Matti Esko

plöö

Juu elikkäs mitäs mieltä olette kyseisestä artistista. Itse pidän kovasti erityisesti seuraavista kappaleista: Viisi pitkää yötä, Taksin taustapeili, Pyörät pyörimään, Rekkamies, Huomenta Suomi, Kotiinpäin ja Valtion rautateillä matkustan. Mahtaakos täällä olla muita Matti Esko-faneja?

14

1164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TÄYTYY ZANOO ET HITON HYVÄ ...

      TYKKÄÄN VARSINKIN HUOMENTA SUOMI. REKKAMIES.NÄIN SUOMI PYSYY PYÖRILLÄÄN KAPPALEISTA

    • PITKÄ URA

      41 VUOTTA YHTEENSÄ MUUSIKKONA. 1963 - 2004. LÖYTYY NÄILTÄ LEVYILTÄ FINNHITS 3 - 4 LP B - PUOLI JENNIE JENNIE BERGHAGEN. KUUSAMO CUTOGNO - VAINIO. REKKAMIES < TANSSIN KANSSASI TAAS LÄHEKKÄIN VAINIO - SAMULI. TÄHTIJAHTI 1969 < KOSKAAN ET MUUTTUA SAA ADAGIO CARDINAL BOYER - VASQUES VAINIO

    • Neito81

      Omia suosikkibiisejäni ovat: Päiväunta, Lämmin,hellä,pehmoinen, Isäni maa, Missä olit silloin, Näin viime yönä meistä unta, Trasselijussin salsa, Rekkamies, Risteysasema jne.

      Matti on mielestäni jokseenkin aliarvostettu artisti,valitettavasti.

      • Jäpä80

        Että muitakin Matti-faneja löytyy ja vieläpä alle nelikymppisiä..:) Kovasti vaan mieltäni on pahoittanu kun en mistään noita biisejä oo löytäny, esim. just tuon missä olit silloin-biisin muistan kuulleeni..Niitä vanhempia biisejä siis oon etsiskelly, vinkkejä mistä löytyis?


      • Neito81
        Jäpä80 kirjoitti:

        Että muitakin Matti-faneja löytyy ja vieläpä alle nelikymppisiä..:) Kovasti vaan mieltäni on pahoittanu kun en mistään noita biisejä oo löytäny, esim. just tuon missä olit silloin-biisin muistan kuulleeni..Niitä vanhempia biisejä siis oon etsiskelly, vinkkejä mistä löytyis?

        Matti Eskon vanhempia tuotoksia mm. ariman.fi:stä,löytyy edullisesti käytettyjä.

        Missä olit silloin-biisi löytyy ainakin levyltä Miehen tie.Kannattaa käydä myös Ylen äänitearkistoa tutkimassa.


      • riittinen
        Neito81 kirjoitti:

        Matti Eskon vanhempia tuotoksia mm. ariman.fi:stä,löytyy edullisesti käytettyjä.

        Missä olit silloin-biisi löytyy ainakin levyltä Miehen tie.Kannattaa käydä myös Ylen äänitearkistoa tutkimassa.

        Antikvariaatti felksiltä olen löytänyt sellaisia levyjä, joita en uskonut enää mistään löytäväni.
        Matille vaan terveisiä toiselta entiseltä oululaiselta.(tunnetaan)


    • fani

      Äänitteitä ei löydy CD.nä mistään mutta olen löytänyt kirppareilta vanhoja älppäreitä ja etsinyt vintin komerosta käytetyn levysoittimen.

    • fani

      On tosi sääli ettei Matti keikkaile juuri ollenkaan täällä Turun seudulla. On ihan ikävä.

    • Masa

      Kerrassaan mahtava laulaja, tapasin Virtas-viikoilla Jämsänkoskella ja sain nimmarin Viisi pitkää yötä levyyn. Ystävällinen ja mukava mies ja aivan mahtava laulaja!

      • 987

        OISKO IHAN NIMMARILLAKIN


    • Anonyymi

      MUN FAVE JONKA BIISIN LAULOIN TÄNÄÄN TYÖPAIKKANI KARAOKESSSA

    • Anonyymi

      TYKKÄÄN JA ERITOTEN SEN 80-LUVUN TUOTANNOSTA

    • Anonyymi

      Matti Esko ei ole huippu, mutta on yleispätevä ja laulaa tekstiä paremmin kuin moni muu yhteensä. Ei huippulaulaja teknisesti mutta osaa ymmärtää "tekstilaulamisen" paremmin kuin moni muu yhteensä. Sen laulaminen on siis vähän kaksipiippuinen juttu. Kun minusta hän on upea tekstin laulaja niin hän paikkaa sillä todella hyvin pieniä puutteitansa laulutekniikassa. Ei hän tekninisesti mikään huono laulaja ole, mutta vahvuudet tekstin välittäjänä. Hänen rekkamies -biisi on ehkä minulle se merkittävin johon liittyy hauskojakin muistoja kun ala asteella lauloin sitä välitunnilla niin meinasi Lauria hermostuttaa kun lauloin sitä rekkamies kohtaa ylinopealla tempolla.

    • Anonyymi

      Hyvä oli aikoinaan mutta nykyään ei CD:T tee kauppaansa, taidan käyttää askarteluun.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      313
      3566
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1669
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1425
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1290
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1250
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      49
      1212
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      182
      1161
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1147
    Aihe