On oikein mukava näistä saarista. Saa nähdä kauanko minun annetaan kirjoitella tälle palstalle? Mullakin kun on Saunalahti. Joskus aikoja takaperin kun kirjoitin, niin ainakin täältä heti haukkujia löytyi. Lienevätkö itse käyneet edes saarella? Olen ollut hiljaiselolla kun joskus on kirjoitukset jääneet sinne haukuttujen verkkoihin. Mutta Gran Canaria on saari jonka olen kolunnut lähes joka nurkalta menneinä vuosikymmeninä. Pelkillä lennoilla ja tavallisilla lomamatkoilla. Teltalla ja ilman. Omalla asunnolla ja ilman. Kapakoissa kierrellen ja ilman kapakoita. Sellaisenkin reissun olen tehnyt etten käynyt yhdessäkään alkoholipitoisessa ruokailussa edes. Mutta kyllä kohtuullinen ruokajuomavalikoima ja iltajuhlintakin kuuluvat asiaan. Kivaa oli talutella niitäkin liikaa juhlineita kämpilleen silloin tällöin. Mutta se on melkein riesa, kun pitäisi nimenomaan suomalaiseen paikkaan mennä tanssimaan ja syömään joidenkin matkaseuralaisten mielestä! Nyt kehuin juuri siten tekemisiäni, kuin jotkut ovat pitäneet pahana! Mutta eihän kukaan tiedä kuka olen? Kanarialla tavataan!
Vastaukset 3
- Kanaria = 7 saarta
Oletko käynyt muilla saarilla, sillä ne ovat vähintäinkin yhtä mukavia ja osa jopa mukavampia?
Pienemmät saaret ovat käymättä: Gomera, Palma ja El Hierro, niitä muita pieniä ei kannata luetella. Muutaman kerran Teneriffalla, jokunen Fuerteventuralla ja kerran Lanzarotella. Erikoisuudet on katsottu, ja kokonaisuutena sekä kokonsa puolesta Gran Canaria (Kanaria) todettu mielekkäimmäksi silloin kun ei hae jotain ihmeellistä nähtävää. Koettavaa täällä kyllä on ihan sen mitä normaali ihminen ehtii ja tarvitsee. Maisemat, patikkareitit, luonto yleensäkin ja kosteilla muorilla eritoten, Tarpeeksi kaupunkeja, uimarantoja, luolia, Mitä sitä muuta oikeasti tarvitsee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelan mukaan veronpalautukset ovat tuloa tuet lähti
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012225387.html Verohallinnon maksama veronpalautus tulee niille, jotka ovat mak2493585Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan
Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes hallituspuolueiden omat kannattajat Kes1781751Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku1431492- 1201161
Sinkkujen tilanne kiinassa katastrofaalinen
800 naista osallistui sinkkujen iltaan, paikalle saapui 0 miestä. Ei mahdollisuuksia, kun nainen on 38 -vuotias, ja133985- 70960
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt382841- 9711
Minne katosi Sofian Jeff-rakas ystävä?
Seiskalehden mukaan Jeffreytä ei ole näkynyt, kuin kesäkuussa maininta Sofian ommissassa insramissa. Onko jo tullut ero165704- 45676