Valmet

Kiinteistötraktori

Osaako joku sanoa minkälaisia kiinteistötraktoreita Valmet on tehnyt 70-80-luvuilla.Onko missään kuvia sellasista. Minkälaisella tekniikalla sellaset on.Onkohan sellasista kuvia missään?

5

2102

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tunkki

Kysele valtran sivuilta

• TkH

Tälläistä kiinteistötraktoria Valtra 542 tehtiin 80-luvun alkupuolella (muistaakseni),perustui 502:een jonka ajosuunta oli muutettu eli kulki "takaperin"(aiemmin on tehty myös trukkia samalla tyylillä).Edessä oli nostolaitteisto johon sopi samat vermeet kuin etukuormaajiin,nostokorkeus vaan oli matala koska oli enemmänkin auraus/harjaus/hiekotuskäyttöön tarkoitettu.Jossain mulla on vielä sellaisen esite tallella.Samaan aikaan tehtiin myös saman tyylistä pyöräkuormaajaa mitä volvokin teki(620 yms),samaan tyyliin "peruuttamalla" kulkevaa.Tyyppi taisi olla 742 ja perustua 702:een.Löytyi nelivetona ja "etuvetona".

• pihakone

Tuommonen 542 olis varmaan oiva pihakone, lumi ym. hommiin. Missähän hinnoissa tuollaset liikkuu?

• 305

542sella ja 742sella jotka oli etuvetoisia ei tehny yhtään mitään ainakaan aurahommissa kun auraa piti saada maahan niin pyörät keveni ja pito loppui.742nen nelikko oli vähän parempi.542sesta ei tainnu olla 4x4 versioo.

• Anonyymi00005

Yhtääkkiä kun tulivat, myös hävisivät.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      198
      1927
    2. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      139
      1001
    3. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      117
      997
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      213
      738
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      62
      688
    7. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      25
      676
    8. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      666
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      612
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      578
    Aihe