Derbi 80cc

1231231231231

Paljon mun derbi kulkis suunnileen jos mulla olis siinä 80cc airsal, scr corse tehari ja 24 kaasari

20

3344

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12312312312312312312

      kulkis yhtä kovaa kuin äitis liukasta sisässään

    • 12313144544343

      kiitos asiallisesta vastauksesta hinuri

      • 4124131411414141313

        Hinuri? Mikä se o? No vitu lujaa kulkee!!!Äöö ei sittenkään.. oot tehny virhee ku jonku kiinalaisen paska derbin oot menny ostaa. Se ei kulje mihkää vaikka kui paljo rahaa laittasit siihe roskaa

        penikka oot?


    • Siitä vaa ostamaa

      No ei tuo airsal tehokkaimmasta päästä ole mutta laatu / hinta suhde on kohdillaan. Kyllä se tuolla setillä liikkuu ainakin 110km/h kunhan välitykset ovat kunnossa

    • POLIISI POLIISI

      Ja jos isi antaa luvan virittää ja poliisit ei ota kiinni

      voi tulla iso lasku niiskunokalle sitten niisk niisk ja lorun loppu

      • POLIISI POLIISI

        "kunhan välitykset ovat kunnossa "

        Mites ne aivosolujen välitykset siellä pääkopassa? Toimiihan ne isilläkin vai viritätkö salaa eli olet neiti?


      • räkä räkä räkä
        POLIISI POLIISI kirjoitti:

        "kunhan välitykset ovat kunnossa "

        Mites ne aivosolujen välitykset siellä pääkopassa? Toimiihan ne isilläkin vai viritätkö salaa eli olet neiti?

        "mutta laatu / hinta suhde on kohdillaan. Kyllä se tuolla setillä liikkuu ainakin 110km/h "


        vai oikein hinta-laatu suhde, oletkos sinä oikein ammattilainen kun osaat sanoa laadunkin....wow. missäs ajattelit 110 ajaa? niin joo eihän sillä väliä....
        oletko koskaan kuullut 45km/h sallitusta nopeudesta?
        tai yleensäkin tiedätkö mikä on mopo?

        paras näky on kun teinipoika räkii verta törmättyään mopedillaan puuhun ja lennettyään sarvien yli.

        pääsis taas yhdestä räkänokasta eroon.


    • 12321314454545

      Kuka sano että ajan yleisillä teillä?

    • POLIISI POLIISI

      no anteeksi jos olin väärässä

      • 272103529

        Poliisi on aina oikeassa :)


    • parempi ko nää

      Kato, toiset on perehtyny asiaan ennenko ootta ees mopoon koskenukkaan, airsal ei ole korkeaviritteisimmistä mutta kyllä silläkin ne tehot irtoaa. Ja kyllä ei 10 / 65 välityksissä edelleenkään pääse kuuhun.

    • ggsdgsgsd

      http://bit.ly/6qipZD tossa video missä menee 115km/h mittarii mut mittarihan kusettaa aina jonki verra :D

    • säälin sua

      eikö pikku paviaanin isi kiellä rikkomasta lakia. taitaa olla aika juntti.

      • Penis

        Penis


    • FullThrottle

      Vähän on vanha kysymys mut mut. Täällä kun näyttää näin asiallisia vastauksia olevan on pakko kirjoittaa. Itsellä on yamaha dt jossa 80 pytty ja siankelli etuputki ja itse tehty vaimennin myös 24 lortto antaa seosta. Huippui ei ole tullu testattuu kun ei uskalla ja siks että menis niin kovaa, no ei vaan siksi kun välitys on kohdillaan noin 60 matka ajoon. Ottaa se reippaat 90 vauhtii mitä vedättänyt mutta se miksi ei uskalla onkin se kiinni rajoittamattomasta puolasta. Kierroksia kun alkaa olee tarpeeks niin jokin sieltä hajoaa. Mut mukavasti sil mettäpoluil pääsee kulkemaan näillä tehoilla. Poluilla tulee sitten vastaan ongelmat sen alustankanssa. Derbi kun on tarkoitettu mopoksi lähion päälysteille. Ei tuo mun dt myöskään tahdo polulla hajoamatta kulkea. On tuo etupää hepponen ja löysä joten ei tahdo edetä ilman pohjaan lyöntejä. Eli virityksistä vielä että mitä tarvii ja mihin. Tehokkaammalla pelillä on mukavampi ajella mutta idioottimaista jos tarvii kaahata. Joo se mopon tieliikenteessä suurin sallittu nopeus sais olla sen 60. Tuo 45 on vähän turhan mateleva ja tukkii liikennettä. Saisi nuo poliisit pysäytellä enempi näitä mopoilijoita tuosta törkeestä liikenne käyttäytymisestä kun metsästää virityksia . Ja niin joo ei ole oikein kirjoitus alaani niinkuin huomasitte.

      • Jutustelija1

        Joo

        Perus 80cc 2t neste koneella elämänsä iskussa pääsee tyyliin 120km/h todellista kun välit ja säädöt on kohdillaan ja vireinä tosiaan 80cc tehoputki ja 24-26mm kaasari.

        Mopolle tuo riittää kuluksi ja uskaltaisinkin väittää että jos sinulla oikeasti on nuo mainitsemani osat kiinni niin voit ottaa haasteen vastaan keltä vain mopoilijalta ilman tappion pelkoa milloin tahansa.

        Tuosta voi katsella meikäläisen vanhoja vermeitä: http://mattiviikate.blogspot.fi/

        Tuossa vielä suorat linkit niihin juttuihin joissa on kuvia prätkistä Blogissa:

        http://mattiviikate.blogspot.fi/2011/02/pictures-from-suzuki-gsx-r-1000-03.html

        http://mattiviikate.blogspot.fi/2011/02/pictures-of-kawasaki-zx-9r-01.html


    • derbimiäs

      mopon suurin sallittu nopeus on 45kmh jos sinun moposi menee kovempaa kuin 45kmh niin sinulle tulee verot

      • Qwerty09888

        Tiesitkös että mopot menee vakiona sen 50 km/h enkä ole koskaan kuullut tai nähnyt että olisi verot tai kortti mennyt alle 65 vauhdeista


      • nääin

        Jos sun vakiomopo menee vaikka 60 poliisin alla niin sulle tulee silti samat sanktiot kuin viritetylle mopolle. Ja joo verot ja kortti lähtee vasta 65 vaikka täkin on epävirallinen lukema, eli poliisi vois ottaa sulta kortin jo vaikka 55kmh jos vittuilet tarpeeksi.


    • En tiiä mut osaisko joku auttaa mua kukaa itellä vakio gilera ja ongelmana on ollu että ilmeisesti käy liian laihalla kun alkukäyrä hehkuu punasena. No nyt vaihoin vakio suuttimen (68) 80 ja otin reikälevyn pois niin ei auttanu oikeen ja savuttaa vaan iha saatanasti osaisko joku auttaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1012
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      86
      788
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      735
    4. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      734
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      59
      727
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      108
      666
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      112
      577
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      560
    9. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      518
    10. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    Aihe