Tromssassa pysäköintiä

Tromssan kävijä

Kävin tuossa autolla Tromssassa eikä ilmaista parkkipaikaa löytynyt kovinkaan helpolla ja kun kruunujakaan ei silloin vielä taskussa ollut. Liekkö jollain tiedossa hyviä paikkoja lähellä keskustaa, seuraavaa kertaa varten...

8

11065

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Narvikissakaan

Eipä ollut maksuttomia parkkeja Narvikissakaan, kuin kilometrin päässä keskustasta.
      Onneksi sattu muutama paikallinen kolikko parkkiin, että päästiin ravintolaan syömään erittäin sitkeä ja kallis pihvi.

• veke

Tromssa löytyy ilmanen parkkipaikka ja saa pitää niin pitkään ku haluaa ja on vielä ihan keskustassa ehkä noin 100m kävelykadulta. parkki paikan löytää ku meet Sjögata 5 (siinä on amelie hotelli) siitä sitten on alamäli noin 20m ja siinä se parkki paikka on, ite oon aina käyttäny sitä.
      Narvikissa on kanssa Taksiaseman vieressä ilmanen parkkipaikka ihan keskellä keskustaa, mut taitaa olla tunnin pysäköinti eli ahkeraa kiekon vääntö tarvitaan.

-veijo

• Norj

Veke. Oliskohan vielä tuota ilmoittamaas P-aluetta Tromssassa ?

• Anonyymi
        Norj kirjoitti:

Veke. Oliskohan vielä tuota ilmoittamaas P-aluetta Tromssassa ?

Luuletko että Veke lukee 14 vuotta myöhemmin kysymyksesi täällä? Ihan sama kuin minäkin luulen että sinä luet tämän yli 7 vuotta kirjoituksesi jälkeen.

• Anonyymi

On. Just kävin katsomassa yöllä ilmainen mutta täynnä

• Anonyymi

Ei oo ilmanen enää. Yöllä 16kr tunti ja päivällä vähän kalliimpi

• Anonyymi

Onko Tromssan keskustan hotelleilla miten paljon pihassa parkkipaikkoja, vai ohjeistetaanko niissä vierasta pysäköimään jossain parkkihallissa?

• Anonyymi

Netissähän on mahdollisuus etsiä Tromsön hotelleja ja laittaa valintaehdoksi parkering. Sitten voit lukea kunkin hotellin tiedostoista minkälainen parkkipaikka kyseessä ja mitä se maksaa vuorokaudessa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      65
      1443
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      110
      900
    3. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      58
      741
    4. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      47
      734
    5. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      710
    6. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      697
    7. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      71
      671
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      26
      669
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      41
      657
    10. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      67
      650
    Aihe