Tromssassa pysäköintiä

Tromssan kävijä

Kävin tuossa autolla Tromssassa eikä ilmaista parkkipaikaa löytynyt kovinkaan helpolla ja kun kruunujakaan ei silloin vielä taskussa ollut. Liekkö jollain tiedossa hyviä paikkoja lähellä keskustaa, seuraavaa kertaa varten...

8

12839

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Narvikissakaan

Eipä ollut maksuttomia parkkeja Narvikissakaan, kuin kilometrin päässä keskustasta.
      Onneksi sattu muutama paikallinen kolikko parkkiin, että päästiin ravintolaan syömään erittäin sitkeä ja kallis pihvi.

• veke

Tromssa löytyy ilmanen parkkipaikka ja saa pitää niin pitkään ku haluaa ja on vielä ihan keskustassa ehkä noin 100m kävelykadulta. parkki paikan löytää ku meet Sjögata 5 (siinä on amelie hotelli) siitä sitten on alamäli noin 20m ja siinä se parkki paikka on, ite oon aina käyttäny sitä.
      Narvikissa on kanssa Taksiaseman vieressä ilmanen parkkipaikka ihan keskellä keskustaa, mut taitaa olla tunnin pysäköinti eli ahkeraa kiekon vääntö tarvitaan.

-veijo

• Norj

Veke. Oliskohan vielä tuota ilmoittamaas P-aluetta Tromssassa ?

• Anonyymi
        Norj kirjoitti:

Veke. Oliskohan vielä tuota ilmoittamaas P-aluetta Tromssassa ?

Luuletko että Veke lukee 14 vuotta myöhemmin kysymyksesi täällä? Ihan sama kuin minäkin luulen että sinä luet tämän yli 7 vuotta kirjoituksesi jälkeen.

• Anonyymi

On. Just kävin katsomassa yöllä ilmainen mutta täynnä

• Anonyymi

Ei oo ilmanen enää. Yöllä 16kr tunti ja päivällä vähän kalliimpi

• Anonyymi

Onko Tromssan keskustan hotelleilla miten paljon pihassa parkkipaikkoja, vai ohjeistetaanko niissä vierasta pysäköimään jossain parkkihallissa?

• Anonyymi

Netissähän on mahdollisuus etsiä Tromsön hotelleja ja laittaa valintaehdoksi parkering. Sitten voit lukea kunkin hotellin tiedostoista minkälainen parkkipaikka kyseessä ja mitä se maksaa vuorokaudessa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1114
    2. 70
      1062
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      48
      994
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      948
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      51
      925
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      33
      707
    7. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      704
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      597
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      590
    10. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      547
    Aihe