasi selviää aivan selvästi että olet yksi osallisista ja juuri se opettaja joka kokouksen järjesti!
Kyse ei myöskään ole mistään naurunalaiseksi joutumisesta, vaan aivan selvästä yhden osallisen tarkoituksenmukaisesta ja suunnitellusta minun urani tuhoamisesta.
Kokouksessa on esitetty eräs erittäin törkeä syyte ja tällainen tapaus mistä on syytetty, tapahtui sinä päivänä kun koulussa kerrottiin ettei koulu valmistakaan oikeasti ammattiin. Eli yli kuukausi sen jälkeen kun syytteet esitettiin kokouksessa ja tämä tapaus tapahtui sen oppilaan toimesta minua kohtaan joka syytteen esittikin. joten kyseessä on tahallinen ja suunnitelmallinen minun taiteilijanurani tuhoaminen! Ja olen kirjoittamassa kirjaa jossa kerron asiat yksityiskohtaisemmin, mutta on täysin selvää että vastausoikeus olisi pitänyt olla jo aikaa sitten!
Mutta ei mitään, siirrytään seuraavaan vaiheeseen, annoithan siihen itse luvan!
- Viimeisen kerran!
Haukut täysin väärää puuta! Tuo skitsofreenisuutesi alkaa olla jo uniikkia! XDXD
Kirjoittelehan sinä poika sitä kirjaa heh! Niin, toiset ovat niitä jotka tekee ja toiset niitä jotka uhoo tekevänsä. Koetas piruuttasi arvata kumpaan karsinaan sut luokittelen tässäkin. XDXD- Oikeudeton
Tekijöihin ilman muuta ja siitä on näyttöäkin, mutta mihin karsinaan sinä kuulut kun muista teoista kuin ajojahdin jatkamisesta nimimerkin suojasta ei ole näyttöä!
Mutta oliko varmasti viimeinen kerta? - Pikku jatko!
Oikeudeton kirjoitti:
Tekijöihin ilman muuta ja siitä on näyttöäkin, mutta mihin karsinaan sinä kuulut kun muista teoista kuin ajojahdin jatkamisesta nimimerkin suojasta ei ole näyttöä!
Mutta oliko varmasti viimeinen kerta?""Kiusaamisella tarkoitetaan toistuvaa ja usein pitkäkestoista yksittäisen ihmisen loukkaamista, nöyryyttämistä tai satuttamista tilanteissa, joissa hyökkäyksen kohde ei pysty puolustautumaan tasavertaisesti.""
Lainasin tuosta kiusaamisen tunnusmerkit ja koska esiinnyt nimimerkin suojassa ja selvästi mustamaalaat nimeltä tietämääsi ihmistä, niin kyseessä on selvä kiusaaminen ja koska olet tehnyt samaa vuosikausia, on teko törkeä ja harvinaisen raukkamainen!
- Heh heh!
Loppuiko opettajalta jutut?
- Ilmeisesti...
...tarkoitit minua? menehän veikka tohon "seuraavaasi" niin näet. Kuulehan, ennen sialta loppuu kusi ennenkuin minulta jutut silloin kun sinä olet oikein tarjoutunut "kusipukiksi". Tulet Make aina ja ikuisesti jäämään toiseksi näissä jutuissa niin kauan kun käyttäydyt tuolla tavalla! Kuvittelet muka että tiedät kuka täällä kirjoittaa. Tottakaihan sellainen vituttaa kun toinen tietää kuka olet eikä sinulla ole hajuukaan kuka täällä toisessa päässä kirjoittelee.
Muista nyt kuitenkin se että juuri sinä itse omalla typerällä käyttäytymiselläsi olet itse syyllinen siihen että sinut tunnetaan.....no kai se on ollutkin sinun tarkoituksesi.
Jatkossakin, älä pikku rääpäle ole ollenkaan noin voitonvarma! - Heh heh
Ilmeisesti... kirjoitti:
...tarkoitit minua? menehän veikka tohon "seuraavaasi" niin näet. Kuulehan, ennen sialta loppuu kusi ennenkuin minulta jutut silloin kun sinä olet oikein tarjoutunut "kusipukiksi". Tulet Make aina ja ikuisesti jäämään toiseksi näissä jutuissa niin kauan kun käyttäydyt tuolla tavalla! Kuvittelet muka että tiedät kuka täällä kirjoittaa. Tottakaihan sellainen vituttaa kun toinen tietää kuka olet eikä sinulla ole hajuukaan kuka täällä toisessa päässä kirjoittelee.
Muista nyt kuitenkin se että juuri sinä itse omalla typerällä käyttäytymiselläsi olet itse syyllinen siihen että sinut tunnetaan.....no kai se on ollutkin sinun tarkoituksesi.
Jatkossakin, älä pikku rääpäle ole ollenkaan noin voitonvarma!""Tulet Make aina ja ikuisesti jäämään toiseksi näissä jutuissa niin kauan kun käyttäydyt tuolla tavalla! Kuvittelet muka että tiedät kuka täällä kirjoittaa. Tottakaihan sellainen ******** kun toinen tietää kuka olet eikä sinulla ole hajuukaan kuka täällä toisessa päässä kirjoittelee.""
"Kiusaamisella tarkoitetaan toistuvaa ja usein pitkäkestoista yksittäisen ihmisen loukkaamista, nöyryyttämistä tai satuttamista tilanteissa, joissa hyökkäyksen kohde ei pysty puolustautumaan tasavertaisesti."
Siinä kiusaajan tunnusmerkit ja jokainenhan me tiedämme ettet itse mainitsemiesi seikkojen vuoksi ole kuin henkisesti häiriintynyt kiusaaja!
- ???????????
Osoittautuiko uskovaisuus vain kulissiksi, vai palautuiko oikeudet jeesuksen kristuksen nimessä pyytämällä?
- Lapsellinen...
....aikuinen mies!!!! No, lapsen asteella näyttääkin sun kehitys pysyvän. Toivottavasti viimeisellä tuomiolla perustelusi menee läpi. ;) Siinä et saa armoa edes tyhmäksi ittees vetoamalla. XDXD!!!
- Heh heh!
Lapsellinen... kirjoitti:
....aikuinen mies!!!! No, lapsen asteella näyttääkin sun kehitys pysyvän. Toivottavasti viimeisellä tuomiolla perustelusi menee läpi. ;) Siinä et saa armoa edes tyhmäksi ittees vetoamalla. XDXD!!!
Sinuna olisin huolissani vain omasta viimeisestä tuomiosta, raukkiksellehan ei tunnetusti armoa tule!
- hinkutihinkkaa
Palstaa lukiessa vuosien ajan vuosi kuvitella, että Suomen taidekyvyt on jotakuinkin tässä, verbaalisia ja nekin paikallaan hinkkaavia.
Ketään ei kiinosta teidän oikeudet, puolesta eikä vastaan!- Heh heh!
Näinhän se taitaa olla, virallinen taiteen roskasakki ei uskalla palauttaa yhden taiteilkijan oikeuksia!
- SaimaH
Heh heh! kirjoitti:
Näinhän se taitaa olla, virallinen taiteen roskasakki ei uskalla palauttaa yhden taiteilkijan oikeuksia!
Ketuttaako?
- Taitaa olla...
Heh heh! kirjoitti:
..hihihi...kova pala!
- Heh heh!
SaimaH kirjoitti:
Ketuttaako?
Ei, ei ketuta, mutta tulihan kokeiltua ja havaittua että uskovaisuus on joillekin vain kulissi jolla saadaan itselle lisäarvoa!
Jokainen kai kuitenkin tietää että tosiuskovaiselta jos pyydät armoa jeesuksen kristuksen nimessä, ei kukaan tosiuskovainen kieltäydy!
Hauska tarina jota voi kertoa eteenpäin, että oikein esiinnytään niin uskovaisena vain jotta itselle saadaan lisäarvoa! Siinähän jeesuskin kääntyy jo haudassaan! - yöksss
Heh heh! kirjoitti:
Ei, ei ketuta, mutta tulihan kokeiltua ja havaittua että uskovaisuus on joillekin vain kulissi jolla saadaan itselle lisäarvoa!
Jokainen kai kuitenkin tietää että tosiuskovaiselta jos pyydät armoa jeesuksen kristuksen nimessä, ei kukaan tosiuskovainen kieltäydy!
Hauska tarina jota voi kertoa eteenpäin, että oikein esiinnytään niin uskovaisena vain jotta itselle saadaan lisäarvoa! Siinähän jeesuskin kääntyy jo haudassaan!Markku kulta, voin minäkin pyytää miljoonaa euroa Jeesuksen Kristuksen nimissä, mutta ei sitä kukaan tosiuskovainen minulle myönnä. Sä olet harhainen oman edun tavoittelija, itsekeskeinen narsisti, jonka harhoihin nämä sun tosiuskovaiset eivät varmasti halua sekaantua, niin kuin ei meistä kukaan.
Mitä helvettiä olisit oikein odottanut? Millä tavalla nämä jeesustelijat olisi voineet sun "oikeudet" palauttaa? Mitä se oikeuksien palauttaminen pitää sisällään? Saathan sä maalata ja myydä teoksiasi ihan mielin määrin ja varmasti menevät kaupaksi jos ovat niin hyviä kuin itse väität. - Heh heh!
yöksss kirjoitti:
Markku kulta, voin minäkin pyytää miljoonaa euroa Jeesuksen Kristuksen nimissä, mutta ei sitä kukaan tosiuskovainen minulle myönnä. Sä olet harhainen oman edun tavoittelija, itsekeskeinen narsisti, jonka harhoihin nämä sun tosiuskovaiset eivät varmasti halua sekaantua, niin kuin ei meistä kukaan.
Mitä helvettiä olisit oikein odottanut? Millä tavalla nämä jeesustelijat olisi voineet sun "oikeudet" palauttaa? Mitä se oikeuksien palauttaminen pitää sisällään? Saathan sä maalata ja myydä teoksiasi ihan mielin määrin ja varmasti menevät kaupaksi jos ovat niin hyviä kuin itse väität.Oikeuksien palauttaminen pitää sisällään sen että saan rehellisen tilaisuuden puolustautua minua vastaan julkisesti esitettyjä törkeitä syytteitä vastaan, samojen henkilöiden läsnäollessa kuin silloin kun syytteet alunperinkin esitettiin!
Eli vaatimukseni ovat aivan kohtuulliset ja noudattavat vain ihmis- ja perusoikeuksien toteutumisen edellytyksiä!
Mitä tuohon muuhun osaan kirjoitustasi tulee, niin sinä kirjoitat nimeltä tietämällesi mainiten tämän nimen, mutta minulla ei ole samaa mahdollisuutta, koska en tiedä kuka olet ja näin minulla ei ole tasapuolista mahdollisuutta puolustautua sinua vastaan, joten kirjoituksesi täyttää kiusaamisen tunnusmerkit! - Voi tuota...
Heh heh! kirjoitti:
Oikeuksien palauttaminen pitää sisällään sen että saan rehellisen tilaisuuden puolustautua minua vastaan julkisesti esitettyjä törkeitä syytteitä vastaan, samojen henkilöiden läsnäollessa kuin silloin kun syytteet alunperinkin esitettiin!
Eli vaatimukseni ovat aivan kohtuulliset ja noudattavat vain ihmis- ja perusoikeuksien toteutumisen edellytyksiä!
Mitä tuohon muuhun osaan kirjoitustasi tulee, niin sinä kirjoitat nimeltä tietämällesi mainiten tämän nimen, mutta minulla ei ole samaa mahdollisuutta, koska en tiedä kuka olet ja näin minulla ei ole tasapuolista mahdollisuutta puolustautua sinua vastaan, joten kirjoituksesi täyttää kiusaamisen tunnusmerkit!...järjen juoksua! XD!
"Mitä tuohon muuhun osaan kirjoitustasi tulee, niin sinä kirjoitat nimeltä tietämällesi mainiten tämän nimen, mutta minulla ei ole samaa mahdollisuutta, koska en tiedä kuka olet ja näin minulla ei ole tasapuolista mahdollisuutta puolustautua sinua vastaan, joten kirjoituksesi täyttää kiusaamisen tunnusmerkit!"
Mikä helevetti estäisi sinua puolustautumasta!!?? Olet muutenkin todella perusteellisesti huolehtinut siitä että jokainen palstan vierailija sinut tunnistaa noiden surkuhupaisten nimimerkkiesi "Oikeudeton" "Heh heh!"- ansiosta.
Tunnusta pois että et kykene edes 'puolustautumaan' köyhän järjenjuoksusi ansiosta. Juuri sen vuoksi käytät noita valmiita 'kaavoja' noissa vastauksissasi jotka on jo niin nähty. Sinulla ei ole mielikuvitusta keksiä mitään mikä edes hiukan pistäisi vastakirjoittajasi mietteliääksi.
"että saan rehellisen tilaisuuden puolustautua minua vastaan julkisesti esitettyjä törkeitä syytteitä vastaan,"
Kun kerran oletat että juuri nuo henkilöt majailevat palstalla niin mikä sinua estää 'puolustautumasta' juuri tällä palstalla!? Tuskin he sellaista panevat pahakseen! Vai etkö oikein löydä sanoja? Nii'in, sitä se yksinkertaisuus teettää!
Ja mitä muuten ne "törkeät syytteet" ovat? Nii'in, etpä taida tietää niitäkään sillä niitä ei taida edes oikeasti ollakaan! Sinun harhaisen ja narsistisen mielikuvituksesi tuotetta! - Heh heh!
Voi tuota... kirjoitti:
...järjen juoksua! XD!
"Mitä tuohon muuhun osaan kirjoitustasi tulee, niin sinä kirjoitat nimeltä tietämällesi mainiten tämän nimen, mutta minulla ei ole samaa mahdollisuutta, koska en tiedä kuka olet ja näin minulla ei ole tasapuolista mahdollisuutta puolustautua sinua vastaan, joten kirjoituksesi täyttää kiusaamisen tunnusmerkit!"
Mikä helevetti estäisi sinua puolustautumasta!!?? Olet muutenkin todella perusteellisesti huolehtinut siitä että jokainen palstan vierailija sinut tunnistaa noiden surkuhupaisten nimimerkkiesi "Oikeudeton" "Heh heh!"- ansiosta.
Tunnusta pois että et kykene edes 'puolustautumaan' köyhän järjenjuoksusi ansiosta. Juuri sen vuoksi käytät noita valmiita 'kaavoja' noissa vastauksissasi jotka on jo niin nähty. Sinulla ei ole mielikuvitusta keksiä mitään mikä edes hiukan pistäisi vastakirjoittajasi mietteliääksi.
"että saan rehellisen tilaisuuden puolustautua minua vastaan julkisesti esitettyjä törkeitä syytteitä vastaan,"
Kun kerran oletat että juuri nuo henkilöt majailevat palstalla niin mikä sinua estää 'puolustautumasta' juuri tällä palstalla!? Tuskin he sellaista panevat pahakseen! Vai etkö oikein löydä sanoja? Nii'in, sitä se yksinkertaisuus teettää!
Ja mitä muuten ne "törkeät syytteet" ovat? Nii'in, etpä taida tietää niitäkään sillä niitä ei taida edes oikeasti ollakaan! Sinun harhaisen ja narsistisen mielikuvituksesi tuotetta!Haukut kovasti nimeltä mainittua nimimerkin suojasta ja olet näin ollen vain pelkkä raukkis! Lapsellinen ja keskenkasvuinen kiusaaja joka kätkeytyy nimimerkin taakse!
- Häpeäpaalu framille!
Taitaa olla... kirjoitti:
..hihihi...kova pala!
Laitetaas tämä aloitus uudelleen tuonne framille etenkin kun sitä niin kuumeisesti nyt yritetään ujuttaa alemmaksi. ;)
Aloitus on absurdiudessaan niin idioottimainen että ansaitsee kyllä edelleenkin tulla kaikkien nähtäväksi. Kertoo loistavasti tekijästään ja hänen ÄÖ: stään. XD
Ja jokainenhan sen tietää kuka on 'lähettäjä' - Heh hheh!
Häpeäpaalu framille! kirjoitti:
Laitetaas tämä aloitus uudelleen tuonne framille etenkin kun sitä niin kuumeisesti nyt yritetään ujuttaa alemmaksi. ;)
Aloitus on absurdiudessaan niin idioottimainen että ansaitsee kyllä edelleenkin tulla kaikkien nähtäväksi. Kertoo loistavasti tekijästään ja hänen ÄÖ: stään. XD
Ja jokainenhan sen tietää kuka on 'lähettäjä'Hyvä että nostit tämän freimille! Kirkko siitä huolimatta että siellä työskentelee pyyteettömiä ja hartaita tosiuskovaisia, on ikävä kyllä myös vuosisatoja tarjonnut vapaan turvapaikan kaikenlaisille pedofiileille ja muille kaikista alhaisimmille rikollisille!
Samoin on ihmisiä jotka esiintyvät kristillisiä arvoja noudattavina ja toimivat läheisesti uskonnollisissa järjestöissä, vaikka eivät julkikuvasta huolimatta tee muuta kuin käytä kirkkoa ja näitä järjestöjä hyväkseen saadakseen lisäarvoa itselleen omissa muissa toimissaan!
Nyt kun tällainen toiminta lyödään esimerkin turvin pöytään kaikkien nähtäväksi, on se syytäkin nostaa freimille vaikka kuinka useasti. Toimintojen ristiriitra puhuttujen juttujen ja oikeiden uskovaisten tekojen kanssa on jo niin röyhkeätä ettei voi kuin sanoa, että kyllä joillakin on pokkaan esiintyä vaikka minä! - Ok...
Häpeäpaalu framille! kirjoitti:
Ja jokainenhan sen tietää kuka on 'lähettäjä'"Laitetaas tämä aloitus uudelleen tuonne framille etenkin kun sitä niin kuumeisesti nyt yritetään ujuttaa alemmaksi. ;) "
Ok. - Heh, viimeisiä...
Ok... kirjoitti:
"Laitetaas tämä aloitus uudelleen tuonne framille etenkin kun sitä niin kuumeisesti nyt yritetään ujuttaa alemmaksi. ;) "
Ok....toivottomia potkuja kuolevalla :D Kohta lautumat leviävät ja olet enää muisto vain.
Jätät vain itsestäsi kovin yksinkertaisen kuvan ihan viimeisinä hetkinäsi palstalla.
Kiitos ylläpito tuosta uudistuksesta! - Ullapullakin
Ok... kirjoitti:
"Laitetaas tämä aloitus uudelleen tuonne framille etenkin kun sitä niin kuumeisesti nyt yritetään ujuttaa alemmaksi. ;) "
Ok.Harkitsitkohan ihan tappiin asti minkä kuvan vielä jätät tänne itsestäsi? Voiko enää tuon Absurdimpaa naivistisempaa päättelykykyä osoittaa itsestään. Etpä todellakaan näytä olevan mikään ruudinkeksijä! Tuo ketjunaloitus oli sinulta oikea pohjakosketus jota kadut ja häpeilet vielä pitkään. Tosin se tietenkin edellyttää sinulta edes hitusen inhimillisyyttä, jota minulla ja meillä muillakin täällä luvalla sanoen hieman epäilemme ja ihan sattuneesta syystä.
Niinhän se todellakin on että kun on lusikalla annettu ei voi kauhalla vaatia, tästä tässä on kysymys. - Heh heh!
Heh, viimeisiä... kirjoitti:
...toivottomia potkuja kuolevalla :D Kohta lautumat leviävät ja olet enää muisto vain.
Jätät vain itsestäsi kovin yksinkertaisen kuvan ihan viimeisinä hetkinäsi palstalla.
Kiitos ylläpito tuosta uudistuksesta!Natsitkin polttivat ensimmäisenä valtaan tullessaan epämieluisat kirjat ja sama meininki taitaa jatkua tällä palstalla, yhden huippulahjakkaan mielipiteet ja kirjoitukset halutaan poistaa, koska tosiasioista ei saa puhua niiden omilla nimillään!
Virallisen totuuden vastaiset kirjoitukset ovat tietenkin myrkkyä, varsinkin keisarille jolla ei ole vaatteita ja siksi totuus pitää peittää.
Mutta osaisitko kertoa miten palstan tuleva uudistus estää muuta kuin kaltaistesi rakkkisten toimet? - Oikeudeton
Ullapullakin kirjoitti:
Harkitsitkohan ihan tappiin asti minkä kuvan vielä jätät tänne itsestäsi? Voiko enää tuon Absurdimpaa naivistisempaa päättelykykyä osoittaa itsestään. Etpä todellakaan näytä olevan mikään ruudinkeksijä! Tuo ketjunaloitus oli sinulta oikea pohjakosketus jota kadut ja häpeilet vielä pitkään. Tosin se tietenkin edellyttää sinulta edes hitusen inhimillisyyttä, jota minulla ja meillä muillakin täällä luvalla sanoen hieman epäilemme ja ihan sattuneesta syystä.
Niinhän se todellakin on että kun on lusikalla annettu ei voi kauhalla vaatia, tästä tässä on kysymys.Ketjun aloituksessa ei ole mitään vikaa, enkä usko että sitä kadutaan ollenkaan! Juttuhan on älyttömän hauska, jota voi kertoa pitkään, ja ajatteleppa että joillain on pokkaa esiintyä uskovaisena vain lisäarvon takia.
- TEHKÄÅ JOTAIN!!!!
Luulisi jo vihdoin Alfa Artin, vai mikä se koulutuspaikka olikaan, järjestävän viralliselta taholta (riittävän asiantuntevalta ja pätevältä) tutkimuksen ja arvion siitä, mikä tässä tapahtuneessa konfliktissa on totta ja mikä valhetta. Kouluhan on menettänyt tässä jo täysin uskottavuutensa olemalla puuttumatta asiaan ja mikäli yhtään päätellä osaan, asianosaiset vielä kirjoittelevat nimimerkkien takaa. Mitä peiteltävää tässä enää on??? Jos jotakuta väärin on kohdeltu, asia korjattakoon, ellei, tehtäköön siitä selkeä virallinen selvitys ja annettakoon oikeuden päättää, mikä on lopputulos. Tuo ihminen kokee itseään loukatun eikä takuulla, se on jo nähty, tule lopettamaan vetoomuksiaan, ellei asiaa saateta johonkin virallistettuun päätökseen. Joku viisas tietänee paremmin, miten asia tulee hoitaa ja mahdollisimman rakentavassa hengessä, mikäli se enää on mahdollistakaan.
- Oikeudeton
Alfa-artin porukka on tavallaan pelannut itsensä pussiin, mutta enpä viitsi kertoa enempää, miettiköön itse kun kerran kuvittelevat niin smartteja olevansa.
Ja parasta olisikin reilusti myöntää tapahtunut, pyytää vilpittömästi anteeksi aiheuttamaansa harmia ja palauttaa reilusti yhden taiteilijan oikeudet täysimääräisinä!
Samaa muuten kannattaisi harkita niin taidemaalariliiton kuin helsingin taiteilijaseurankin, ja tähänkin olisi olemassa erittäin hyvät perusteet, mutta jääköön nekin mainitsematta ja miettiköön asioita itse, koska siellä taiteen virallisellakin kentällä kuvitellaan olevan niin smartteja myös!
Mutta jos näitä oikeuksia ei uskalleta palauttaa, niin taiteen maratonilla juoksu on vielä kesken ja voittaja selviää vasta maaliviivalla! Tosin olisi mukavaa päästä kilpailemaan oikein teoksilla näiden taiteen virallisten piirien raukkisten kanssa ja katsoa mihin heistä oikein on, alfa-artissa vastusta ei ollut rehellisessä kilpailussa itse taiteella, siksipä otettiinkin laittomat keinot käyttöön, jotta olisi edes jollain millä kilpailla! tosin se ei mairittele näitä "taiteilijoita"
Olisikin mukava päästä laittamaan oikein jauhot suuhun tälle viralliselle naurettavan lapselliselle ihmis- ja perusoikeusrikollisten hiekkalaatikkoporukalle, joka ei uraansa muuten pysty tekemään, kuin estämällä alan toimijoiden ihmis- ja perusoikeuksien toteutumisen!
Itse olen aina ollut erittäin varma omista tekemisistäni ja olen aivan varma että rehellisessä kilpailussa itse taideteoksilla minua on hyvin vaikea voittaa. Minä oikeasti uskon tekemiseeni ja sen ainutlaatuisuuteen, sekä ideoideni kantavuuteen! Eikä sen pitäisi olla keneltäkään pois.
Mutta uskooko taiteen virallinen kenttä samalla tavoin itseensä ja tekemiseensä, ainakaan siltä ei näytä, koska uraa ei kyetä tekemään ilman alan toimijoiden ihmis- ja perusoikeuksien toteutumisen estämistä!!! - Ja tuo....
Oikeudeton kirjoitti:
Alfa-artin porukka on tavallaan pelannut itsensä pussiin, mutta enpä viitsi kertoa enempää, miettiköön itse kun kerran kuvittelevat niin smartteja olevansa.
Ja parasta olisikin reilusti myöntää tapahtunut, pyytää vilpittömästi anteeksi aiheuttamaansa harmia ja palauttaa reilusti yhden taiteilijan oikeudet täysimääräisinä!
Samaa muuten kannattaisi harkita niin taidemaalariliiton kuin helsingin taiteilijaseurankin, ja tähänkin olisi olemassa erittäin hyvät perusteet, mutta jääköön nekin mainitsematta ja miettiköön asioita itse, koska siellä taiteen virallisellakin kentällä kuvitellaan olevan niin smartteja myös!
Mutta jos näitä oikeuksia ei uskalleta palauttaa, niin taiteen maratonilla juoksu on vielä kesken ja voittaja selviää vasta maaliviivalla! Tosin olisi mukavaa päästä kilpailemaan oikein teoksilla näiden taiteen virallisten piirien raukkisten kanssa ja katsoa mihin heistä oikein on, alfa-artissa vastusta ei ollut rehellisessä kilpailussa itse taiteella, siksipä otettiinkin laittomat keinot käyttöön, jotta olisi edes jollain millä kilpailla! tosin se ei mairittele näitä "taiteilijoita"
Olisikin mukava päästä laittamaan oikein jauhot suuhun tälle viralliselle naurettavan lapselliselle ihmis- ja perusoikeusrikollisten hiekkalaatikkoporukalle, joka ei uraansa muuten pysty tekemään, kuin estämällä alan toimijoiden ihmis- ja perusoikeuksien toteutumisen!
Itse olen aina ollut erittäin varma omista tekemisistäni ja olen aivan varma että rehellisessä kilpailussa itse taideteoksilla minua on hyvin vaikea voittaa. Minä oikeasti uskon tekemiseeni ja sen ainutlaatuisuuteen, sekä ideoideni kantavuuteen! Eikä sen pitäisi olla keneltäkään pois.
Mutta uskooko taiteen virallinen kenttä samalla tavoin itseensä ja tekemiseensä, ainakaan siltä ei näytä, koska uraa ei kyetä tekemään ilman alan toimijoiden ihmis- ja perusoikeuksien toteutumisen estämistä!!!...vainoharhaisuutesi näyttää edelleenkin voivan hyvin. Mistä voit päätellä että esimerkiksi minä olisin jotenkin osallisena näiden mukana joita syyttelet? (tarkoitan koulua ja sen oppilaita ja opettajia)
Näytät kuvittelevan ihan harhoja! Voi kun tietäisit oikeasti kuka- ja ketkä ovat saaneet sinut 'sätkyttelemään' kuin marinettinukke! Menettäisit ihan oikeasti hermosi jos sen tietäisit Make! Ehkä se sulle joskus valkeaa. Muistaakseni olit kerran silloin 'aikojen alussa' kehaissut ja varoitellut erästäkin taiteilijaa jotenkin näin että: "varoitan sinua että minun kaverini ovat minun kehuneet olevan vi*tuilun maailmanmestari joten tulet jäämään aina toiseksi" Muistatko tuollaista sanoneesi joskus jollekin?
Noh, nuo meriittisi ovatkin sitten osoittautuneet kovin köykäiseksi! Sinulla on mennyt pikemminkin itkun puolelle ja toistelet vain niitä maneerejasi nimettömistä selkäänpuukottajista jne...
Koska tuolle sinun idioottimaiselle toiminnallesi palstalla on tulossa loppu tuon tulevan uudistuksen johdosta niin ajattelin että olkoon tämä postaus ikäänkuin yhteenveto tähänastisesta.
Niinkuin huomaat, se ei sinua todellakaan mairittele! Sinä ja tuo kanssasi yhtä yksinkertainen kaverisi- jolle muuten tuossa edellisessä postauksessasi 'ansiokkaasti' (Heh heh) vastasit olette todellakin jääneet mopen osalle kaikessa kommunikoinneissa tällä palstalla, joten sinun ei todellakaan kannata tuntea voitonriemua! Sinua- ja teitä molempia paskiaisia on viety kuin pässiä narusta ettekä te edes sitä ymmärrä. Kaljupää ei aina takaa sitä että siellä olisi järkeä- vastoin sitä vanhaa sanontaa.
Joten sinä Marionettinukke siellä! olet todellakin kohdistanut sen kiukkusi ihan väärään suuntaan! Ehkä se sinulle vielä joskus paljastuu ja silloin toivoisin olevani kärpäsenä katossa ja nähdä sen kaamean vi*utuksesi.
Olen nääs lähempänä kuin olet kuvitellut! - TEHKÄÄ JOTAIN!!!
Ja tuo.... kirjoitti:
...vainoharhaisuutesi näyttää edelleenkin voivan hyvin. Mistä voit päätellä että esimerkiksi minä olisin jotenkin osallisena näiden mukana joita syyttelet? (tarkoitan koulua ja sen oppilaita ja opettajia)
Näytät kuvittelevan ihan harhoja! Voi kun tietäisit oikeasti kuka- ja ketkä ovat saaneet sinut 'sätkyttelemään' kuin marinettinukke! Menettäisit ihan oikeasti hermosi jos sen tietäisit Make! Ehkä se sulle joskus valkeaa. Muistaakseni olit kerran silloin 'aikojen alussa' kehaissut ja varoitellut erästäkin taiteilijaa jotenkin näin että: "varoitan sinua että minun kaverini ovat minun kehuneet olevan vi*tuilun maailmanmestari joten tulet jäämään aina toiseksi" Muistatko tuollaista sanoneesi joskus jollekin?
Noh, nuo meriittisi ovatkin sitten osoittautuneet kovin köykäiseksi! Sinulla on mennyt pikemminkin itkun puolelle ja toistelet vain niitä maneerejasi nimettömistä selkäänpuukottajista jne...
Koska tuolle sinun idioottimaiselle toiminnallesi palstalla on tulossa loppu tuon tulevan uudistuksen johdosta niin ajattelin että olkoon tämä postaus ikäänkuin yhteenveto tähänastisesta.
Niinkuin huomaat, se ei sinua todellakaan mairittele! Sinä ja tuo kanssasi yhtä yksinkertainen kaverisi- jolle muuten tuossa edellisessä postauksessasi 'ansiokkaasti' (Heh heh) vastasit olette todellakin jääneet mopen osalle kaikessa kommunikoinneissa tällä palstalla, joten sinun ei todellakaan kannata tuntea voitonriemua! Sinua- ja teitä molempia paskiaisia on viety kuin pässiä narusta ettekä te edes sitä ymmärrä. Kaljupää ei aina takaa sitä että siellä olisi järkeä- vastoin sitä vanhaa sanontaa.
Joten sinä Marionettinukke siellä! olet todellakin kohdistanut sen kiukkusi ihan väärään suuntaan! Ehkä se sinulle vielä joskus paljastuu ja silloin toivoisin olevani kärpäsenä katossa ja nähdä sen kaamean vi*utuksesi.
Olen nääs lähempänä kuin olet kuvitellut!Olen jo kauan lukenut näitä vuodatuksia, joista sinun tämänkertaisesi oli luokattoman alatasoinen jo kieliasultaan, saati sitten sisällöltään. Mikähän sinunkin osuutesi asiassa mahtaa olla, mutta ei kauniilta näytä. Jotenkin näytät kiinteästi kuuluvan asianosaisiin ja jopa uhkailet. Juuri sinun kaltaistesi takia asia pitäisi selvittää pohjamutiaan myöten, sillä hätähuudot alkavat olla hälyttäviä.
Mikä on sellainen koulu, joka lusmuilee eikä vastaa huutoon, vaan asianosaiset piilottelevat kirjoitellen nimimerkkien takaa?
Huonoa omaatuntoa, pelkoa, loukattua itsetuntoa, mitä?
Mitä paljonpuhutussa kokouksessa tapahtui?
Mistä hätähuutajaa syytettiin?
Erotettiinko hänet koulusta?
Millä perusteilla?
Tämä juttu tuskin loppuu, ennen kuin asia tulee perin pohjin selvitetyksi. Sitä koulu ei näköjään aio tehdä, vaan kuvittelee olevansa haavoittamaton. Sivusta seuraajalla alkaa olla tunne, että koulun maine on jo kärsinyt, koska asiaa ei tahdota avata eikä hoitaa pois päiväjärjestyksestä.
Alfa Artin osastolla näin muuten messukeskuksessa kertaalleen maalauksia, jotka eivät ainakaan minua tasoltaan häikäisseet. Tekijöinä laitoksen opettaja/opettajat. Olin tyytyväinen, ettei tarvinnut voittaa arvonnassa palkintona ollutta maalausta. Vain se kokemus itse koulusta, josta muuten en tiedä mitään.
Rekisteröidyllä nimimerkilläni en halua puuttua tähän lantakasaan, joten kirjoittelen puskasta ihan vain saadakseni olla rauhassa ilman muuta tulevilta solvauksilta. Rekatullakin olisin aivan samaa miueltä, mutta miksi en puskista kun asianosaisetkin. ;) - Nyt kun kerran...
TEHKÄÄ JOTAIN!!! kirjoitti:
Olen jo kauan lukenut näitä vuodatuksia, joista sinun tämänkertaisesi oli luokattoman alatasoinen jo kieliasultaan, saati sitten sisällöltään. Mikähän sinunkin osuutesi asiassa mahtaa olla, mutta ei kauniilta näytä. Jotenkin näytät kiinteästi kuuluvan asianosaisiin ja jopa uhkailet. Juuri sinun kaltaistesi takia asia pitäisi selvittää pohjamutiaan myöten, sillä hätähuudot alkavat olla hälyttäviä.
Mikä on sellainen koulu, joka lusmuilee eikä vastaa huutoon, vaan asianosaiset piilottelevat kirjoitellen nimimerkkien takaa?
Huonoa omaatuntoa, pelkoa, loukattua itsetuntoa, mitä?
Mitä paljonpuhutussa kokouksessa tapahtui?
Mistä hätähuutajaa syytettiin?
Erotettiinko hänet koulusta?
Millä perusteilla?
Tämä juttu tuskin loppuu, ennen kuin asia tulee perin pohjin selvitetyksi. Sitä koulu ei näköjään aio tehdä, vaan kuvittelee olevansa haavoittamaton. Sivusta seuraajalla alkaa olla tunne, että koulun maine on jo kärsinyt, koska asiaa ei tahdota avata eikä hoitaa pois päiväjärjestyksestä.
Alfa Artin osastolla näin muuten messukeskuksessa kertaalleen maalauksia, jotka eivät ainakaan minua tasoltaan häikäisseet. Tekijöinä laitoksen opettaja/opettajat. Olin tyytyväinen, ettei tarvinnut voittaa arvonnassa palkintona ollutta maalausta. Vain se kokemus itse koulusta, josta muuten en tiedä mitään.
Rekisteröidyllä nimimerkilläni en halua puuttua tähän lantakasaan, joten kirjoittelen puskasta ihan vain saadakseni olla rauhassa ilman muuta tulevilta solvauksilta. Rekatullakin olisin aivan samaa miueltä, mutta miksi en puskista kun asianosaisetkin. ;)...ollaan livenä palstalla niin toivottavasti ymmärrät että kyseiset syytökset ei todellakaan koske minua! Sokea Elsakin jo näkee että yrität viedä tuon vainoharhaisen kaverisi geissiä "loppuun saakka". Et kaiken lisäksi ymmärrä luettua tekstiä! Tulee väistämättä mieleeni että teillä "peräkamaripojilla" ei ole oikein todellisuudentajua siinä suuressa kiihkossanne! Jopa tälläkin palstalla ihan suvaitaan sellainen asia että saatte ihan oikeasti ottaa kantaa edelliseen postaukseen. Eikä haittaa yhtään vaikka ymmärtäisit mitä sinullekin kirjoitin.
Toivottavasti tajuat mitä tarkoitan!
Ihmiset kyllä ymmärtävät mistä kenkä puristaa ja mikä on totuus tuossa teidän "kampanjassanne" kun googlettavat "peräkamaripoikia" ja usko tai älä, ne osaavat tehdä kyllä myös johtopäätöksiä asiassa!!!
Minä itse kyllä olen kaukana noista kuvioistanne enkä kuulu tuohon. Usko huviksesi.
Tajuatko ollenkaan että "jätät jälkiä" täällä!? - Per ele
Nyt kun kerran... kirjoitti:
...ollaan livenä palstalla niin toivottavasti ymmärrät että kyseiset syytökset ei todellakaan koske minua! Sokea Elsakin jo näkee että yrität viedä tuon vainoharhaisen kaverisi geissiä "loppuun saakka". Et kaiken lisäksi ymmärrä luettua tekstiä! Tulee väistämättä mieleeni että teillä "peräkamaripojilla" ei ole oikein todellisuudentajua siinä suuressa kiihkossanne! Jopa tälläkin palstalla ihan suvaitaan sellainen asia että saatte ihan oikeasti ottaa kantaa edelliseen postaukseen. Eikä haittaa yhtään vaikka ymmärtäisit mitä sinullekin kirjoitin.
Ihmiset kyllä ymmärtävät mistä kenkä puristaa ja mikä on totuus tuossa teidän "kampanjassanne" kun googlettavat "peräkamaripoikia" ja usko tai älä, ne osaavat tehdä kyllä myös johtopäätöksiä asiassa!!!
Minä itse kyllä olen kaukana noista kuvioistanne enkä kuulu tuohon. Usko huviksesi.
Tajuatko ollenkaan että "jätät jälkiä" täällä!?"Tajuatko ollenkaan että "jätät jälkiä" täällä!?"
Oliko tuo uhkaus? - Näin on!
Ja tuo.... kirjoitti:
...vainoharhaisuutesi näyttää edelleenkin voivan hyvin. Mistä voit päätellä että esimerkiksi minä olisin jotenkin osallisena näiden mukana joita syyttelet? (tarkoitan koulua ja sen oppilaita ja opettajia)
Olen nääs lähempänä kuin olet kuvitellut!""Voi kun tietäisit oikeasti kuka- ja ketkä ovat saaneet sinut 'sätkyttelemään' kuin marinettinukke! Menettäisit ihan oikeasti hermosi jos sen tietäisit Make! Ehkä se sulle joskus valkeaa. Muistaakseni olit kerran silloin 'aikojen alussa' kehaissut ja varoitellut erästäkin taiteilijaa jotenkin näin että: "varoitan sinua että minun kaverini ovat minun kehuneet olevan vi*tuilun maailmanmestari joten tulet jäämään aina toiseksi" Muistatko tuollaista sanoneesi joskus jollekin?""
Kuule sinun toimintasi ei ole vittuilua, vaan kateellista ja sairasta ajojahtia ja kiusaamista, jota teet hyvin raukkamaisesti nimimerkkisi suojasta. Vittuilu tehdään edestäpäin rehdisti, niin että vastapuolella on sama mahdollisuus puolustautua, kuin vittuilijalla vittuilla! Joten älä esitä mitään vittuilun mestaria, koska tekemisesi tunnusmerkit täyttävät vain kateellisen sairaan ihmisen lapsellisen ajojahdin ja kiusaamisen kateutensa kohdetta vastaan! - TEHKÄÄ JO JOTAIN!!!
Nyt kun kerran... kirjoitti:
...ollaan livenä palstalla niin toivottavasti ymmärrät että kyseiset syytökset ei todellakaan koske minua! Sokea Elsakin jo näkee että yrität viedä tuon vainoharhaisen kaverisi geissiä "loppuun saakka". Et kaiken lisäksi ymmärrä luettua tekstiä! Tulee väistämättä mieleeni että teillä "peräkamaripojilla" ei ole oikein todellisuudentajua siinä suuressa kiihkossanne! Jopa tälläkin palstalla ihan suvaitaan sellainen asia että saatte ihan oikeasti ottaa kantaa edelliseen postaukseen. Eikä haittaa yhtään vaikka ymmärtäisit mitä sinullekin kirjoitin.
Tajuatko ollenkaan että "jätät jälkiä" täällä!?Ensinnäkään en ole poika enkä varsinkaan peräkamarista, enkä edes ymmärrä mihin viittaat jollain peräkamarilla. En ole sidoksissa mitenkään Oikeudettomaan, usko se tai älä, et minua mitenkään voi liittää häneen. En tunne edes henkiiöä, mutta osaan lukea! Olen nähnyt samaa toivomusta asioiden korjaamiseen tai käsittelyyn jo vuosien ajan.
Minun jälkiäni muuten saa ihan rauhassa jäljittää, ei niistä mitään hämärää löydy, en vain halua solvausten kohteeksi ja siksi puskasta. Ja kun kyseessä on kaltaisesi uhkailija, niin parempi niin. Puskistahan sinäkin muuten, ehkä huomasit, mutta voidaanhan sinutkin jäljittää.:) Ei vaan edes kiinnosta.
Kirjoitat asian vierestä, kun käännät puheen minuun. Nyt ei ollut kai kyse minusta, vaan yhden maalarin hätähuudosta. Miten olisi kauan toivomansa asioiden tutkiminen minun, täysin sivullisen, tutkimiseni sijasta? Tämä on totisesti jo alkanut herättää ihmetystä, miksi koulu ei vastaa huutoihin jollakin tavalla. Eikö niin ole hyvän tavan mukaisesti toimittava. Nyt en väitä, että hätähuutaja olisi toiminut oikein, sitähän en voi tietää, koska en tiedä asiasta muuta kuin mitä vuosia on tänne siitä voihkittu.
- Tänäänkö...
...palstan piti muuttua..?
En huomaa mitään eroa vanhaan!- Hei elä....
...ole malttamaton! Kaikki tapahtuu ajallaan. Se nyt ainakin on selvää että muutamien "silmukka kiristyy" jo tuolla ulkopuolellakin mikäli tein oikeita johtopäätöksiä tulleiden kontaktien perusteella. Olisi suoranainen ihme jos ei noin tapahtuisi.
Odotellaan ja toivotaan parasta "roistot linnaan" periaatteella! :D - Palstan...
Hei elä.... kirjoitti:
...ole malttamaton! Kaikki tapahtuu ajallaan. Se nyt ainakin on selvää että muutamien "silmukka kiristyy" jo tuolla ulkopuolellakin mikäli tein oikeita johtopäätöksiä tulleiden kontaktien perusteella. Olisi suoranainen ihme jos ei noin tapahtuisi.
Odotellaan ja toivotaan parasta "roistot linnaan" periaatteella! :D... monivuotinen ajojahti yhtä taiteilijaa kohtaan tuntuu minimoituneen, onkohan virkavalta kaapannut kyseiset henkilöt talteen hoitoonohjausta varten?
- Selitys....
....lienee se niinkuin edellinenkin kirjoittaja tuossa sanoi, "yhden taiteilijan" silmukka on jo tainnut kiristyä ihan uhkatiukalle eikä sillä taida enää olla varaa noihin laittomiin nettisolvauksiin ja kunnianloukkauksiin- ja hyvä niin! Jokin roti tuollaisella uhkarohkeudellakin pitää olla.
Toisaalta, jos ei enää ole mitään menetettävää niin se kulminoituu juuri tuolla tavalla- eli ottaa "lunta tupaan" hälläväliä tyyliin kun uskoo että elämä ei enää pahemmaksi voi muuttua.
Narsistin oivallukset ovat joskus ihmeelliset! ;)- "listoittamaton"
Muuta eroa minäkään en näe palstalla kuin tuon Narsistin puuttuminen palstalta!?
Toivottavasti palstan tämänhetkinen "olotila" on pysyvä!
Ehkä täällä vihdoinkin pystytään keskustelemaan muustakin kuin yhden "raukan" oikeudettomuudesta! ;-)
Muuten, toi aloitus oli ihan käsittämätön kaikessa sairaudessaan??? Onko ylipäätään tuollainen edes luvallista palstan sääntöjen puitteissa??? Vai onko tuo ihan tahallaan jätetty huomioimatta?
Ainakin tuon kirjoittaja tuntuu olevan mielestäni jopa vakavasti "syyntakeeton"- ellei nyt ihan sairas!? Miksi he*vetissä tuollaisia ketjunaloituksia edes saa tehdä???? - Minä...
"listoittamaton" kirjoitti:
Muuta eroa minäkään en näe palstalla kuin tuon Narsistin puuttuminen palstalta!?
Toivottavasti palstan tämänhetkinen "olotila" on pysyvä!
Ehkä täällä vihdoinkin pystytään keskustelemaan muustakin kuin yhden "raukan" oikeudettomuudesta! ;-)
Muuten, toi aloitus oli ihan käsittämätön kaikessa sairaudessaan??? Onko ylipäätään tuollainen edes luvallista palstan sääntöjen puitteissa??? Vai onko tuo ihan tahallaan jätetty huomioimatta?
Ainakin tuon kirjoittaja tuntuu olevan mielestäni jopa vakavasti "syyntakeeton"- ellei nyt ihan sairas!? Miksi he*vetissä tuollaisia ketjunaloituksia edes saa tehdä????...en huomaa muuta eroa kuin että vuosikausia kestävä ajojahti yhtä huippulahjakasta kohtaan on alkanut vähentyä huomattavasti! Enää ei raukkikset joukolla ole puukottamassa häntä selkään nimeltä mainiten!
- Gideonic
Palstan uudistusta ei sitten tullutkaan, ainakaan sellaista joita nämä palstan raukkikset haluaisivat, oikeuksia näköjään haetaan entiseen malliin! Ja sehän raukkisten tarkoituksena oli lopettaa palstan uudistuksen myötä!
Taisi karahtaa kiville koko yritys vaientaa oikeudenhakija? - P*skiainen
Eli yhdellä ja samalla nimimerkillä kirjoittaminen estää sun oikeuden haun? Miksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 134959
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten302772Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514