Hotel Remi?

syyskuussa2012

Onko kenellään kokemuksia ko. hotellista?
Varasin randomina booking-sivuilta ja nyt jo arveluttaa, kun tällä keskustelupalstalla kukaan ei ole kommentoinut. Suomen matkatoimistojen listoilla ei taida olla koko hotelli?

10

419

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lomamatkoill menoksi

      Nyt tämä hotelli on Lomamatkojen listoilla. Vaikuttaisi olevan ainakin siisti. Katsoin HolidayCheck.com sivuilta, jossa yli 300 arvostelua, Pisteet on tosi hyvät!
      Kerron tarkemmin sitten matkan jälkeen oman näkemyksen!

      • jupsjuu

        Oltiin mieheni kanssa siellä viime syksynä. Ehdottomasti miellyttävä kokemus ja voin sanoa palstan inhokeille: en joutunut tarjoilijoiden enkä kenenkään muidenkaan ahdistelemiksi. Enemmän suomalaisessa ravintolassa niin käy!


      • #"#"¤#¤#%¤#¤%
        jupsjuu kirjoitti:

        Oltiin mieheni kanssa siellä viime syksynä. Ehdottomasti miellyttävä kokemus ja voin sanoa palstan inhokeille: en joutunut tarjoilijoiden enkä kenenkään muidenkaan ahdistelemiksi. Enemmän suomalaisessa ravintolassa niin käy!

        Ai ne on palstan inhokkeja ,jotka kertoo totuuksia hotelli ja baaripojista. Tottakai jos olet miehesi seurassa hotellipojat käyttäytyy kunnolla ,eikö tee ehdotuksia. Enpä usko että yhdessäkään suomalaisessa ravintolassa henkilökunta ehdottelee sopimattomia. Kannattasko vähän aina ajatella mitä kirjottelee,eikä jonnejuotavaa kuttupaskaa.


    • jupsjuu

      Ei suomessa joudu tarjoilijoiden ahdistelemaksi, jos ei ole syytä!
      Anteeksi tarjoilijat, sanoin epäselvästi edellisessä kommentissani.
      Minä ajattelin siis nyt mitä kirjoitin, kiitos Sinulle "risuaita"

    • again to Remi

      Olimme vuosi sitten perheen kanssa kyseisessä hotellissa omatoimisella matkalla..
      Kaikki sujui erinomaisesti, hotelli on sopivan pieni, asiakkaat oli enimmäkseen keski-euroopasta ja mukavia tuttavuuksia!
      Sijainti on todella loistava, ruoka oli riittävän tasokasta sekä monipuolista. Menemme syyskuussa uudelleen ja suosittelemme tätä paikkaa!

      • eipä kehuttava.

        Olin, enkä mene toiste. Ei mielestäni ansaitse neljää tähteä. ruuat eivät olleet kehuttavia, ja esim. aamupala aina samaa.
        Kahden hengen huone, jossa asuimme oli todella pieni koppero.

        Tarjoilijat vaikuttivat mököttäviltä ja jöröiltä. En pitänyt palvelusta tippaakaan.


    • matkaaja

      Uima-allas myös hyvin pieni, josta lasten altaaksi eristetty todella pieni kolmion mallinen lätäkkö..Myös päiväkahvit altaalla, ja aina sama tarjonta kahvileivissäkin. ei mitään suolaista vaihtoehtoa. Muutoinkin ruuat todella vaatimatonta tasoa.

      Altaan reunoilla jatkuvaan juopuneita saksalais -sekä ruotsalaisia turisteja. Yhtään lapsiperhettä emme viikon aikana nähneet tässä hotellissa.
      Plussana hyvä sijainti sekä myöskin rauhallinen paikka yöpyä, allas-alue suljettiin klo. 23.

    • Matkalla myökin syks

      Oli ihan hinta/laatu kohdallaan tarjoiluiden osalta. Palvelu ylitti moninkertaisesti laatupisteet, verrattuna kotimaan nyrpeyteen!
      Sijainti todella hyvä, siisteys erittäin hyvä.
      Tiedän, että on eri kokoisia huoneita, käytiin mukavien ihmisten (saksalaisia) luona kylässä ja heidän huone oli pienehkö omaamme verrattuna.
      Kyllä me suosittelemme tätä!

      • .....

        Missä tämä hotelli on?


      • sijaintihyvä
        ..... kirjoitti:

        Missä tämä hotelli on?

        100 m vesipuiston vieressä ja sama matka Kleopatran rannalle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 104
      1939
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1867
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1855
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1360
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1310
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1306
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1291
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe