Finskin surkea palautesivu

Finskiin kyllästynyt

En saa sitten mitenkään tuota matkatavaroiden viivästyminen palautesivua toimimaan. Saan kryptisiä virheilmoituksia tyyliin
There are errors in the form, see details below.
Feedback: Please enter the correct value

Tai sama suomeksi

Palaute: Anna oikea arvo.

Tämä viittaa siis kai palautelomakkeen palautekenttään. Mikähän siinä on "oikea arvo"? Ilmeisesti kirjoittamani palauteteksti on sitten "väärä arvo"? Vääränlaista palautetta?

Jouduin jo laittamaan palautetta palautesivusta! Se sentään toimi, en tajua miksi ei toimi enää jos jonkun järkevämmän palauteaiheen valitsee.

Tietääkö muuten joku jotain meiliosotteita, joihin Finnairille voisi palautetta lähettää? Palaute on sen verran monimutkainen ja useita varausnumeroita ja matkatavaranumeroita jne sisältävä että puhelimitse liian hankala.. En tosin maksutonta puhelinnumeroakaan löytänyt.

14

502

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Finskiin kyllästynyt

      Tässä siis vielä tuo virheilmoitus suomenkielisenkin sivun kautta:

      Täytä kaikki pakolliset kentät.

      Palaute: Anna oikea arvo

      • huonot sivut

        En osaa auttaa tähän, mutta komppaan huonoa palautesivua. Jos asiakkaalla olisi palautetta eli ilmaista palvelun kehittämisideaa niin kanavan pitäisi olla äärimmäisen helppo ja toimiva. Olen törmännyt samaan ongelmaan koskien Finnairin lentojen hakuongelmia jne. Palautetta on vaikea antaa. Ja palautteen antamista koskeva palaute ei ole sen helpompaa...

        Maksutonta puhelinnumeroa ei ole.


      • koettu on

        Se on aivan sama valittaako Finnairin matkatavara ongelmista korvausta tai muuta vastiketta et tule saamaan...muuta kuin myötätuntoa,ilmeisesti luovuttu säästösyistä kaikista matkatavaroihin liittyvistä korvauksista....koettu on...konkurssikypsä firma toimii omilla säännöillään.


      • koettu myös
        koettu on kirjoitti:

        Se on aivan sama valittaako Finnairin matkatavara ongelmista korvausta tai muuta vastiketta et tule saamaan...muuta kuin myötätuntoa,ilmeisesti luovuttu säästösyistä kaikista matkatavaroihin liittyvistä korvauksista....koettu on...konkurssikypsä firma toimii omilla säännöillään.

        Ai. Ihan erilaiset kokemukset. Uusi laukku vuoden vanhan tilalle. Mistä valitit? Kerro lisää, ehkä voimme kertoa mikset saanut korvausta.


    • Leijona

      Finnairilla on uusien sivujen kanssa ongelmia. Soita suoraan Finnairin asiakaspalveluun ja kerro ongelmasi.

      • miksi soittaisin?

        Eli kun finnairin nettisivut eivät toimi kunnolla niin asiakkaan pitäisi soittaa asiakaspalveluun ja maksaa siitä yli 3 euroa puhelu plus normaalit puhelukulut?

        No, tietynlainen ansaintamalli tuossakin.

        Itse en ole saanut vieläkään vastausta nettisivujen kautta 3.2.2012 jättämääni palautteeseen/kysymykseen liittyen sivujen toimintaan/sieltä puuttuvaan toimintoon, ilmeisesti ruuhkaa on. (sähköpostiin tullut toistaiseksi vain kuittaus palautteen vastaanotosta ja lupaus että "Vastaamme internetsivuja ja -palveluja koskeviin viesteihin mahdollisimman pian" :-)


      • fgfgfgfdgfdgf
        miksi soittaisin? kirjoitti:

        Eli kun finnairin nettisivut eivät toimi kunnolla niin asiakkaan pitäisi soittaa asiakaspalveluun ja maksaa siitä yli 3 euroa puhelu plus normaalit puhelukulut?

        No, tietynlainen ansaintamalli tuossakin.

        Itse en ole saanut vieläkään vastausta nettisivujen kautta 3.2.2012 jättämääni palautteeseen/kysymykseen liittyen sivujen toimintaan/sieltä puuttuvaan toimintoon, ilmeisesti ruuhkaa on. (sähköpostiin tullut toistaiseksi vain kuittaus palautteen vastaanotosta ja lupaus että "Vastaamme internetsivuja ja -palveluja koskeviin viesteihin mahdollisimman pian" :-)

        Minäkin yritin laittaa taas palautetta FInskille. Lähinnä udellakseni miksi aiempiini ei vastata eivätkä asiani etene. Ja eihän se tietenkään onnistunut. Alan epäillä että eivät edes halua toimivan. Näinhän saadaan osa asiakkaista unohtamaan koko vaatimuksensa korvauksista, esimerkiksi." Tehdään se hei kato niin vaikeeks ettei porukka vaan jaksa"

        Tällaista tuli siis:

        Järjestelmävirhe. Yritä uudelleen. (3006)

        Error 404--Not Found
        From RFC 2068 Hypertext Transfer Protocol -- HTTP/1.1:
        10.4.5 404 Not Found

        The server has not found anything matching the Request-URI. No indication is given of whether the condition is temporary or permanent.

        If the server does not wish to make this information available to the client, the status code 403 (Forbidden) can be used instead. The 410 (Gone) status code SHOULD be used if the server knows, through some internally configurable mechanism, that an old resource is permanently unavailable and has no forwarding address.


      • sdffdsdfsfdsfdsfsdfd
        fgfgfgfdgfdgf kirjoitti:

        Minäkin yritin laittaa taas palautetta FInskille. Lähinnä udellakseni miksi aiempiini ei vastata eivätkä asiani etene. Ja eihän se tietenkään onnistunut. Alan epäillä että eivät edes halua toimivan. Näinhän saadaan osa asiakkaista unohtamaan koko vaatimuksensa korvauksista, esimerkiksi." Tehdään se hei kato niin vaikeeks ettei porukka vaan jaksa"

        Tällaista tuli siis:

        Järjestelmävirhe. Yritä uudelleen. (3006)

        Error 404--Not Found
        From RFC 2068 Hypertext Transfer Protocol -- HTTP/1.1:
        10.4.5 404 Not Found

        The server has not found anything matching the Request-URI. No indication is given of whether the condition is temporary or permanent.

        If the server does not wish to make this information available to the client, the status code 403 (Forbidden) can be used instead. The 410 (Gone) status code SHOULD be used if the server knows, through some internally configurable mechanism, that an old resource is permanently unavailable and has no forwarding address.

        Pistin suunnilleen ainoaan tietämääni finskin sähköpostiosoitteeseen valitusmeilin ja palautetta palautteen antamisen mahdottomuudesta ja lupasivat välittää tiedon eteenpäin ja palata puhelimitse lentojeni ja matkatavarahässäkän palautteeseeni "mahdollisimman pian". Finskin tuntien tuo ei tarkoita yhtään mitään varsinkaan kun pistin meiliä samaan osoitteeseen jo aiemminkin eikä mitään ole tapahtunut (paitsi että nyt peräti vastasivat että palaavat asiaan). Mutta ilmoittelen kuitenkin jos/kun sen puhelun joskus saan.

        Olen laittanut myös useaan otteeseen palautetta internetsivuista, SE palautesivu kun jopa toisinaan toimii (välissä toki virheilmoitus sieltäkin) ja sieltä kautta pyytänyt heitä ilmoittamaan miten voin laittaa todellista palautetta ja korvausvaatimuksia jne mutta mitään vastausta en (tietenkään) ole saanut.

        On meillä hieno, oikein kotimainen ja kaikkee, lentoyhtiö. Varmasti luotettavakin ja hyvän hallintatavan mukainen ja mitä kaikkea.


      • 1234hmphmp
        sdffdsdfsfdsfdsfsdfd kirjoitti:

        Pistin suunnilleen ainoaan tietämääni finskin sähköpostiosoitteeseen valitusmeilin ja palautetta palautteen antamisen mahdottomuudesta ja lupasivat välittää tiedon eteenpäin ja palata puhelimitse lentojeni ja matkatavarahässäkän palautteeseeni "mahdollisimman pian". Finskin tuntien tuo ei tarkoita yhtään mitään varsinkaan kun pistin meiliä samaan osoitteeseen jo aiemminkin eikä mitään ole tapahtunut (paitsi että nyt peräti vastasivat että palaavat asiaan). Mutta ilmoittelen kuitenkin jos/kun sen puhelun joskus saan.

        Olen laittanut myös useaan otteeseen palautetta internetsivuista, SE palautesivu kun jopa toisinaan toimii (välissä toki virheilmoitus sieltäkin) ja sieltä kautta pyytänyt heitä ilmoittamaan miten voin laittaa todellista palautetta ja korvausvaatimuksia jne mutta mitään vastausta en (tietenkään) ole saanut.

        On meillä hieno, oikein kotimainen ja kaikkee, lentoyhtiö. Varmasti luotettavakin ja hyvän hallintatavan mukainen ja mitä kaikkea.

        Finnairin asiakaspalautetoimiston päällikkö on Sami Mäenpää - [email protected] ja Finnairin asiakaspalvelutoiminnoista vastaava johtaja on Anssi Komulainen - [email protected]

        Kokeilkaa noita. Menisikö ainakin noita kautta perille?


      • adfadfdfsdfsdfsdfsdf
        1234hmphmp kirjoitti:

        Finnairin asiakaspalautetoimiston päällikkö on Sami Mäenpää - [email protected] ja Finnairin asiakaspalvelutoiminnoista vastaava johtaja on Anssi Komulainen - [email protected]

        Kokeilkaa noita. Menisikö ainakin noita kautta perille?

        Kiitos sähköpostiosoitteista. Kokeilen niitä.

        Uskomatonta että finskinkin kokoinen firma ottaa sivuilleen uutta toiminnallisuutta ilmeisesti testaamatta niitä etukäteen ollenkaan.

        Nyt muuten palautesivua on sen verran korjattu että kirjoittaessani palautetta, ei virheilmoituksena olekaan "palaute: väärä arvo, anna oikea arvo" tms vaan "ei saa sisältää erityismerkkejä kuten " " ".

        Olen itse IT-alalla ja tiedän tasan tarkkaan kuinka helppoa on tehdä ohjelmanpätkä, joka sallii erityismerkit ja osaa tallettaa ne yrityksen tietokantaan oikein. Tätäkään ei Finskillä ole vaivauduttu tekemään. Lisäksi omassa tekstissäni ei edes ollut mitään "erityismerkkejä" (onko lainausmerkit kovinkin erityisiä erityismerkkejä edes?) kuten lainausmerkkejä, joten en tiedä mistä kiikastaa ja Finski ei tietenkään kerro mitä erityismerkit heidän maailmassaaan pitävät sisällään. Ehkä esim öökköset ovat heillä erikoismerkkejä. Mene ja tiedä. Mutta enpä ole tällä vuosituhannella enää noin alkeellisiin virityksiin muualla törmännyt.


      • sdfsdfsdfdfdfsdfdsf
        1234hmphmp kirjoitti:

        Finnairin asiakaspalautetoimiston päällikkö on Sami Mäenpää - [email protected] ja Finnairin asiakaspalvelutoiminnoista vastaava johtaja on Anssi Komulainen - [email protected]

        Kokeilkaa noita. Menisikö ainakin noita kautta perille?

        Saattoi hyvinkin mennä noiden osoitteiden kautta palautteeni perille mutta paha sanoa kun eivät mitään vastanneet:)


    • rkarpa

      Täyspaska palvelun puhelinpalvelu joka ei vastaa puoleent tuntiin sekä ei informoii ulkomaan kentillä viivästyksistä, palaan äkkiä norweigiin toimii.

    • Finskipalvelee

      Finskillä käy nyt linjat kuumina, kun klo 1700 Bangkokin lento on peruttu. Ne viivästykset voi katsoa lentokenttien saapuvista ja lähtevistä. Onko Sinulla tiedossa uusi palvelunumero ?

    • Kaikkivirkailijammeovat

      Tänään lipunmyyntijonossa klo 9.19-9.54 eli 35 min ja klo 18.12-18.32 eli 20 min ilman läpipääsyä.
      Kolmas kerta toden sanoo (?) ja tunnin raja menee rikki.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olet minua

      vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      134
      3060
    2. Ruumis ojassa

      Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      7
      1630
    3. Mies pyysi rahaa

      Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      222
      1354
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

      niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1191
    5. Mitä piirteitä rakastat

      Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1171
    6. 37
      1041
    7. Mites nyt suu pannaan

      Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1022
    8. Taas Lieksassa tyritty

      Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      133
      987
    9. Hän on niin

      Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      954
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

      paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      36
      897
    Aihe