olenko...

en tiedä mikä olen

Olen normaali pirteä poika. Mutta en aina. Pystyn näkemään pimeässä. Voin. satuttaa ihmisiä mielen voimalla. Pystyn puremaan kiven halki. Tuntuu kuin olisin itse paholainen

8

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pojasta

      Olet kaukana normaalista.

    • Juup

      Ihan tavallista samaa täällä. negoilu on niin helppoa ja vaivatonta. Mutta se se vasta jotain on kun pystyy parantamaan. Positiivisuus vaatii todella todella paljon enemmän voimaa.

      • en tiedä kuka olen

        Mut pystyn vaan tuhoamaan. Ennen lomaa melkein tapoin yhen tyypin. Käveli katoksen alla jost roikku isoja jääpuikkoja ja tiputin ne sen päälle. Tosin outoo oli etten koskenutkaan niihin. Onneks se ehti väistää


    • assist

      Mikäkö olet? Olet trolli. Eli henkilö, joka aiheuttaa yleistä hämmennystä.

    • noitakomuka

      Ite joskus kauan aikaa sitte yritin kovasti tuottaa vahinkoa muille, mut se ei vaan onnistunut. Ei vaikka kuinka manasin ja yritin saada kaikenlaista pahaa aikaseks mun koulukiusaajille.

      Myöhemmin huomasin et mun kyvyt ei oo tarkotettu semmoseen. Mun käsillä on tarkostus parantaa. Paransin oman isoäidin keuhkokuumeesta ajatuksen voimalla, tai mielikuvallisesti käsillä kuljetin hänelle hyvää energiaa ja otin pois pahaa... en tiiä.. en osaa itekään selittää miten kaikki tapahtu.En oikeesti pidä tätä mitenkään järkevänä, mut se vaan toimi niin. Mun isoäiti parani.

      Nyt paljon myöhemmin en oo tehny mitään. Koska mun mielestä nää kaikki taika jutut on huuhaata, mut silti... mä saan mun käsillä hyvää aikaan.

      • en tiedä mikä olen

        Mut sitä on käynyt nykyään paljon. Onnistun satuttamaan muita. Sit näen tapahtumii ennalta. Viimeks oli se bussiturma. Näin unta et olin bussissa joka vaan ryttäänty ja viikon päästä se tapahtu. Bussiturma jossa kuoli kymmeniä.


      • iPOP
        en tiedä mikä olen kirjoitti:

        Mut sitä on käynyt nykyään paljon. Onnistun satuttamaan muita. Sit näen tapahtumii ennalta. Viimeks oli se bussiturma. Näin unta et olin bussissa joka vaan ryttäänty ja viikon päästä se tapahtu. Bussiturma jossa kuoli kymmeniä.

        elä huoli,

        itekkin luon kipua muille.
        enkä mä oo siitä sen kummemmin murehtinut.
        joo,en usko että sentään oisit piru.
        ite en ainakaan oo.
        mut sä tiiät sen ite jos oot pirun homis mitä tää tarkottaa.

        no onnettomuudet on yleisii.
        monestikkin kun ite tuun jonnekkin jotai surkeaa tapahtuu.

        mut suosittelen meditointia ja tämmöseen perehtymistä.
        se voisi tuoda rauhaa sieluun.........


      • en tiedä mikä olen
        iPOP kirjoitti:

        elä huoli,

        itekkin luon kipua muille.
        enkä mä oo siitä sen kummemmin murehtinut.
        joo,en usko että sentään oisit piru.
        ite en ainakaan oo.
        mut sä tiiät sen ite jos oot pirun homis mitä tää tarkottaa.

        no onnettomuudet on yleisii.
        monestikkin kun ite tuun jonnekkin jotai surkeaa tapahtuu.

        mut suosittelen meditointia ja tämmöseen perehtymistä.
        se voisi tuoda rauhaa sieluun.........

        Tuntuu kuin olisin yhteydessä saatanaan


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5580
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3557
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1672
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      206
      1656
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      78
      1102
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1088
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      819
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      818
    Aihe