En saa sitten mitenkään tuota matkatavaroiden viivästyminen palautesivua toimimaan. Saan kryptisiä virheilmoituksia tyyliin
There are errors in the form, see details below.
Feedback: Please enter the correct value
Tai sama suomeksi
Palaute: Anna oikea arvo.
Tämä viittaa siis kai palautelomakkeen palautekenttään. Mikähän siinä on "oikea arvo"? Ilmeisesti kirjoittamani palauteteksti on sitten "väärä arvo"? Vääränlaista palautetta?
Jouduin jo laittamaan palautetta palautesivusta! Se sentään toimi, en tajua miksi ei toimi enää jos jonkun järkevämmän palauteaiheen valitsee.
Tietääkö muuten joku jotain meiliosotteita, joihin Finnairille voisi palautetta lähettää? Palaute on sen verran monimutkainen ja useita varausnumeroita ja matkatavaranumeroita jne sisältävä että puhelimitse liian hankala.. En tosin maksutonta puhelinnumeroakaan löytänyt.
Finskin surkea palautesivu
14
482
Vastaukset
- Finskiin kyllästynyt
Tässä siis vielä tuo virheilmoitus suomenkielisenkin sivun kautta:
Täytä kaikki pakolliset kentät.
Palaute: Anna oikea arvo- huonot sivut
En osaa auttaa tähän, mutta komppaan huonoa palautesivua. Jos asiakkaalla olisi palautetta eli ilmaista palvelun kehittämisideaa niin kanavan pitäisi olla äärimmäisen helppo ja toimiva. Olen törmännyt samaan ongelmaan koskien Finnairin lentojen hakuongelmia jne. Palautetta on vaikea antaa. Ja palautteen antamista koskeva palaute ei ole sen helpompaa...
Maksutonta puhelinnumeroa ei ole. - koettu on
Se on aivan sama valittaako Finnairin matkatavara ongelmista korvausta tai muuta vastiketta et tule saamaan...muuta kuin myötätuntoa,ilmeisesti luovuttu säästösyistä kaikista matkatavaroihin liittyvistä korvauksista....koettu on...konkurssikypsä firma toimii omilla säännöillään.
- koettu myös
koettu on kirjoitti:
Se on aivan sama valittaako Finnairin matkatavara ongelmista korvausta tai muuta vastiketta et tule saamaan...muuta kuin myötätuntoa,ilmeisesti luovuttu säästösyistä kaikista matkatavaroihin liittyvistä korvauksista....koettu on...konkurssikypsä firma toimii omilla säännöillään.
Ai. Ihan erilaiset kokemukset. Uusi laukku vuoden vanhan tilalle. Mistä valitit? Kerro lisää, ehkä voimme kertoa mikset saanut korvausta.
- Leijona
Finnairilla on uusien sivujen kanssa ongelmia. Soita suoraan Finnairin asiakaspalveluun ja kerro ongelmasi.
- miksi soittaisin?
Eli kun finnairin nettisivut eivät toimi kunnolla niin asiakkaan pitäisi soittaa asiakaspalveluun ja maksaa siitä yli 3 euroa puhelu plus normaalit puhelukulut?
No, tietynlainen ansaintamalli tuossakin.
Itse en ole saanut vieläkään vastausta nettisivujen kautta 3.2.2012 jättämääni palautteeseen/kysymykseen liittyen sivujen toimintaan/sieltä puuttuvaan toimintoon, ilmeisesti ruuhkaa on. (sähköpostiin tullut toistaiseksi vain kuittaus palautteen vastaanotosta ja lupaus että "Vastaamme internetsivuja ja -palveluja koskeviin viesteihin mahdollisimman pian" :-) - fgfgfgfdgfdgf
miksi soittaisin? kirjoitti:
Eli kun finnairin nettisivut eivät toimi kunnolla niin asiakkaan pitäisi soittaa asiakaspalveluun ja maksaa siitä yli 3 euroa puhelu plus normaalit puhelukulut?
No, tietynlainen ansaintamalli tuossakin.
Itse en ole saanut vieläkään vastausta nettisivujen kautta 3.2.2012 jättämääni palautteeseen/kysymykseen liittyen sivujen toimintaan/sieltä puuttuvaan toimintoon, ilmeisesti ruuhkaa on. (sähköpostiin tullut toistaiseksi vain kuittaus palautteen vastaanotosta ja lupaus että "Vastaamme internetsivuja ja -palveluja koskeviin viesteihin mahdollisimman pian" :-)Minäkin yritin laittaa taas palautetta FInskille. Lähinnä udellakseni miksi aiempiini ei vastata eivätkä asiani etene. Ja eihän se tietenkään onnistunut. Alan epäillä että eivät edes halua toimivan. Näinhän saadaan osa asiakkaista unohtamaan koko vaatimuksensa korvauksista, esimerkiksi." Tehdään se hei kato niin vaikeeks ettei porukka vaan jaksa"
Tällaista tuli siis:
Järjestelmävirhe. Yritä uudelleen. (3006)
Error 404--Not Found
From RFC 2068 Hypertext Transfer Protocol -- HTTP/1.1:
10.4.5 404 Not Found
The server has not found anything matching the Request-URI. No indication is given of whether the condition is temporary or permanent.
If the server does not wish to make this information available to the client, the status code 403 (Forbidden) can be used instead. The 410 (Gone) status code SHOULD be used if the server knows, through some internally configurable mechanism, that an old resource is permanently unavailable and has no forwarding address. - sdffdsdfsfdsfdsfsdfd
fgfgfgfdgfdgf kirjoitti:
Minäkin yritin laittaa taas palautetta FInskille. Lähinnä udellakseni miksi aiempiini ei vastata eivätkä asiani etene. Ja eihän se tietenkään onnistunut. Alan epäillä että eivät edes halua toimivan. Näinhän saadaan osa asiakkaista unohtamaan koko vaatimuksensa korvauksista, esimerkiksi." Tehdään se hei kato niin vaikeeks ettei porukka vaan jaksa"
Tällaista tuli siis:
Järjestelmävirhe. Yritä uudelleen. (3006)
Error 404--Not Found
From RFC 2068 Hypertext Transfer Protocol -- HTTP/1.1:
10.4.5 404 Not Found
The server has not found anything matching the Request-URI. No indication is given of whether the condition is temporary or permanent.
If the server does not wish to make this information available to the client, the status code 403 (Forbidden) can be used instead. The 410 (Gone) status code SHOULD be used if the server knows, through some internally configurable mechanism, that an old resource is permanently unavailable and has no forwarding address.Pistin suunnilleen ainoaan tietämääni finskin sähköpostiosoitteeseen valitusmeilin ja palautetta palautteen antamisen mahdottomuudesta ja lupasivat välittää tiedon eteenpäin ja palata puhelimitse lentojeni ja matkatavarahässäkän palautteeseeni "mahdollisimman pian". Finskin tuntien tuo ei tarkoita yhtään mitään varsinkaan kun pistin meiliä samaan osoitteeseen jo aiemminkin eikä mitään ole tapahtunut (paitsi että nyt peräti vastasivat että palaavat asiaan). Mutta ilmoittelen kuitenkin jos/kun sen puhelun joskus saan.
Olen laittanut myös useaan otteeseen palautetta internetsivuista, SE palautesivu kun jopa toisinaan toimii (välissä toki virheilmoitus sieltäkin) ja sieltä kautta pyytänyt heitä ilmoittamaan miten voin laittaa todellista palautetta ja korvausvaatimuksia jne mutta mitään vastausta en (tietenkään) ole saanut.
On meillä hieno, oikein kotimainen ja kaikkee, lentoyhtiö. Varmasti luotettavakin ja hyvän hallintatavan mukainen ja mitä kaikkea. - 1234hmphmp
sdffdsdfsfdsfdsfsdfd kirjoitti:
Pistin suunnilleen ainoaan tietämääni finskin sähköpostiosoitteeseen valitusmeilin ja palautetta palautteen antamisen mahdottomuudesta ja lupasivat välittää tiedon eteenpäin ja palata puhelimitse lentojeni ja matkatavarahässäkän palautteeseeni "mahdollisimman pian". Finskin tuntien tuo ei tarkoita yhtään mitään varsinkaan kun pistin meiliä samaan osoitteeseen jo aiemminkin eikä mitään ole tapahtunut (paitsi että nyt peräti vastasivat että palaavat asiaan). Mutta ilmoittelen kuitenkin jos/kun sen puhelun joskus saan.
Olen laittanut myös useaan otteeseen palautetta internetsivuista, SE palautesivu kun jopa toisinaan toimii (välissä toki virheilmoitus sieltäkin) ja sieltä kautta pyytänyt heitä ilmoittamaan miten voin laittaa todellista palautetta ja korvausvaatimuksia jne mutta mitään vastausta en (tietenkään) ole saanut.
On meillä hieno, oikein kotimainen ja kaikkee, lentoyhtiö. Varmasti luotettavakin ja hyvän hallintatavan mukainen ja mitä kaikkea.Finnairin asiakaspalautetoimiston päällikkö on Sami Mäenpää - [email protected] ja Finnairin asiakaspalvelutoiminnoista vastaava johtaja on Anssi Komulainen - [email protected]
Kokeilkaa noita. Menisikö ainakin noita kautta perille? - adfadfdfsdfsdfsdfsdf
1234hmphmp kirjoitti:
Finnairin asiakaspalautetoimiston päällikkö on Sami Mäenpää - [email protected] ja Finnairin asiakaspalvelutoiminnoista vastaava johtaja on Anssi Komulainen - [email protected]
Kokeilkaa noita. Menisikö ainakin noita kautta perille?Kiitos sähköpostiosoitteista. Kokeilen niitä.
Uskomatonta että finskinkin kokoinen firma ottaa sivuilleen uutta toiminnallisuutta ilmeisesti testaamatta niitä etukäteen ollenkaan.
Nyt muuten palautesivua on sen verran korjattu että kirjoittaessani palautetta, ei virheilmoituksena olekaan "palaute: väärä arvo, anna oikea arvo" tms vaan "ei saa sisältää erityismerkkejä kuten " " ".
Olen itse IT-alalla ja tiedän tasan tarkkaan kuinka helppoa on tehdä ohjelmanpätkä, joka sallii erityismerkit ja osaa tallettaa ne yrityksen tietokantaan oikein. Tätäkään ei Finskillä ole vaivauduttu tekemään. Lisäksi omassa tekstissäni ei edes ollut mitään "erityismerkkejä" (onko lainausmerkit kovinkin erityisiä erityismerkkejä edes?) kuten lainausmerkkejä, joten en tiedä mistä kiikastaa ja Finski ei tietenkään kerro mitä erityismerkit heidän maailmassaaan pitävät sisällään. Ehkä esim öökköset ovat heillä erikoismerkkejä. Mene ja tiedä. Mutta enpä ole tällä vuosituhannella enää noin alkeellisiin virityksiin muualla törmännyt. - sdfsdfsdfdfdfsdfdsf
1234hmphmp kirjoitti:
Finnairin asiakaspalautetoimiston päällikkö on Sami Mäenpää - [email protected] ja Finnairin asiakaspalvelutoiminnoista vastaava johtaja on Anssi Komulainen - [email protected]
Kokeilkaa noita. Menisikö ainakin noita kautta perille?Saattoi hyvinkin mennä noiden osoitteiden kautta palautteeni perille mutta paha sanoa kun eivät mitään vastanneet:)
- rkarpa
Täyspaska palvelun puhelinpalvelu joka ei vastaa puoleent tuntiin sekä ei informoii ulkomaan kentillä viivästyksistä, palaan äkkiä norweigiin toimii.
- Finskipalvelee
Finskillä käy nyt linjat kuumina, kun klo 1700 Bangkokin lento on peruttu. Ne viivästykset voi katsoa lentokenttien saapuvista ja lähtevistä. Onko Sinulla tiedossa uusi palvelunumero ?
- Kaikkivirkailijammeovat
Tänään lipunmyyntijonossa klo 9.19-9.54 eli 35 min ja klo 18.12-18.32 eli 20 min ilman läpipääsyä.
Kolmas kerta toden sanoo (?) ja tunnin raja menee rikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä742472Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721792Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461457Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2591446- 851272
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3901245Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421225Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3581197- 1281185