Juu elikkäs mitäs mieltä olette kyseisestä artistista. Itse pidän kovasti erityisesti seuraavista kappaleista: Viisi pitkää yötä, Taksin taustapeili, Pyörät pyörimään, Rekkamies, Huomenta Suomi, Kotiinpäin ja Valtion rautateillä matkustan. Mahtaakos täällä olla muita Matti Esko-faneja?
Matti Esko
14
1347
Vastaukset
- TÄYTYY ZANOO ET HITON HYVÄ ...
TYKKÄÄN VARSINKIN HUOMENTA SUOMI. REKKAMIES.NÄIN SUOMI PYSYY PYÖRILLÄÄN KAPPALEISTA
- PITKÄ URA
41 VUOTTA YHTEENSÄ MUUSIKKONA. 1963 - 2004. LÖYTYY NÄILTÄ LEVYILTÄ FINNHITS 3 - 4 LP B - PUOLI JENNIE JENNIE BERGHAGEN. KUUSAMO CUTOGNO - VAINIO. REKKAMIES < TANSSIN KANSSASI TAAS LÄHEKKÄIN VAINIO - SAMULI. TÄHTIJAHTI 1969 < KOSKAAN ET MUUTTUA SAA ADAGIO CARDINAL BOYER - VASQUES VAINIO
- Neito81
Omia suosikkibiisejäni ovat: Päiväunta, Lämmin,hellä,pehmoinen, Isäni maa, Missä olit silloin, Näin viime yönä meistä unta, Trasselijussin salsa, Rekkamies, Risteysasema jne.
Matti on mielestäni jokseenkin aliarvostettu artisti,valitettavasti.- Jäpä80
Että muitakin Matti-faneja löytyy ja vieläpä alle nelikymppisiä..:) Kovasti vaan mieltäni on pahoittanu kun en mistään noita biisejä oo löytäny, esim. just tuon missä olit silloin-biisin muistan kuulleeni..Niitä vanhempia biisejä siis oon etsiskelly, vinkkejä mistä löytyis?
- Neito81
Jäpä80 kirjoitti:
Että muitakin Matti-faneja löytyy ja vieläpä alle nelikymppisiä..:) Kovasti vaan mieltäni on pahoittanu kun en mistään noita biisejä oo löytäny, esim. just tuon missä olit silloin-biisin muistan kuulleeni..Niitä vanhempia biisejä siis oon etsiskelly, vinkkejä mistä löytyis?
Matti Eskon vanhempia tuotoksia mm. ariman.fi:stä,löytyy edullisesti käytettyjä.
Missä olit silloin-biisi löytyy ainakin levyltä Miehen tie.Kannattaa käydä myös Ylen äänitearkistoa tutkimassa. - riittinen
Neito81 kirjoitti:
Matti Eskon vanhempia tuotoksia mm. ariman.fi:stä,löytyy edullisesti käytettyjä.
Missä olit silloin-biisi löytyy ainakin levyltä Miehen tie.Kannattaa käydä myös Ylen äänitearkistoa tutkimassa.Antikvariaatti felksiltä olen löytänyt sellaisia levyjä, joita en uskonut enää mistään löytäväni.
Matille vaan terveisiä toiselta entiseltä oululaiselta.(tunnetaan)
- fani
Äänitteitä ei löydy CD.nä mistään mutta olen löytänyt kirppareilta vanhoja älppäreitä ja etsinyt vintin komerosta käytetyn levysoittimen.
- fani
On tosi sääli ettei Matti keikkaile juuri ollenkaan täällä Turun seudulla. On ihan ikävä.
- Masa
Kerrassaan mahtava laulaja, tapasin Virtas-viikoilla Jämsänkoskella ja sain nimmarin Viisi pitkää yötä levyyn. Ystävällinen ja mukava mies ja aivan mahtava laulaja!
- 987
OISKO IHAN NIMMARILLAKIN
- Anonyymi
MUN FAVE JONKA BIISIN LAULOIN TÄNÄÄN TYÖPAIKKANI KARAOKESSSA
- Anonyymi
TYKKÄÄN JA ERITOTEN SEN 80-LUVUN TUOTANNOSTA
- Anonyymi
Matti Esko ei ole huippu, mutta on yleispätevä ja laulaa tekstiä paremmin kuin moni muu yhteensä. Ei huippulaulaja teknisesti mutta osaa ymmärtää "tekstilaulamisen" paremmin kuin moni muu yhteensä. Sen laulaminen on siis vähän kaksipiippuinen juttu. Kun minusta hän on upea tekstin laulaja niin hän paikkaa sillä todella hyvin pieniä puutteitansa laulutekniikassa. Ei hän tekninisesti mikään huono laulaja ole, mutta vahvuudet tekstin välittäjänä. Hänen rekkamies -biisi on ehkä minulle se merkittävin johon liittyy hauskojakin muistoja kun ala asteella lauloin sitä välitunnilla niin meinasi Lauria hermostuttaa kun lauloin sitä rekkamies kohtaa ylinopealla tempolla.
- Anonyymi
Hyvä oli aikoinaan mutta nykyään ei CD:T tee kauppaansa, taidan käyttää askarteluun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3177424Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662146- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161362- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91231Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691210RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541146Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019