Miten päästä eroon kummituksesta?

Jeespanderi

Ok, elikkä kavereitten kaa avattiin vahingossa portti tuonpuoleiseen ja mun kaveri unohti sitten tehdä loitsun, jolla estetään haamujen tulo mun kämppään. Meinattiin katos alunperin vain katsoa minkä näköstä porukkaa siellä olisi, mutta nyt yks kummitus sitten tuli mun asuntoon.

Mitens tämä nyt kun tämä haamu aina välillä syö mun ruokia ja yöllä popittaa musaa niin kovaa että naapurit alkaa kohta valittaan tästä mulle, vaikka en ole mitään tehnyt... Tosin välillä se kyllä auttaakin mua ja kysyy esim. ''tarvitko apua noitten pyykkien kanssa?''. Kerran jopa hieroi mun jalkoja.

Mutta kyllä tämä silti vähän karmii että mulla on tällänen kämppis... pitäskö tästä ilmottaa isännöitsijälle vai onko jotain loitsuja jolla tämän sais lähetettyä takasin? Tämä haamu sanoo ettei häntä haittaa asua kanssani, mutta jos hän ei kohta palaile takaisin omaan maailmaansa niin hän saa huutia vaimoltaan.

Mitenkä ratkaisen tämän tilanteen?

5

519

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirppunen123

Vaikuttaa erittäin hyväntahtoiselta, vaikka piruileekin välillä. Jos mahdollista niin kysy hengeltä, että pystyykö hän yksin palaamaan tuonpuoleiseen ja jos pystyy niin menisikö. Jos taas ei niin katsot netistä manaajien tai sellaisten yhteystietoja jotka auttavat hengen takaisin sinne minne se kuuluukin. Henki tahtoo sinulle hyvää joten koeta hyväksyä sen läsnäolo ja avuliaisuus toistaiseksi. Voit pitää sille saarnan talon säännöistä joita senkin tulee noudattaa, eli ei yöllisiä popituksia eikä jääkaapin tyhjentämistä. Tsemppiä!

• hahhah naurumaija

totaalisesti repesi tolle alotukselle.
      Nauran jo vedet silmissä.

• mä tiedän! stop the bad trolling

• ooookkkkkkooooo

Hei tää palsta ei todellakaan ole mikään trollipalsta, kummituksia on oikeasti olemassa. Miksi käyt täällä jos et usko kummituksiin...?

Itsellänikin oli samanlainen tilanne kun kerran kännissä aukaistiin helvetin portit (kännissä se oli hyvä idea) niin pari demonia pääsi mun asuntoon vilistään vapaasti. Pahaa nekään eivät onneksi halunneet.

Tosin näyttivät olevan riippuvaisia alkoholista... rahaa heillä meni jaloviinaan varmaan 300€ viikossa. Päätin sitten että perustan yrityksen näiden kanssa ja hyvin on yritys pyörinyt kun nämä demonit ovat systeemin ulkopuolella = ilmaista työvoimaa

• tee parannus

Ei auta muu kuin kääntymien totaalisesti Jumalan puoleen ja antamalla elämä Jeesukselle.
      On vaarallsita leikitellä pimeyden voimilla. Moni on päätynyt mielisairauteen jopa loppuelämäkseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      192
      1368
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      903
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      862
    4. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      52
      761
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      758
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      253
      637
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      320
      614
    8. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      595
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      589
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      584
    Aihe