Swingers-club Mystique

10+1

Americanoksessa on paikka jossa ei käy juuri ketään (itse totesimme sen 4 kertaa)

Sisäänpääsymaksu vaihteli 25-50€:n välillä sisältäen 4 paukkua.

Poreammeen vettä ei ollut vaihdettu varmaan koskaan ja jälkeen ajatellen kukaan ei käynyt etukäteen suihkussa, (itse peseydymme aina ennen jacuzziin menoa) ja siihen vielä panoista tulevat tuotokset haisi iho lähinnä viemärille.

Suihkussa sai seistä tovin jos toisenkin että haju häipyi.

Jos swingers kiinnostaa niin Ingles on oikea paikka

12

6984

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6+3

      no huh, ei ole tullut mentyä eikä tuollanen kokemus saa innostumaankaan...

      mutta siis missä inglesissä on swingers mesta? ja onko se sitten ihan hyvä?

    • ???

      Americanos??? Mika paikka olla americanos??? Mita sina tarkota???

      • Ingles parempi

        Olipa hyvä saada näitä linkkejä. Tuossa on nurkilla pyöritty sen kymmenen kertaa useammankin pariskunnan kanssa, mutta eihän näistä tiedä.
        Edellinen vaimo oli nykyisen poikakaverinsa kanssa käynyt tällaisessa kuin "2x2 swingers". Paikka oli ollut aivan viimeisen päälle.
        Kun nykyinen ei ehdi, pyysi minut mukaan kahdeksi viikoksi. Ollaan tuossa rannan kupeessa Riu Maspalomas nimisessä paikassa. Hän on ollut siinä muutaman kerran ennenkin minua aikaisemman ukkonsa kanssa.
        Onko kokemusta tuosta hotellista. Onko ok?
        Kuinka tuo clubi. Onko kokemusta? Joka paikkaan syrjäisille kaduille en uskalla lähteä, on niitä niin monenlaista tullut nähtyä.
        No tässä välillä katsoinkin netistä. Tuo clubi vaikuttaa Suomalaisten keskuudessa aika suositulta.
        Käymme siellä huomenna rantapäivän jälkeen ja sitten Jumboon jatkoille. :)


    • Maspalomas

      Olimme tuolla clubilla muutaman kerran 2008. Paikan oli avannut juuri muistaakseni entinen Italialainen poliitikko. Olen ihan mielenkiinnosta seurannut tuota ja paikka on hyvin pidetty. Tuttavapariskunta kävi siellä lokakuussa ja tykkäsivät kovastikin. Juomat olivat "puhtaita" ja kohtuuhintaisia.
      Loppuillasta meno oli ollut jo aika hurjaa (suomalaisittain), mutta mitään järjestyshäiriöitä ei ollut esiintynyt. Mitä nyt Suomalaiset miehet tuppaavat olemaan ensimmäisillä kerroilla hieman mustasukkaisia, mutta kyllä sitten tottuvat paikan luonteeseen. Kun vauhtiin pääsee niin rouvaahan tuonne viedään joka ilta, mutta onneksi loma loppuu kesken. Mekin olemme menossa tuonne nyt toukokuussa viimeisillä Finnairin lennoilla.

      • Virtanenacasanos

        Sairasta koko "swingeröinti". Todellakin.

        Kanariarocsen Americanoksessa tai sitten Costa dela Cruzianoksessa oli Crocsikauppa, ostimme sellaiset ja sitten suuntasimme Lanzarotanocseen jotta pystyimme lomailemanocseen.


    • Ihminen15

      Nyt on on tullut sellainen sääntö 2015 alusta että tuonne 2x2 swingers Jumpon paikkaan pääsee enään pariskunnat. Huvittavaa että tuolla ovella on "suomeksi" lappu että suomalaiset rouvat ei enään pääse ukkojensa kansa ja ukot ei enään edes muijiensa kanssa. Tämäkin on jotain syrjintää.

      • 2x2

        Rouvat pääsee tästä eteenpäin niin kuin ennenkin. Jättäkää nyt edes yhtenä iltana ne ukot sinne aulabaariin.
        Suominedot ovat meille aina tervetulleita.


      • surkuhupaisa oot

        hah hah , tuskin edes tiedät mistä puhut


    • 10+15
    • Ennustuksia

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      1824
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1815
    3. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1804
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1563
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1340
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1300
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1276
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1271
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe