Gran Canaria

On oikein mukava näistä saarista. Saa nähdä kauanko minun annetaan kirjoitella tälle palstalle? Mullakin kun on Saunalahti. Joskus aikoja takaperin kun kirjoitin, niin ainakin täältä heti haukkujia löytyi. Lienevätkö itse käyneet edes saarella? Olen ollut hiljaiselolla kun joskus on kirjoitukset jääneet sinne haukuttujen verkkoihin. Mutta Gran Canaria on saari jonka olen kolunnut lähes joka nurkalta menneinä vuosikymmeninä. Pelkillä lennoilla ja tavallisilla lomamatkoilla. Teltalla ja ilman. Omalla asunnolla ja ilman. Kapakoissa kierrellen ja ilman kapakoita. Sellaisenkin reissun olen tehnyt etten käynyt yhdessäkään alkoholipitoisessa ruokailussa edes. Mutta kyllä kohtuullinen ruokajuomavalikoima ja iltajuhlintakin kuuluvat asiaan. Kivaa oli talutella niitäkin liikaa juhlineita kämpilleen silloin tällöin. Mutta se on melkein riesa, kun pitäisi nimenomaan suomalaiseen paikkaan mennä tanssimaan ja syömään joidenkin matkaseuralaisten mielestä! Nyt kehuin juuri siten tekemisiäni, kuin jotkut ovat pitäneet pahana! Mutta eihän kukaan tiedä kuka olen? Kanarialla tavataan!

3

233

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kanaria = 7 saarta

Oletko käynyt muilla saarilla, sillä ne ovat vähintäinkin yhtä mukavia ja osa jopa mukavampia?

• Pienemmät saaret ovat käymättä: Gomera, Palma ja El Hierro, niitä muita pieniä ei kannata luetella. Muutaman kerran Teneriffalla, jokunen Fuerteventuralla ja kerran Lanzarotella. Erikoisuudet on katsottu, ja kokonaisuutena sekä kokonsa puolesta Gran Canaria (Kanaria) todettu mielekkäimmäksi silloin kun ei hae jotain ihmeellistä nähtävää. Koettavaa täällä kyllä on ihan sen mitä normaali ihminen ehtii ja tarvitsee. Maisemat, patikkareitit, luonto yleensäkin ja kosteilla muorilla eritoten, Tarpeeksi kaupunkeja, uimarantoja, luolia, Mitä sitä muuta oikeasti tarvitsee?

• Joku varmaan saa aiheen vääntää jotain tuosta ohilyönnistä : m -kirjain v:n sijasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      45
      5851
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      48
      5356
    3. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      48
      3728
    4. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3675
    5. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      96
      3376
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3136
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      59
      2894
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      58