Olen normaali pirteä poika. Mutta en aina. Pystyn näkemään pimeässä. Voin. satuttaa ihmisiä mielen voimalla. Pystyn puremaan kiven halki. Tuntuu kuin olisin itse paholainen
olenko...
8
154
Vastaukset
- pojasta
Olet kaukana normaalista.
- Juup
Ihan tavallista samaa täällä. negoilu on niin helppoa ja vaivatonta. Mutta se se vasta jotain on kun pystyy parantamaan. Positiivisuus vaatii todella todella paljon enemmän voimaa.
- en tiedä kuka olen
Mut pystyn vaan tuhoamaan. Ennen lomaa melkein tapoin yhen tyypin. Käveli katoksen alla jost roikku isoja jääpuikkoja ja tiputin ne sen päälle. Tosin outoo oli etten koskenutkaan niihin. Onneks se ehti väistää
- assist
Mikäkö olet? Olet trolli. Eli henkilö, joka aiheuttaa yleistä hämmennystä.
- noitakomuka
Ite joskus kauan aikaa sitte yritin kovasti tuottaa vahinkoa muille, mut se ei vaan onnistunut. Ei vaikka kuinka manasin ja yritin saada kaikenlaista pahaa aikaseks mun koulukiusaajille.
Myöhemmin huomasin et mun kyvyt ei oo tarkotettu semmoseen. Mun käsillä on tarkostus parantaa. Paransin oman isoäidin keuhkokuumeesta ajatuksen voimalla, tai mielikuvallisesti käsillä kuljetin hänelle hyvää energiaa ja otin pois pahaa... en tiiä.. en osaa itekään selittää miten kaikki tapahtu.En oikeesti pidä tätä mitenkään järkevänä, mut se vaan toimi niin. Mun isoäiti parani.
Nyt paljon myöhemmin en oo tehny mitään. Koska mun mielestä nää kaikki taika jutut on huuhaata, mut silti... mä saan mun käsillä hyvää aikaan.- en tiedä mikä olen
Mut sitä on käynyt nykyään paljon. Onnistun satuttamaan muita. Sit näen tapahtumii ennalta. Viimeks oli se bussiturma. Näin unta et olin bussissa joka vaan ryttäänty ja viikon päästä se tapahtu. Bussiturma jossa kuoli kymmeniä.
- iPOP
en tiedä mikä olen kirjoitti:
Mut sitä on käynyt nykyään paljon. Onnistun satuttamaan muita. Sit näen tapahtumii ennalta. Viimeks oli se bussiturma. Näin unta et olin bussissa joka vaan ryttäänty ja viikon päästä se tapahtu. Bussiturma jossa kuoli kymmeniä.
elä huoli,
itekkin luon kipua muille.
enkä mä oo siitä sen kummemmin murehtinut.
joo,en usko että sentään oisit piru.
ite en ainakaan oo.
mut sä tiiät sen ite jos oot pirun homis mitä tää tarkottaa.
no onnettomuudet on yleisii.
monestikkin kun ite tuun jonnekkin jotai surkeaa tapahtuu.
mut suosittelen meditointia ja tämmöseen perehtymistä.
se voisi tuoda rauhaa sieluun......... - en tiedä mikä olen
iPOP kirjoitti:
elä huoli,
itekkin luon kipua muille.
enkä mä oo siitä sen kummemmin murehtinut.
joo,en usko että sentään oisit piru.
ite en ainakaan oo.
mut sä tiiät sen ite jos oot pirun homis mitä tää tarkottaa.
no onnettomuudet on yleisii.
monestikkin kun ite tuun jonnekkin jotai surkeaa tapahtuu.
mut suosittelen meditointia ja tämmöseen perehtymistä.
se voisi tuoda rauhaa sieluun.........Tuntuu kuin olisin yhteydessä saatanaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123650MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar711928Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811214Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja651035Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33978Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778