Paljon mun derbi kulkis suunnileen jos mulla olis siinä 80cc airsal, scr corse tehari ja 24 kaasari
Derbi 80cc
20
3312
Vastaukset
- 12312312312312312312
kulkis yhtä kovaa kuin äitis liukasta sisässään
- 12313144544343
kiitos asiallisesta vastauksesta hinuri
- 4124131411414141313
Hinuri? Mikä se o? No vitu lujaa kulkee!!!Äöö ei sittenkään.. oot tehny virhee ku jonku kiinalaisen paska derbin oot menny ostaa. Se ei kulje mihkää vaikka kui paljo rahaa laittasit siihe roskaa
penikka oot?
- Siitä vaa ostamaa
No ei tuo airsal tehokkaimmasta päästä ole mutta laatu / hinta suhde on kohdillaan. Kyllä se tuolla setillä liikkuu ainakin 110km/h kunhan välitykset ovat kunnossa
- POLIISI POLIISI
Ja jos isi antaa luvan virittää ja poliisit ei ota kiinni
voi tulla iso lasku niiskunokalle sitten niisk niisk ja lorun loppu- POLIISI POLIISI
"kunhan välitykset ovat kunnossa "
Mites ne aivosolujen välitykset siellä pääkopassa? Toimiihan ne isilläkin vai viritätkö salaa eli olet neiti? - räkä räkä räkä
POLIISI POLIISI kirjoitti:
"kunhan välitykset ovat kunnossa "
Mites ne aivosolujen välitykset siellä pääkopassa? Toimiihan ne isilläkin vai viritätkö salaa eli olet neiti?"mutta laatu / hinta suhde on kohdillaan. Kyllä se tuolla setillä liikkuu ainakin 110km/h "
vai oikein hinta-laatu suhde, oletkos sinä oikein ammattilainen kun osaat sanoa laadunkin....wow. missäs ajattelit 110 ajaa? niin joo eihän sillä väliä....
oletko koskaan kuullut 45km/h sallitusta nopeudesta?
tai yleensäkin tiedätkö mikä on mopo?
paras näky on kun teinipoika räkii verta törmättyään mopedillaan puuhun ja lennettyään sarvien yli.
pääsis taas yhdestä räkänokasta eroon.
- 12321314454545
Kuka sano että ajan yleisillä teillä?
- POLIISI POLIISI
no anteeksi jos olin väärässä
- 272103529
Poliisi on aina oikeassa :)
- parempi ko nää
Kato, toiset on perehtyny asiaan ennenko ootta ees mopoon koskenukkaan, airsal ei ole korkeaviritteisimmistä mutta kyllä silläkin ne tehot irtoaa. Ja kyllä ei 10 / 65 välityksissä edelleenkään pääse kuuhun.
- ggsdgsgsd
http://bit.ly/6qipZD tossa video missä menee 115km/h mittarii mut mittarihan kusettaa aina jonki verra :D
- säälin sua
eikö pikku paviaanin isi kiellä rikkomasta lakia. taitaa olla aika juntti.
- Penis
Penis
- FullThrottle
Vähän on vanha kysymys mut mut. Täällä kun näyttää näin asiallisia vastauksia olevan on pakko kirjoittaa. Itsellä on yamaha dt jossa 80 pytty ja siankelli etuputki ja itse tehty vaimennin myös 24 lortto antaa seosta. Huippui ei ole tullu testattuu kun ei uskalla ja siks että menis niin kovaa, no ei vaan siksi kun välitys on kohdillaan noin 60 matka ajoon. Ottaa se reippaat 90 vauhtii mitä vedättänyt mutta se miksi ei uskalla onkin se kiinni rajoittamattomasta puolasta. Kierroksia kun alkaa olee tarpeeks niin jokin sieltä hajoaa. Mut mukavasti sil mettäpoluil pääsee kulkemaan näillä tehoilla. Poluilla tulee sitten vastaan ongelmat sen alustankanssa. Derbi kun on tarkoitettu mopoksi lähion päälysteille. Ei tuo mun dt myöskään tahdo polulla hajoamatta kulkea. On tuo etupää hepponen ja löysä joten ei tahdo edetä ilman pohjaan lyöntejä. Eli virityksistä vielä että mitä tarvii ja mihin. Tehokkaammalla pelillä on mukavampi ajella mutta idioottimaista jos tarvii kaahata. Joo se mopon tieliikenteessä suurin sallittu nopeus sais olla sen 60. Tuo 45 on vähän turhan mateleva ja tukkii liikennettä. Saisi nuo poliisit pysäytellä enempi näitä mopoilijoita tuosta törkeestä liikenne käyttäytymisestä kun metsästää virityksia . Ja niin joo ei ole oikein kirjoitus alaani niinkuin huomasitte.
- Jutustelija1
Joo
Perus 80cc 2t neste koneella elämänsä iskussa pääsee tyyliin 120km/h todellista kun välit ja säädöt on kohdillaan ja vireinä tosiaan 80cc tehoputki ja 24-26mm kaasari.
Mopolle tuo riittää kuluksi ja uskaltaisinkin väittää että jos sinulla oikeasti on nuo mainitsemani osat kiinni niin voit ottaa haasteen vastaan keltä vain mopoilijalta ilman tappion pelkoa milloin tahansa.
Tuosta voi katsella meikäläisen vanhoja vermeitä: http://mattiviikate.blogspot.fi/
Tuossa vielä suorat linkit niihin juttuihin joissa on kuvia prätkistä Blogissa:
http://mattiviikate.blogspot.fi/2011/02/pictures-from-suzuki-gsx-r-1000-03.html
http://mattiviikate.blogspot.fi/2011/02/pictures-of-kawasaki-zx-9r-01.html
- derbimiäs
mopon suurin sallittu nopeus on 45kmh jos sinun moposi menee kovempaa kuin 45kmh niin sinulle tulee verot
- Qwerty09888
Tiesitkös että mopot menee vakiona sen 50 km/h enkä ole koskaan kuullut tai nähnyt että olisi verot tai kortti mennyt alle 65 vauhdeista
- nääin
Jos sun vakiomopo menee vaikka 60 poliisin alla niin sulle tulee silti samat sanktiot kuin viritetylle mopolle. Ja joo verot ja kortti lähtee vasta 65 vaikka täkin on epävirallinen lukema, eli poliisi vois ottaa sulta kortin jo vaikka 55kmh jos vittuilet tarpeeksi.
En tiiä mut osaisko joku auttaa mua kukaa itellä vakio gilera ja ongelmana on ollu että ilmeisesti käy liian laihalla kun alkukäyrä hehkuu punasena. No nyt vaihoin vakio suuttimen (68) 80 ja otin reikälevyn pois niin ei auttanu oikeen ja savuttaa vaan iha saatanasti osaisko joku auttaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sebastian Tynkkynen (pers.) ei vastusta raiskauksia
"Sebastian Tynkkynen oli ainoa 14 suomalaismepistä, joka vastusti uutta suostumuksen puuttumiseen perustuvaa raiskauslak453897Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei
Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka152942- 322500
- 271811
- 501427
Kaunis Martina taas lehtihaastattelussa - kommentoi Stefua
Martina sanoi, että Isabella on käytännössä aina hänen kanssaan. "Minä olen se vanhempi, joka ottaa 100-prosenttisen vas4431401Gallup: Kenet sinä haluaisit nähdä Yökylässä-sarjassa?
Yökylässä Maria Veitola -sarjaa on nähty jo 10 kautta tv:ssä, ja Veitola on yöpynyt satojen suomalaisten julkkisten kode431373- 311218
- 501141
Mitäs mieltä
Hakeekohan pikkunennmies alavuden kaupunginjohtajaksi? Pakkoliitos ähtäri-alavus. Taas olis mieliharmi johtamassa suoho161125