Isossa kämpässä surround-takakaiuttimet tulisivat keskelle huonetta, jolloin niiden kaapelointi joka tapauksessa täytyy vetää parkettilattiaa pitkin (katon kautta nyt ei kannata ajatella). Miten olette ratkaissut piuhanvedon, roudarinteipillä vaan kiinni lattiaan vai mikä pieni johtokouru tai lista voisi tulla kysymykseen?
Takakajareiden piuhat?
6
171
Vastaukset
- av-vitsaus (org)
Vuokrakämppiin ei mitään johtokourulistoja vaihdeta ilman lupaa, eikä seiniin muutenkaan kiinnitellä mitään johtokouruja. Jos kämppä on oma, niin rautakaupasta löytyy tarvikkeet.
Johtokourulistoja on olemassa joka lähtöön, ja lisäksi on muovisia johtokouruja, joiden pohja kiinnitetään mukana tulevalla tarralla ja itse suojus napsautetaan sen jälkeen päälle jahka johdot on siellä sisällä. Ohuet johdot voi hyvällä tuurilla mahtua sen vanhankin listan alle, eli siis parkettilattian ja seinän väliseen "elämisrakoon".- Kompastuitko?
Kiitos olemattomasta vastauksesta. Omassa kämpässä keskellä lattiaa ei ole "elämisrakoja".
- av-vitsaus (org)
Ilmeisesti aiot siis sijoittaa ne kaiuttimetkin keskelle lattiaa, etkä suinkaan seinän lähellekään! Jos on lusikalla joskus annettu, niin enhän voi toki kauhalla vaatiakaan. Pahoitteluni tästä.
- kompurointia
^ Niinhän minä aloitusviestissäni kerroin. Luetun ymmärtäminen olisi hyvä asia.
Lähinnä olisin halunnut kuulla, onko joku liimannut kouruja lattiaan ja miten niiden kanssa on pärjännyt? - arvelija.
kompurointia kirjoitti:
^ Niinhän minä aloitusviestissäni kerroin. Luetun ymmärtäminen olisi hyvä asia.
Lähinnä olisin halunnut kuulla, onko joku liimannut kouruja lattiaan ja miten niiden kanssa on pärjännyt?kompuroinniksi menee jos laittaa kouruja kulkuväylälle........... litteet kaapelit ja matto päälle........se on siinä. Ei tää voi olla vaikeeta.
- Virittelijä
Täältä kannatusääni litteille johdoille. Miten olis vaikka QED Qontour Ultra-Flat:
http://www.qed.co.uk/180/gb/product/speaker_cables/ultra-flat.htm
Tuo kuva on hiukan huono, mutta johdon nimeä googlettamalla löytää parempiakin kuvia, sekä jopa lisätietoja johdosta. Joku nettikauppa Briteissä se oli...
Joo, tämä:
http://www.futureshop.co.uk/qed-qontour-ultraflat-speaker-cable-price-per-m-p-516.html
Tuossa kuvakin on hyvä ja suurennettavissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191662
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991488Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36901Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29859Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38811Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50786Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43738Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56728Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37720Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37700