saako Suomesta ostettua Turkissa suosittua maustetupakkaa (= sheesa/shisha) vesipiippuun poltettavaksi? mistä?
maustetupakkaa vesipiippuun?
4
1136
Vastaukset
- ``````
kannattaa käydä katteleen itämaisista ruokakaupoista...
ainakin treella niissä on myyty!hiilistä en tiedä mistä niitä sais mut tupakkaa kylläkin- Katja
Itsekin olen samaa miettinyt, on menthol- ja mansikkatupakkaa riittämiin, vaan hiiliä ei kauheesti. Olen kyllä ajatellut, että Treelta tai Hesasta varmaankin saa. Mutta, parin viikon kuluttua Marmarikseen, joten eiköhän tuo hiiliasia siellä järjesty, joten, piiputtelut "turvattu" taas pitkäksi aikaa ;-))
- tumpelo
Katja kirjoitti:
Itsekin olen samaa miettinyt, on menthol- ja mansikkatupakkaa riittämiin, vaan hiiliä ei kauheesti. Olen kyllä ajatellut, että Treelta tai Hesasta varmaankin saa. Mutta, parin viikon kuluttua Marmarikseen, joten eiköhän tuo hiiliasia siellä järjesty, joten, piiputtelut "turvattu" taas pitkäksi aikaa ;-))
Ihan mielenkiinnosta, ostin shishan Egyptistä ja kotona yritin kokeilla, mutta en tiennyt paljon laittaa hedelmämössöä sinne....
Jos joku tietää, niin voisiko ystävällisesti kirjoittaa...
Niin shishasta, ostin pienen n 50 cm. putken.
Kiitoksia - jaska
hiiliä saa ainakin helsingistä Havanna-aitta nimisestä putiikista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617790- 1334494
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323737- 213098
- 232642
- 282576
- 502276
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322049