Demonin manaaminen?

Demoniton

Minun on jo pitkään tehnyt mieli tietää tästä aiheesta enemmän... jostain syystä minua kiehtoo ajatus siitä, kuinka jokin itseä isompi voima liikuttelisi sinua... Tietoa tässä etsimässä olen, en enempää.. taino... katsotaan sitä sitten... kiitos avusta jo etukäteen

10

1102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ikuisuudesta kylään

      on paljon asioita joita ei itse hallitse ja voi tulla silti vastaan.onko ne sitten hyvänlaatuisia taikka pahoja,on toinen asia.maamme asukkaat pelkäävät kuin pupujussit kertoa kokemuksistaan vapaasti.leimautumisen pelosta ja ehkäpä viellä vapauttaankin peläten?suomen ufo- seurasta voisi saada ajatuksiisi lisää katetta.maamme on siksi pyrokraattisen kuiva ettei vapaudestamme voi olla edes sanan vapautena mitään positiivista lähi-historian näyttöä,joten tuskin henkimaailman asioissakaan jne.muissa isoissa teollisuus-maissa on mielenkiinnolla tutkittu näitä asioita erittäin kauan.

    • Eikannata

      Sibulle voisin sanoa ettei demonin näkeminen tai kohtaaminen ole mitenkää kokemus jonka haluat. Ihmisillä on väärä kuva demoneista että ne ovat jotain suuria ja mahtavia pahuuksia kun todellisuus on että suurin osa demoneista on sielunsa myyneitä ihmisiän jotka ovat kuoleman pelosta tai uhrautuneet jonkun toisen takia ja antaneet sielunsa maksuksi. On myös olemassa suuria demoneita jotka ovat voimakkaita ja suurin osa äärimmäisen pahoja, mutta että sellaiesen saisi esiin täytyisi olla aika taitava manajaa. Suuret demonit vartiovat jotakin tärkeää mihin ne on käsketty. Helpommin demonin kohtaa menemällä sen luokse ja sekään ei ole fiksua vain tiedon janon tyydyttämiseksi. Yhteenvetona ei kannata hakea kontaktiin

      • Yliluonnolinentutkia

        Joo mutta entä jos on kokenut ihminen joka osaa manata tietää niiden heikkoudet ja voimat onko sitten järkevä taistella niitä vastaan olen tutkinut poldergeist nimistä demonia jo monia vuosia ne ovat helppo saalistaa mutta niillä on ongelmansa ne joita te kutsutte demoneiksi on väärin sanottu olen tehnyt työtäni pitkää n mutta en saa edes kiitosta siitä että lähetän demonin takaisin manalaan ja suuret demonit eivä ole totta ne ovat kaikki samanlaisia mutta osa on vain kehittynyt ja jos demoni ilmestyy yleensä riivatut ihmiset ovat hänen tapa hyökätä valitettavasti demonit harvemmin esiintyvät oikeissa tiloissa


    • etootosissas

      Ja mistäköhän näitä demoneita sitten löytää? :D Maailmassa on paljon yliluonnollisia asioita mutta tämähän nyt jo menee viihteen puolelle. Viisauden ja hulluuden raja on erittäin pieni mutta te nyt ootte astunu siitä viisaudesta pahasti ohi. On toki viihdyttävää luettavaa.

      • Yliluonnolinentutki

        et ole tutkinut henkimaailmaa riittävästi vaikka kuka voi olla demoni jopa mahdollisesti joku kirjoittaja


    • demoninko???

      kierrä kirkko 12 kertaa ympäri ainaki niin näät jotain sellasta. sit on sellane että juokset vilja-pellolla ilman paitaa niin sillee voit tavata sen sarvipään.

      • ylilonnolinentutkia

        ei toimi siinä yleensä tarvitaan jokin uhraus


      • yliluonolinentutkia
        ylilonnolinentutkia kirjoitti:

        ei toimi siinä yleensä tarvitaan jokin uhraus

        Ja vielä yksi asia jos haluatte varmistaa demonin olemassa olon Sanokaa latinaksi jeesus niin näette mitä tapahtuu jos on demoni


    • Huonoa opetusta?

      Kun luin tämän ketjun läpi, en voinut kuin ihmetellä. Eikö koulujen uskontotunneilla opeteta enää yhtään mitään?

      • ET parempi

        Ei, sitä yhtä hyödytöntä sontaa siellä opetetaan edelleen mitä aina.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe