Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Taidan olla ihan vääränkokoinen tähän maailmaan...

Kääpiö

...Jossa kaikkien pitäisi olla mallin mitoissa.
Olen siis tyttö, jolla on "ongelmia". En enään kasva...ja pituutta ei tullut kuin 158 cm! Kasvupyrähdys oli 8-vuotiaana, ja hiukan lievää ylipainoakin on taustalla. Paino on siis nykyään n.54 kiloa. Jotkut sanoo läskiksi (suurin osa), ja jotkut kauniiksi ja sopusuhtaiseksi. Minua kiusataan usein painoni takia, vaikka tiedän painoni olevan täysin normaali, ja varmasti muutkin tietävät sen. En ole enään pitkään aikaan välittää noista painokommenteista, mutta nyt huolettaa lähinnä tämä naurettava pituus...olen KÄÄPIÖ! Uskokaa tai älkää, ikää löytyy vasta 12 vuotta. Mutta sanokaa, minkälaisilta nämä mitat 12v/158cm/54kg kuulostaa? Jos kovasti huvittaa, sanokaa läskiksi ihan rauhassa, en jaksa välittää sillä BMI:kin on ihan vaan 22.

6

228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miguel.

      Hei et ole niin, lyhyt kuin luulet! Olet ehkä lyhehkö tytöksi, mutta tuskin mitenkään silmäänpistävän lyhyt tyttö. Olet hieman alle 10cm keskimääräistä pituutta alempana. Tää ei ole läheskään iso yhtä juttu kuin, jos mies olisi 10cm alle keskipituuden. Se olisi sama kuin naisella olisi 10kg ylipainoa, joten molemmissa tapauksissa he joutuvat suuntaamaan salile. Pituus on ulkoisesti hyvin tärkeä ominaisuus miehelle, mutta naisille ei niinkään. Naisille on sallitumpaa olla lyhyempi. Monet miehet tykkääväätkin pienistä ja siroista miehistä.

      Noi sun mitat ei todellakaan ole pahat. Hyvä, että tiedostat olevasi normaali, koska niin oletkin! Fiksu tyttö! Ikääkin on sen verran, että pituutta pitäisi tulla myöhemmin lisää, koska aikuispituus tytöillä saavuteaan joskus 15v ellei 17v.
      Säälisit mielummin Jersey Shoren Snookia kuin itseäsi. Hän on kuitekin vain 145cm pitkä, painoa reilusti ja jatkuvasti kameran edessä. Olisit vain onnellinen, että et näytä häneltä : http://poponthepop.com/gallery/nicole-snooki-polizzi-short-and-fat/

      • miguel.

        En tiedä miksi linkillä on huono maine. Googleen voi kirjoittaa vain Snooki


      • vrt.näppäimistö
        miguel. kirjoitti:

        En tiedä miksi linkillä on huono maine. Googleen voi kirjoittaa vain Snooki

        on toi mun mielestä ihan normaalia,itte tykkään sellaisista vähän pulskemmista tytöistä :)


      • lollollolloool

        hyi vidu vähä ruma


      • lollollolloool
        lollollolloool kirjoitti:

        hyi vidu vähä ruma

        siis toi snooki


    • 155cm

      Hei! Minä täytän kuukauden päästä 20 ja olen 155cm. En pidä itseäni kääpiönä. Voisin olla jopa hitusen lyhempikin. Etkä todellakaan ole mikään läski! Mittasuhteesi ovat ihailtavat! :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2268
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1964
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      83
      1743
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1608
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1532
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1413
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1372
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      37
      1347
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1331
    Aihe