Olen ensimmäistä kertaa työttömänä. Olen hakenut jo muutamaan työpaikkaan itse vapaamuotoisella hakemuksella. Tarvitseeko minun säilyttää työpaikka hakemukseni ja näyttää niitä työkkärissä ns. todisteena siitä,että olen itse hakenut töitä?
Oma työnhaku ja työkkäri
7
240
Vastaukset
- Hyvä ne säilyttää
Jos kysytään niin onhan hyvä olla dokumenttia että ollut aktiivinen, mutta harvemmin kysytään. Jos saat saatteen työkkäristä hakea työpaikkaa, näistä on syytä jättää mustaa valkoisella vaikka sähköpostiin.
- työtön kans
Kaikki talteen.Joko tulostat ilmaiseksi todisteet silloin tällöin työkkärissä tai hankit esim. gmailin sähköpostin sinne mahtuu loputtomiin tavaraa.sinne vaan silöön niin on tarvittaessa näyttää että olet hakenut
- Lussmu<
Netis pystyy kattoo omia tietoja ja muuttamaan niitä ym... säilytä kaikki paperit mikä vois koskea te-keskusta,kelaa,soskua. "leimata kortti" työkkärissä.
- jhgjggh
eipä noita kyllä vielä ikinä ole kyselty
- hvlvvl
Löytyy myös sellaisia toimistoja missä halutaan nähdä kirjallisesti minne olet hakenut.
- kkh..
taitaa sitten vaihella melkoisesti paikkakunnittain. täälä riittää kun soittaa vain tiettyynpäivään mennessä tilanteestaan.
- qwyi
en minä ainakaa mitää appereita rupee säilyttää siitä mihin oon hakenu ja mihin en,,,,niitähän olis jo miljoona paperia. jos multa kysellään papereita sanon työkkärin ämmälle että soita sinne ko työnantajalle ja kysy olenko hakenu, kyy ne sielt aina näkee, en mä työkkärin anna mua liikaa kyykyttää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1921368
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138903- 85862
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52761- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253637Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä320614Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7595Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55589- 53584